Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
arekgroszek,
Okej dzieki, a powiesz mi jeszcze czym uszczelki pomalować zeby były czarne? Bo wlasnie robię czarny sufit?
Okej dzieki, a powiesz mi jeszcze czym uszczelki pomalować zeby były czarne? Bo wlasnie robię czarny sufit?
Kącik posiadaczy MK4
Byłem na ustawieniu zbieżności. Przed regulacją sprawdzili czy są jakieś luzy, luzów nie było, z zawieszeniem wszystko ok. Sprawdzili zbieżność i z lewym kołem coś tam było nie tak bo wyniki pokazały sie na czerownym tle. Wyregulowali i oto efekt
Czy przy takim ustawieniu powinno być ok? Bo nadal lekko ucieka w prawo, oczywiscie zdecydowanie slabiej jak przed regulacją.. no i mimo, że przy ustawianiu zbieżności kierownicę sam ustawiłem w poziomie to jak jadę na wprost to kiera nie jest idealnie w poziomie.
Czy przy takim ustawieniu powinno być ok? Bo nadal lekko ucieka w prawo, oczywiscie zdecydowanie slabiej jak przed regulacją.. no i mimo, że przy ustawianiu zbieżności kierownicę sam ustawiłem w poziomie to jak jadę na wprost to kiera nie jest idealnie w poziomie.
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK4
mk4tdi, a ucieka zawsze czy tylko jak przyspieszasz? wyprzedzenia sworznia zwrotnicy lekko się różni, ale z mojego doświadczenia nie powinno to być aż tak bardzo odczuwalne przy takich wartościach. Co innego jakby się różniło już o pół czy cały stopień.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Zacznij od sprawdzenia hamulcy bo może z jednej strony koło ma większy opór i efekt taki może być.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
Kącik posiadaczy MK4
mk4tdi, hamulce, ciśnienie w oponach czy nawet inaczej zużyty bieżnik może mieć na to wpływ.
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Kącik posiadaczy MK4
Jak wcześniej zbieżność byla rozregulowana to opony sie trochę przytarly i teraz może uciekać mimo prawidłowo ustawionej zbieżności. Zresztą u mnie też czasami lekko ucieka w prawo, a jest to uzaleznione tym jak bardzo nawierzchnia jest pochylona
ALH -> 205 -> soft
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ciśnienie w oponach jest ok, muszę jeszcze obadać czy prawe koło lekko nie hamuje, ale wydaje mi sie że nie bo po jeździe prawa felga nie jest cieplejsza od lewej. Czyli oponki mogły sie przytrzeć i efekt jest jaki jest? Zastanawia mnie jeszcze kiera lekko nie w poziomie...
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Kącik posiadaczy MK4
Może jak lekko ucieka Ci w prawo, Ty kontrujesz w lewo i stąd kiera nie w poziomie. Przejdź sie gdzieś po równej drodze, ew w nocy jak jest pusto jedź środkiem i wtedy sprawdź czy ucieka w prawo. Jak pisałem wcześniej u mnie zbieżność jest ok a czasami też lekko ucieka w prawo jak nawierzchnia jest bardziej w prawą str pochylona
ALH -> 205 -> soft
Kącik posiadaczy MK4
Panowie (i panie)
Co może być powodem wycierania się co drugiego "ząbka" na oponie?
Opona jest ząbkowana, co drugi o milimetr niższy.
Ja tego nie zauważyłem ale wulkanizator mi pokazał.
Niby zawieszenie bez uwag i po geometrii.
Co może być powodem wycierania się co drugiego "ząbka" na oponie?
Opona jest ząbkowana, co drugi o milimetr niższy.
Ja tego nie zauważyłem ale wulkanizator mi pokazał.
Niby zawieszenie bez uwag i po geometrii.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Kącik posiadaczy MK4
KoJ@K Nie chce już mi się z tym bawić... zostawiam jak jest (mieści się w normie). Dzięki za rady.
Barton_ Ja miałem przeboje z Vredestein'em Quatrac'em 3. Regularnie co 30-40 kkm wewnętrzne ranty opony były zdarte. Wszystko było w największym porządku, a tak się działo. Co ciekawe prawą bardziej ścierał niż lewą a auta w żadną stronę nie ściągało. Ostatecznie doczytałem, że z oponami kierunkowymi czasami tak jest, że potrafią się na różnych autach w dziki sposób zużywać. Może u Ciebie też jest kwestia opony (nie koniecznie kierunkowej).
Barton_ Ja miałem przeboje z Vredestein'em Quatrac'em 3. Regularnie co 30-40 kkm wewnętrzne ranty opony były zdarte. Wszystko było w największym porządku, a tak się działo. Co ciekawe prawą bardziej ścierał niż lewą a auta w żadną stronę nie ściągało. Ostatecznie doczytałem, że z oponami kierunkowymi czasami tak jest, że potrafią się na różnych autach w dziki sposób zużywać. Może u Ciebie też jest kwestia opony (nie koniecznie kierunkowej).
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Amortyzatory sprawne ? Jak amorki są wybite to kółko podbija na nierównościach i przyciera opony. Wtedy też potrafi wyząbkować.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Świeżo po przeglądzie. Wszystko w najlepszym wg diagnosty porządku.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Kącik posiadaczy MK4
Z diagnostą jest jak z Windowsem. Jak Windows mówi, że wszystko jest w porządku, a coś się dzieje, to znaczy coś się dzieje i trzeba poszukać. Z kolei jeżeli Windows mówi, że coś się dzieje to znaczy, że jest już sytuacja beznadziejna i że niezwłocznie musisz coś zrobić...
Amortyzator wcale nie jest trudno skrzywić. Geometrię będziesz miał OK a tylko wprawny mechanik Ci powie, że masz krzywy amortyzator.
Amortyzator wcale nie jest trudno skrzywić. Geometrię będziesz miał OK a tylko wprawny mechanik Ci powie, że masz krzywy amortyzator.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości