Garrison pisze:Pany, sprawa jest. Czy ramiona wycieraczek aero konstrukcyjnie są lepiej zaplanowane od tych z końcówką w kształcie litery "U"? Nowe wycieraczki, a zbiera tak samo słabo albo i gorzej. Myślę nad zakupem poliftowych, czyli "aero", ale jak to nie rozwiązuje problemu to szkoda pieniędzy.
Aero są lepsze, jednak zajebiście dużo zależy od tego jakie pióro wsadzisz. Trenowałem u siebie sporo. Najlepiej zbierały oryginały oraz Champion ( ale nie easyvision tylko jakiś inny, droższy). Inne marki jak np. Valeo albo krótko żyły, albo głośno pracowały. Raz mi się zdarzyło, że powyżej 160 na autostradzie przed oczami nie zbierało paska tylko nie pamiętam co to za wycieraczki były. Ogólnie jest przepaść do zwykłych, ale ważna jest też założona guma.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/