Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
W leonie 1m cupra R masz taki setup na przodzie i siądzie wszystko bez najmniejszego problemu bez adapterów i przeróbek. Moim zdaniem super opcja po linii niskiego oporu.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Kącik posiadaczy MK4
Ale nie koniecznie ceny. Zobacz ceny zaciskow z cupry a bmw e38 czy nawet merca w220
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Zmieniłem wczoraj wycieraczki na Valeo i pojawił się drobny problem... Ogółem zbierają elegancko, ale gdy tylko wyjadę na autostradę to używanie spryskiwaczy ma sens dopiero gdy zwolnię do 140km/h. Przy 180 wycieraczka jakby w ogóle nie dotykała szyby w najważniejszym miejscu. Da radę je jakoś dogiąć, docisnąć?
#edit.
Zaznaczę ino, że na poprzednich nie było tego problemu, ale z kolei słabo już zbierały przy normalnych prędkościach
#edit.
Zaznaczę ino, że na poprzednich nie było tego problemu, ale z kolei słabo już zbierały przy normalnych prędkościach
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2145
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: ni ma
- Silnik: nima
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Tylko jak będziesz wymieniał silnik nadmuchu, to sobie z anglika nie kup bo łopatki ma w drugą stronę.Garrison pisze:To w takim razie jeszcze ja zapytam, bo sytuacja się skomplikowała, a jazda zimą z uchylonymi szybami mi nie przypadła do gustu... Do mk4 wychodziło więcej, niż dwa rodzaje dmuchaw znajdujących się za schowkiem? Dwa rodzaje na pewno, bo klimatyzacja automatyczna i manualna. Pytanie, czy te do manualnej mogły się czymś między sobą różnić?
Ale daj się pośmiać człowiekowi, a nie tak serio wszystkoQto pisze:bez jaj...Garrison pisze:Odnośnie inspekcji, to moje obawy były uzasadnione! W pracy mamy Clio z 2008 roku bodajże. Kierowca nie zwracał uwagi na komunikaty i teraz trzeba wymienić czujnik położenia wału (no chyba, że się tylko zbiegło w czasie ) bo za żadne skarby nie odpali
kumpel (także we francuzie) też miał gdzieś inspekcje...odliczanie doszło do "0" i następnego dnia rano nie miał powietrza w kole - normalnie pomyślałbym że to przez tego wkręta co był w oponie ale gdzież taki zbieg okoliczności...to na bank wina olewania serwisu
dany_47 pisze:Z Leona cupra R założysz heble plug & play.
6 tłoków z przodu + 4 z tylu z porsche w aucie do stance'u śmiesznie będzie wyglądać
Pompa hamulcowa tak dla świętego spokoju to można by zestaw naprawczy w ASO kupić i wymienić uszczelnienia itp. OEM pompa daje rade nawet z 20 tłokami.
To czy wyrabia czy nie, zależy od tego jaką pompę masz w swoim aucie bo było kilka wersji z różnymi wielkościami tłoczków. Jak będziesz miał tą najmniejszą to przy 6 tłokowym monobloku pedał będzie łapał dopiero w połowie skoku a tak być nie powinno bo nie masz kompletnie precyzji hamowania, no chyba że robisz to tylko dla wyglądu a pod maską masz dalej np. 1,4
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Paclawek
- Kapitan Palniczek
- Posty: 141
- Rejestracja: czw sty 15, 2009 13:07
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Po linii niskiego oporu to raczej 312. Ceny tych setupów brembo z kosmosu.dany_47 pisze:W leonie 1m cupra R masz taki setup na przodzie i siądzie wszystko bez najmniejszego problemu bez adapterów i przeróbek. Moim zdaniem super opcja po linii niskiego oporu.
TURBODIESEL INTERCOOLER POLSKA NIEMCY STEFAN MOLLER!
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Kącik posiadaczy MK4
raz ze zacisk z cupry kosztuje krocie to jest podobno gorszy w hamowaniu niz nawet te 338 (średnica tłoczków)
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Kącik posiadaczy MK4
https://ifinterface.com/page/page3.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Wybierasz Carprog 2 i szukasz.
Wybierasz Carprog 2 i szukasz.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
Dzięki. Znalazłem dwa wężyki i nie wiem, który to ma być czy: N0202911 (chyba ten) lub N10196502? Gdzieś wyczytałem, że najlepiej kupić taki wężyk silikonowy z wzmocnieniem (oplotem) w środku, albo ten ori będzie lepszy?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
Ponawiam pytanie, który wężyk jest odpowiedni: N0202911 (chyba ten) lub N10196502?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Pytanie za 100punktów. Czy ktoś posiada "Certificate of Conformity" do Golfa mk4? Nie musi byś 5D HB 1.9 ASZ Od biedy może być jakikolwiek VW
kewinpol, ile tego wężyka potrzebujesz? Bo nie wiem czy wiesz te numery co podałeś, to są odcinki po 5m i kosztują około 100zł
kewinpol, ile tego wężyka potrzebujesz? Bo nie wiem czy wiesz te numery co podałeś, to są odcinki po 5m i kosztują około 100zł
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Bitte sehr - http://www.eurococ.eu/microsite/layout/coc/vw.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;Qto pisze:Pytanie za 100punktów. Czy ktoś posiada "Certificate of Conformity" do Golfa mk4? Nie musi byś 5D HB 1.9 ASZ Od biedy może być jakikolwiek VW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości