Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Ja mam luz lekki na maglu i auta nie ściąga.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
A ja wymieniałem amory z przodu i mam wrażenie, że ich dobrze nie dokręciłem. Miałem problem porządnie przytrzymać tłoczysko. Coś mi tak klepie na nierównościach (nie wali tak porządnie). Możliwe to?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
sebekgolf, Ja ten luz na maglu mam już jakiś czas...a takie szopki dopiero od miesiąca ...także nie sądzę aby to była przyczyna...wymienię dla świętego spokoju...drążki i końcówki też zmienię i musi być ok.
lwlw, jak nie masz czym porządnie chwycić...to najlepiej pneumatem dokręcić.
lwlw, jak nie masz czym porządnie chwycić...to najlepiej pneumatem dokręcić.
Kącik posiadaczy MK4
Qto, Mnie tutaj niesprawnym, przycinającym się amortyzatorem pachnie... Nie patrz na to, że nowy itp.
Kącik posiadaczy MK4
Ile aut z przycinającym/krzywym amortyzatorem tyle historii. Z reguły objawia się to ściąganiem i problemami z ustawieniem zbieżności. Słyszałem nawet historyjkę jak auto przejechało przez próg i koło zostało w górze
A jak rozmawiałem z człowiekiem, który mi ustawiał zbieżność to mówił, że MKIV i pochodne mają tendencje do krzywienia amorów. Lekko w rów auto pójdzie i już po nim.
A jak rozmawiałem z człowiekiem, który mi ustawiał zbieżność to mówił, że MKIV i pochodne mają tendencje do krzywienia amorów. Lekko w rów auto pójdzie i już po nim.
Kącik posiadaczy MK4
Witam, mógłby ktoś zmierzyć jak długa jest komora silnika? Chodzi o odległość od grodzi do pasa przedniego.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
V10 po przespawaniu grodzi wchodzi jeśli o to Ci chodziHouse pisze:Witam, mógłby ktoś zmierzyć jak długa jest komora silnika? Chodzi o odległość od grodzi do pasa przedniego.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Chodzi o to co wejdzie bez ruszania grodzi żeby samochód wyglądał na seryjny dla tutejszych "mechaników"sebekgolf pisze:V10 po przespawaniu grodzi wchodzi jeśli o to Ci chodziHouse pisze:Witam, mógłby ktoś zmierzyć jak długa jest komora silnika? Chodzi o odległość od grodzi do pasa przedniego.
Kącik posiadaczy MK4
Kurcze, zależy jak mierzyć... Najmniejszy wymiar to jest ok. 60 cm, ale nie od grodzi tam głębiej tylko... hm nie wiem jak to napisać... Gródź jest jakby dalej, tam niżej jest więcej miejsca, ale silnik raczej nie będzie taki niski. Wyżej i bardziej wystaje obudowa filtra kabinowego po prawej i puszki z kablami wchodzącymi do kabiny po lewej. I odtąd jest 60 cm, to jest wymiar do lewego wentylatora chłodnicy, który ma większy silnik i zajmuje jakieś 15 cm. Tak więc chudym wentylatorem można trochę ugrać. A gdyby silnik był niski i wlazł jakby pod podszybie to tam jest jeszcze z 10 cm, ale wątpię czy silnik może być tak nisko.
No nie wiem czy coś z tego zrozumiesz, może na zdjęciach łatwiej by było.
No nie wiem czy coś z tego zrozumiesz, może na zdjęciach łatwiej by było.
Kącik posiadaczy MK4
@lwlw Dzięki, w miarę rozumiem, nie robiłem dużo w mk4 więc jeszcze niewiele wiem, myślałem żeby kupić 1.4 i wstawić silnik od BMW i zrobić napęd na tył, mieszkam w Irlandii i tutaj ubezpieczalnie są *#cenzura#*, nie mogę ubezpieczyć bmw 1.6l (105 koni) bo jest "za szybkie" ale mogę mieć np. golfa vr6... lub zmodyfikowanego golfa z silnikiem z BMW... silnik w najdłuższym miejscu ma 73cm i to rzędowa 6 więc po bokach jeszcze trochę miejsca się znajdzie. Nie wiem jeszcze co zrobię.
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Kącik posiadaczy MK4
A co chcesz ugrać aż takim swapem? Nie lepiej duże turbo, wtryski i program? Nawet całkiem po serii jedziesz czyli i do vp i pd dajesz najmocniejsze turbo, końcówki pompowtrysków a w vp pompę jeszcze i robisz 200km. Jak dasz big turbo to po 300km tu na forum nawet ktoś robił (oczywiście plus parę innych modów).
Nie wiem jak ubezpieczenie w IRL rozróznia dizle, tzn np 1.9 agr (90km) a 1.9 arl (150km) - że jedno i drugie ta sama pojemość. Najlepiej brać arl i na seryjnych gratach pod 200km spokojnie programem zrobisz, no chyba że benzynę chcesz to v6 szukaj 2.8 - 200km lub 3.2(R32) 240km i pewnie z potencjałem na więcej. Także pchanie większych V do golfa chyba mija się z celem chyba że interesują cię moce 350+
Nie wiem jak ubezpieczenie w IRL rozróznia dizle, tzn np 1.9 agr (90km) a 1.9 arl (150km) - że jedno i drugie ta sama pojemość. Najlepiej brać arl i na seryjnych gratach pod 200km spokojnie programem zrobisz, no chyba że benzynę chcesz to v6 szukaj 2.8 - 200km lub 3.2(R32) 240km i pewnie z potencjałem na więcej. Także pchanie większych V do golfa chyba mija się z celem chyba że interesują cię moce 350+
Ostatnio zmieniony śr lip 13, 2016 16:49 przez Skrzak, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Kącik posiadaczy MK4
House, ja też obecnie wolałbym benzyniaka, ale faktem jest, że diesla łatwiej zmodzić, a jak nie polecisz jakoś grubo to koszty też przyzwoite i nawet nie tak łatwo będzie zauważyć, że moc podniesiona.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości