Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

mk4tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: czw sie 22, 2013 09:56

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mk4tdi » pn lis 20, 2017 18:55

Miał ktoś do czynienia z siłownikami klapy bagażnika firmy Prolift lub Einparts?


ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm :satan:

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pn lis 20, 2017 20:27

Garrison pisze:czy może jest to blokada wyłącznie elektroniczna i nawet jadąc na 4 biegu, przerzucając na 3, tryb ten zaskoczy w momencie, gdy warunki pracy skrzyni i silnika pozwolą na zredukowanie do trzeciego biegu i zostanie zablokowany 4 bieg, tzn. nie będzie używany do momentu powrotu na D
Ja właśnie w ten sposób zrozumiałem to w instrukcji.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pn lis 20, 2017 20:45

dany_47 pisze:
Garrison pisze:czy może jest to blokada wyłącznie elektroniczna i nawet jadąc na 4 biegu, przerzucając na 3, tryb ten zaskoczy w momencie, gdy warunki pracy skrzyni i silnika pozwolą na zredukowanie do trzeciego biegu i zostanie zablokowany 4 bieg, tzn. nie będzie używany do momentu powrotu na D
Ja właśnie w ten sposób zrozumiałem to w instrukcji.
Trafiłem również na poradnik forumowy dot. automatów i była tam mowa, że można przełączać w czasie jazdy. Wypróbuję w górach, ewentualnie jutro wracając wrocławskimi korkami :bigok:



Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » pn lis 20, 2017 22:10

A propos tych zamków - Próbował ktoś wymieniać szczotki w silniczkach? Bo u mnie jest taka sytuacja, że otwieram auto i otwiera się tylko dwoje drzwi... albo się któreś nie zamkną...
Rozwiązaniem moim zawsze jest odpalenie samochodu i na napięciu z ładowanie wszystko działa OK. Dlatego pomyślałem że szczotki + zimne luty + wszystko wyczyścić i naoliwić na nowo...



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt lis 21, 2017 19:47

dany_47 pisze:kewinpol a weź mu odepnij przepływkę i zobacz czy czasem się nie uspokoi :)
To był strzał w 10 :) Po odpięciu przepływomierza, po chwili auto przestaje pierdzieć-strzelać z wydechu i silnik pracuje równo, natomiast gdy znowu podłącze przepływkę problem nawraca. Czyli przepływomierz do wymiany? Jak przyjedzie kabel, to podłącze auto do kompa i zobaczę jakie wywala błędy.



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » wt lis 21, 2017 21:55

No widzisz :)
Przyjrzyj się wtyczce najpierw czy kable całe.
No i rozejrzyj się za inną przeplywka.
Tylko dobierz identyczną po numerze części.
Żeby nie programować tego itp itd.

Cieszę się że mogłem pomóc! Naprawiaj auto i śmigaj, szerokości! :okej:


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

ctdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 22:40
Lokalizacja: Malopolska

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: ctdi » śr lis 22, 2017 00:20

Witam, stałem się posiadaczem golfa 4 w 4 motion i tu moje pytanie jak sprawdzić czy działa napęd na tył bo wydaje mi się że nie działa albo działa ale w wysokich obrotach silnika czy może tak być, a i gdzie znajdę
Bezpieczniki do haldexa bo może tam jest problem


;]

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » śr lis 22, 2017 09:05

Bezpiecznik haldexa jest wspólny z ABS. Stan sobie na trawie, wyłącz ESP i rusz pełną parą z lekko skrecona kierownicą, jak Ci dupe zawinie na bok to działa. Tylny napęd jest automatycznie dołączany a nie stały. Włącza się razem z uslizgiem przednich kół i na zakrętach. Jeśli padł by bezpiecznik nie miał byś też ABSu.

Żeby sprawdzić możesz też unieść całe auto na podnosniku i wrzucić 1 bieg. 4 łapy się będą kręcić.
Ostatnio zmieniony śr lis 22, 2017 09:33 przez dany_47, łącznie zmieniany 1 raz.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » śr lis 22, 2017 09:12

Koledzy kto posiada w swoim aucie ori wiązkę do DSP Nokii? Bo mam 2 pytania, którędy idzie wiązka oraz czy ktoś użyczyłby fotkę 2 wtyczek, które wchodzą do wzmacniacza tzn.kabelków bo chciałem zobaczyć jak wygląda kabelek z ekranem użyty w tej wiązce. Są 2 rodzaje przewodów, zwykłe kabelki i w ekranie. Chcę zrobić taką wiązkę jak w oryginale (ten sam kolor przewodu jak i odpowiednie kabelki). W sklepie widziałem całą wiązke za 450 :panna: .



Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: filip2 » śr lis 22, 2017 19:23

Nie wiem jak w Golfie, ale w Borze szły lewym progiem


vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju :D

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » śr lis 22, 2017 23:37

Pany, czy wersje wyposażenia z elektrycznymi szybami dostawały mocniejsze alternatory niż te bez? Czy od czego zależało jaki alternator się znajdzie?



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » śr lis 22, 2017 23:57

Alternator pewnie zależał od wyposażenia, ale jakie determinowało mocniejszy alternator to nie wiem. U siebie mam 120-tkę.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1667
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » czw lis 23, 2017 14:25

Pany...jaki jest numer przedniej dokładki 20th (nie 25th)? W ETCE nie mogę znaleźć.



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » czw lis 23, 2017 19:18

Panowie, potrzeba informacji, kiedy zmieniono coś w sterowniku silnika, że modyfikuje się go kablem i nie trzeba lutować, czy coś? Mój jest z 10.1999 i potrzebuję tej informacji z przyczyn finansowych :D Ewentualnie jak samemu sprawdzić?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości