Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » ndz lip 17, 2016 19:33

rudy pisze:długość "półki" - 50cm przy "stopie"
rudy pisze:wysokość bagażnika - 45cm w najniższym miejscu obok teko "stopnia" u góry co jest przy kanapie
z tym "stopniem" nie wiem o co chodzi :crazy:



Awatar użytkownika
yogi_ziom
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: wt cze 19, 2012 21:36
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: yogi_ziom » pn lip 18, 2016 09:52

Poszukuje pompy paliwa ARL tej z baku z wiązką i przekaźnikiem. Ktoś coś?
Pilne :(

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka


Kupię: Wkład dojazdówki 18"

Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1

MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek :)

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » pn lip 18, 2016 11:24

Jakby kogoś interesowały wymiary bagażnika do varianta to mam, bo kiedyś zamiawiałem instrument pod wymiary bagażnika żeby sie mieścił. Wszystko oczywiście w cm.

Obrazek



Awatar użytkownika
rudy
Łowca rarytasów :-)
Łowca rarytasów :-)
Posty: 2377
Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:07
Lokalizacja: Księży Lasek/NSZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: rudy » pn lip 18, 2016 13:07

Qto pisze:
rudy pisze:długość "półki" - 50cm przy "stopie"
rudy pisze:wysokość bagażnika - 45cm w najniższym miejscu obok teko "stopnia" u góry co jest przy kanapie
z tym "stopniem" nie wiem o co chodzi :crazy:
Artysta ze mnie :los2: :jaja:
Obrazek
To co zaznaczone na żółto co jest przy kanapie ,chyba bardziej łopatologicznie nie da się :kac:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn lip 18, 2016 13:52

rudy, podziękował :pub:
Teraz muszę rozmi nic jak to wygląda na tle HB...i pomyśleć czy warto pchać się w sedana czy lepiej variant. Podejrzewam że do sedana mniej upchne niż do HB z wykorzystaniem półki...



cezarekane
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr paź 22, 2014 10:51
Lokalizacja: Polska B

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: cezarekane » pn lip 18, 2016 20:46

A jeszcze jedna rzecz- pod filtrem kabinowym znajduje się przyklejona (chyba) gąbka, która już się kruszy i czuć jakby była czymś nasiąknięta. Potrzebne to czy można rwać?



Awatar użytkownika
yogi_ziom
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: wt cze 19, 2012 21:36
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: yogi_ziom » pn lip 18, 2016 20:57

Pod filtrem kabinowym nie ma żadnej gąbki

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka


Kupię: Wkład dojazdówki 18"

Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1

MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek :)

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » pn lip 18, 2016 22:09

Przynajmniej być nie powinno. Przy filtrze powietrza to i owszem, ale nie w kabinowym, tak jak yogi_ziom napisał.


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 952
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Stanley777 » pn lip 18, 2016 23:59

Skoro już jesteśmy przy filtrze kabinowy to Panowie /Panie mam pytanie moje auto 1.9 traktor, Climatronik jeśli to coś pomoże.

W jakiej pozycji na Climatroniku ta klapka co jest pod filtrem kabinowym powinna być całkowicie zamknięta, bo ostatnio tam zerknąłem i coś jakby nie reagowała :kac:


Mój Były Golfik :kwiatek:

ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1


Obrazek Obrazek

Także Teeegooo... ;]]] :hmm: :food: :satan: :ass:

https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg

Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1477
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » wt lip 19, 2016 05:18

obieg zamknięty - klapka zamknięta
obieg otwarty - klapka otwarta. Przydaje się szczególnie zimą do odparowywania szyb. A i dla ścisłości są dwie klapki. Jedna widoczna po wyjęciu filtra kabinowego a druga po zdemontowaniu schowka i dmuchawy nawiewu. Jeśli wcale nie reagują to podłącz vaga i sprawdź byki w klimatroniku. Mi wyskoczył błąd 1274. czyli uwalony silniczek regulacji klap. To zamiast reperować to klapy zostawiłem w pozycji otwartej i odłączyłem kostkę zasilającą od silniczka. I tak ciągle jeżdżę na otwartym nawiewie. Otwartym w sensie, że powietrze z zewnątrz jest dmuchane. Po odłączeniu zasilania od silniczka regulacji klapami sprawdzałem czy są jakieś błędy. Tak jest. Brak zasilania tym właśnie silniczkiem. Czyli tak jakby błędu nie było :bigok:


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt lip 19, 2016 08:10

joseph82 pisze:druga po zdemontowaniu schowka i dmuchawy nawiewu
Spokojnie można ją wyczuć od spodu...tam gdzie nogi pasażera...bez demontażu schowka



Awatar użytkownika
yogi_ziom
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: wt cze 19, 2012 21:36
Lokalizacja: Szczecin

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: yogi_ziom » wt lip 19, 2016 08:34

Dokładnie :)
U mnie też był problem z tym silniczkiem. Po zdjęciu schowka udało mi się dorwać do śrubki która trzyma ten silniczek ale za cholerę nie mogłem go odczepić. Ale zauważyłem, że jak sobie "wisi", to nawet zaczął działać. Jak chcę zamknąć obieg, to przełączam i wpycham paluchem tą klapkę pod nogami pasażera. Otworzy bez problemu po samym naciśnięciu, więc już olałem temat :D


Kupię: Wkład dojazdówki 18"

Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1

MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek :)

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt lip 19, 2016 08:57

yogi_ziom pisze:Zmienia się w sumie pojemność, ale z drugiej strony siła hamowania pozostaje ta sama, no i nadal jest to tylko tylny hebel.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
ehh te braki elementarnej wiedzy z fizyki...

Po pierwsze należałoby zacząć mówić o MOMENCIE hamowania. Zacisk ten sam, więc SIŁA NACISKU KLOCKA ta sama. Zmieniasz jednak średnicę tarczy, przez co klocek jest dalej od środka obrotu tarczy, czyli zwiększasz ramię na którym działa siła nacisku klocka, czyli zwiększasz moment hamujący

Jak dalej nie rozumiecie to proste doświadczenie. Bierzecie odważnik 1 kg ( albo sobie worek cukru w siatce weźcie), a teraz zamontujcie go na końcu kija od miotły na odległości 50cm od ręki, zobaczcie jak próbuje wykręcić nadgarstek, a potem zamontujcie go na odległości 1m od ręki. Może takie doświadczenie pomoże nieco zrozumieć o co tutaj chodzi.

Przez wszystkie fora, zarówno Octavii, Audi, VW i wiele innych krążą te same (bzrudne) stwierdzenia...

Skrzak pisze:Kurde marzy mi się żeby wszystko wybebeszyć i całą budę polakierować i podłogę zakonserwować, tym bardziej że mam próg do wyciągnięcia. Tak mnie tknęło po tej powodzi bo jeździłem tak że spód był cały zanurzony ale w środku sucho. Ktoś to robił? Chyba nigdy mi się nie uda. Rozbiórka i złożenie to pewnie większy koszt niż sam lakiernik...
Wybebeszałem całe ( dosłownie całe) auto, włączając w to elektrykę. Nie wiem w czym widzisz problem. Tydzień wolnego i zdążysz rozłożyć i złożyć samochód (oczywiście jak masz narzędzia, a jak jakiegoś brakuje to się nie bawisz tylko je kupujesz).
yogi_ziom pisze:Pod filtrem kabinowym nie ma żadnej gąbki

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Mylisz się, jest. I odpowiadając dalej :
cezarekane pisze:A jeszcze jedna rzecz- pod filtrem kabinowym znajduje się przyklejona (chyba) gąbka, która już się kruszy i czuć jakby była czymś nasiąknięta. Potrzebne to czy można rwać?
Jeśli chodzi Ci o tą gąbkę, która jest przyklejona pod obudowę filtra powietrza ( pod ten czarny plastik, do którego wkładasz filtr, który jest przykręcony bodaj 2 plastikowymi nakrętkami), to jest to uszczelka, żeby woda się nie wlewała do kabiny.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
yogi_ziom
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: wt cze 19, 2012 21:36
Lokalizacja: Szczecin

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: yogi_ziom » wt lip 19, 2016 09:10

sebekgolf pisze:ehh te braki elementarnej wiedzy z fizyki...

Po pierwsze należałoby zacząć mówić o MOMENCIE hamowania. Zacisk ten sam, więc SIŁA NACISKU KLOCKA ta sama. Zmieniasz jednak średnicę tarczy, przez co klocek jest dalej od środka obrotu tarczy, czyli zwiększasz ramię na którym działa siła nacisku klocka, czyli zwiększasz moment hamujący

Jak dalej nie rozumiecie to proste doświadczenie. Bierzecie odważnik 1 kg ( albo sobie worek cukru w siatce weźcie), a teraz zamontujcie go na końcu kija od miotły na odległości 50cm od ręki, zobaczcie jak próbuje wykręcić nadgarstek, a potem zamontujcie go na odległości 1m od ręki. Może takie doświadczenie pomoże nieco zrozumieć o co tutaj chodzi.

Przez wszystkie fora, zarówno Octavii, Audi, VW i wiele innych krążą te same (bzrudne) stwierdzenia...
Nie da się wiedzieć wszystkiego :) Tylko pytanie, czy do 312 z przodu wkładanie 280 na tył jest "bezpieczne"? Trzeba by dobrze "przestudiować" jak hamuje auto, żeby się nie okazało, że tył zacznie na tyle mocno hamować, że przy pedale w podłogę tyłek się uśliźnie.
sebekgolf pisze:Jeśli chodzi Ci o tą gąbkę, która jest przyklejona pod obudowę filtra powietrza ( pod ten czarny plastik, do którego wkładasz filtr, który jest przykręcony bodaj 2 plastikowymi nakrętkami), to jest to uszczelka, żeby woda się nie wlewała do kabiny.
Jest to dla mnie coś nowego. Ani u siebie ani u znajomych nic takiego nigdy nie widziałem. Jeśli faktycznie tak jest, to :pub:


Kupię: Wkład dojazdówki 18"

Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1

MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości