Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Ja rzeźbiłem fotochrom z diodami. Mocowanie z sharana a lustro z touarega, podpiełem tylko diody a ze wstecznym nic nie dłubałem wrazie czego moge guzikiem wyłączyć aby sie nie ściemniało.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
A mierzyłeś napięcie na instalacji ? Może poszedł regulator i właśnie gotujesz akumulator przy napięciu wyższym niż 14,3VDzizas pisze:W żadnym wypadku, dzieje się tak tylko po przekręceniu kluczyka na zapłon. Dzienne powinny sie zapalać po uruchomieniu silnika, czyli po zwiększeniu napięcia, a czasem włączają się przy napięciu normalnym.lwlw pisze:Czyli co - idziesz do auta, a tu światła się świecą?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Chyba nie, nie w tym rzecz skoro włącza mu się bez odpalenia silnika, po prostu od razu po stacyjce, ale jeszcze bez ładowania.
Re: Kącik posiadaczy MK4
U mnie jest inna bajka bo mam lustro od Avensis,a. Skośnooki wymyśliły sobie dwa przeguby 18mm w mocowaniu a VW ma jeden 16. Jeszcze jedno lusterko VW rozbiorę i będzie sukces. Wrzucę zdjęcie jak coś zmajstruję...BartesWZL pisze:Montujesz fotochrom? Rzeźbiłeś mocowanie czy orginalne z czujnikiem kleiłeś?
Fajna sprawa z diodami, w szczególności jak nie mam W8. Niestety w tym nie mam takich bajerów. Jest za to wyświetlacz z kamerki cofania, więc muszę poszukać sygnału ze wstecznego, ale myślę też o przełączniku tego sygnału na sztywno w razie potrzeby.Antonioo pisze:Ja rzeźbiłem fotochrom z diodami. Mocowanie z sharana a lustro z touarega, podpiełem tylko diody a ze wstecznym nic nie dłubałem wrazie czego moge guzikiem wyłączyć aby sie nie ściemniało.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja bym zmierzył do pewności . U znajomego szalała elektryka w Vectrze. Nagle padł aku, później zmierzył i się okazało że było 18V na instalacji, do wymiany alternator i akulwlw pisze:Chyba nie, nie w tym rzecz skoro włącza mu się bez odpalenia silnika, po prostu od razu po stacyjce, ale jeszcze bez ładowania.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Witam was chciał bym się was zapytać czy warto kupić ten Gwint ( takie info otrzymałem od sprzedającego )
Amortyzatory są całe nie wylane kręcą się w palcach Brak kluczy w komplecie jeździły w golfie rok cena za nie 900
odjąć koszty przesyłki jeszcze nie wiadomo czy jest to variant 1 inox bo gość się nie zna i nie wie
Jest to Gwint KW
teraz pytanie ( Warto w nie zainwestować aż czy tylko tyle i o co jeszcze zapytać sprzedającego )
Amortyzatory są całe nie wylane kręcą się w palcach Brak kluczy w komplecie jeździły w golfie rok cena za nie 900
odjąć koszty przesyłki jeszcze nie wiadomo czy jest to variant 1 inox bo gość się nie zna i nie wie
Jest to Gwint KW
teraz pytanie ( Warto w nie zainwestować aż czy tylko tyle i o co jeszcze zapytać sprzedającego )
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Kącik posiadaczy MK4
Panowie czy ma ktoś może cały, sprawny zamek z mechanizmem klapy?
Chciałem odratować zamek ale nic z tego - jest tak zapieczony że ledwo co zapadki wyciągnąłem...
Chciałem odratować zamek ale nic z tego - jest tak zapieczony że ledwo co zapadki wyciągnąłem...
Re: Kącik posiadaczy MK4
Powinno dac sie odratowac, u mnie kluczyk nawet nie wchodzil ale rozebralem moczenie pare dni w wd potem na papierze szlif i hula a tw blaszki musialem kombinerkami wyrywacRA_FEEL_IT! pisze:Panowie czy ma ktoś może cały, sprawny zamek z mechanizmem klapy?
Chciałem odratować zamek ale nic z tego - jest tak zapieczony że ledwo co zapadki wyciągnąłem...
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Kącik posiadaczy MK4
To na pewno nie jest Inoxx, spytaj się czy ma wżery do tłuku.xADEJx pisze:Witam was chciał bym się was zapytać czy warto kupić ten Gwint ( takie info otrzymałem od sprzedającego )
Amortyzatory są całe nie wylane kręcą się w palcach Brak kluczy w komplecie jeździły w golfie rok cena za nie 900
odjąć koszty przesyłki jeszcze nie wiadomo czy jest to variant 1 inox bo gość się nie zna i nie wie
Jest to Gwint KW
teraz pytanie ( Warto w nie zainwestować aż czy tylko tyle i o co jeszcze zapytać sprzedającego )
Czy warto brać? To jest loteria- są to używki albo będzie wszystko dobrze i będziesz jeździł zadowolony, albo za chwile pójdą do regeneracji..
Sam kupiłem używkę KW inoxx, jeżdżę chyba 4 rok i jestem zadowolony.
Ja bym wolał poszukać inox'a, zero problemów z zapieczeniem nakrętek, nie zabezpieczam niczym na zimę. Wiosną tylko przetrze szmatką i można kręcić.
Re: Kącik posiadaczy MK4
900 setek troche za duzo jak za taki stan za inoxa to co innego
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
Kącik posiadaczy MK4
Ostatnio jak mierzyłem to napięcie miałem ok, ale warto sprawdzić ponownie, jednakże wydaje mi się to jakąś drobną wadą tego modułu. Pewnie gdybym napisał do sprzedawcy to by mi naprawił lub wymienił to ustrojstwo, ale dla mnie ma to tak małe znaczenie, że zignorowałem sprawę.sebekgolf pisze:A mierzyłeś napięcie na instalacji ? Może poszedł regulator i właśnie gotujesz akumulator przy napięciu wyższym niż 14,3V
Kącik posiadaczy MK4
Panowie pytanie odnośnie odpowietrzania hamulców bo ile ludzi tyle wersji: jedna taka że zacząć od najbliższego koła do najdalszego i tył na włączonym zapłonie, druga taka że tradycyjnie od najdalszego do najbliższego bez zapłonu a trzecia że na odpalonym silniku i od najdalszego do najbliższego. Miał już ktoś doświadczenia która kolejność będzie najskuteczniejsza?
Kącik posiadaczy MK4
Ja robiłem tradycyjnie - od najdalszego koła, na wyłączonym zapłonie i było git.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości