Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » ndz gru 31, 2017 06:08

W leonie 1m cupra R masz taki setup na przodzie i siądzie wszystko bez najmniejszego problemu bez adapterów i przeróbek. Moim zdaniem super opcja po linii niskiego oporu.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: trepson_vlcrew » ndz gru 31, 2017 13:28

Ale nie koniecznie ceny. Zobacz ceny zaciskow z cupry a bmw e38 czy nawet merca w220


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » ndz gru 31, 2017 17:54

Zmieniłem wczoraj wycieraczki na Valeo i pojawił się drobny problem... Ogółem zbierają elegancko, ale gdy tylko wyjadę na autostradę to używanie spryskiwaczy ma sens dopiero gdy zwolnię do 140km/h. Przy 180 wycieraczka jakby w ogóle nie dotykała szyby w najważniejszym miejscu. Da radę je jakoś dogiąć, docisnąć?

#edit.
Zaznaczę ino, że na poprzednich nie było tego problemu, ale z kolei słabo już zbierały przy normalnych prędkościach



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2145
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: ni ma
Silnik: nima

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: majster heniek » pn sty 01, 2018 07:08

Najlepszego Panie i Panowie w tym 2018 roku :okej: :pub: :elegant:


Obrazek

Awatar użytkownika
czarnykurczak
_
_
Posty: 1919
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: czarnykurczak » pn sty 01, 2018 13:32

Najlepszego :) :pub:


Malina :wub: Kiedyś sobie jeszcze kupię MK4...
Śmieć

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn sty 01, 2018 14:24

Garrison pisze:To w takim razie jeszcze ja zapytam, bo sytuacja się skomplikowała, a jazda zimą z uchylonymi szybami mi nie przypadła do gustu... Do mk4 wychodziło więcej, niż dwa rodzaje dmuchaw znajdujących się za schowkiem? Dwa rodzaje na pewno, bo klimatyzacja automatyczna i manualna. Pytanie, czy te do manualnej mogły się czymś między sobą różnić?
Qto pisze:
Garrison pisze:Odnośnie inspekcji, to moje obawy były uzasadnione! W pracy mamy Clio z 2008 roku bodajże. Kierowca nie zwracał uwagi na komunikaty i teraz trzeba wymienić czujnik położenia wału (no chyba, że się tylko zbiegło w czasie ) bo za żadne skarby nie odpali
bez jaj...
kumpel (także we francuzie) też miał gdzieś inspekcje...odliczanie doszło do "0" i następnego dnia rano nie miał powietrza w kole - normalnie pomyślałbym że to przez tego wkręta co był w oponie ale gdzież taki zbieg okoliczności...to na bank wina olewania serwisu
Ale daj się pośmiać człowiekowi, a nie tak serio wszystko :crazy:
Tylko jak będziesz wymieniał silnik nadmuchu, to sobie z anglika nie kup bo łopatki ma w drugą stronę.
dany_47 pisze:Z Leona cupra R założysz heble plug & play.
6 tłoków z przodu + 4 z tylu z porsche w aucie do stance'u śmiesznie będzie wyglądać :D
Pompa hamulcowa tak dla świętego spokoju to można by zestaw naprawczy w ASO kupić i wymienić uszczelnienia itp. OEM pompa daje rade nawet z 20 tłokami.

To czy wyrabia czy nie, zależy od tego jaką pompę masz w swoim aucie bo było kilka wersji z różnymi wielkościami tłoczków. Jak będziesz miał tą najmniejszą to przy 6 tłokowym monobloku pedał będzie łapał dopiero w połowie skoku a tak być nie powinno bo nie masz kompletnie precyzji hamowania, no chyba że robisz to tylko dla wyglądu a pod maską masz dalej np. 1,4


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Paclawek
Kapitan Palniczek
Kapitan Palniczek
Posty: 141
Rejestracja: czw sty 15, 2009 13:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Paclawek » pn sty 01, 2018 21:21

dany_47 pisze:W leonie 1m cupra R masz taki setup na przodzie i siądzie wszystko bez najmniejszego problemu bez adapterów i przeróbek. Moim zdaniem super opcja po linii niskiego oporu.
Po linii niskiego oporu to raczej 312. Ceny tych setupów brembo z kosmosu. :shock:


Obrazek
TURBODIESEL INTERCOOLER POLSKA NIEMCY STEFAN MOLLER!

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: trepson_vlcrew » pn sty 01, 2018 22:29

raz ze zacisk z cupry kosztuje krocie to jest podobno gorszy w hamowaniu niz nawet te 338 (średnica tłoczków)


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt sty 02, 2018 13:15

Witam, jaki numer ma ten wężyk regulatora ciśnienia paliwa, który zaznaczyłem na zdjęciu?
Obrazek



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » wt sty 02, 2018 18:20

https://ifinterface.com/page/page3.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Wybierasz Carprog 2 i szukasz.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt sty 02, 2018 21:57

Dzięki. Znalazłem dwa wężyki i nie wiem, który to ma być czy: N0202911 (chyba ten) lub N10196502? Gdzieś wyczytałem, że najlepiej kupić taki wężyk silikonowy z wzmocnieniem (oplotem) w środku, albo ten ori będzie lepszy?



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pt sty 05, 2018 15:12

Ponawiam pytanie, który wężyk jest odpowiedni: N0202911 (chyba ten) lub N10196502?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt sty 05, 2018 20:51

Pytanie za 100punktów. Czy ktoś posiada "Certificate of Conformity" do Golfa mk4? Nie musi byś 5D HB 1.9 ASZ :jezor: Od biedy może być jakikolwiek VW :prayer:

kewinpol, ile tego wężyka potrzebujesz? Bo nie wiem czy wiesz te numery co podałeś, to są odcinki po 5m i kosztują około 100zł :chytry:



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pt sty 05, 2018 21:07

Qto pisze:Pytanie za 100punktów. Czy ktoś posiada "Certificate of Conformity" do Golfa mk4? Nie musi byś 5D HB 1.9 ASZ :jezor: Od biedy może być jakikolwiek VW :prayer:
Bitte sehr - http://www.eurococ.eu/microsite/layout/coc/vw.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości