Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » pn maja 25, 2015 08:38

Zawsze można walnąć floka :hmm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: deskjet » pn maja 25, 2015 09:25

Alcantara i ala skora odpada. Gdybym mial siedzenia skorzane to wtedy jak najbardziej cos ala skora. No wlasbie zamowilem sporo probek i zadna nie jest podobna wzorem i kolorem do tego co mam teraz ori. Teraz mam ciemno szary material. Nowy kupie czarny bez jakis zbednych wzorkow i mysle ze bedzie ok, bo wszystkie szare sa za jasne


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pn maja 25, 2015 12:22

tomas1216 pisze:Również się zastanawiam nad włożeniem wtrysków 216-tek i zrobieniu programu w silniku ALH
Miał bym pytanie czy te wtryski były by do tego właściwe http://allegro.pl/0-216-sportowe-wtrysk ... 85482.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Coś tanie te wtryski jak na 216... Z włoskich lepsze były chyba Firad i Fratelli Bosio. Poza tym uważaj na chińszczyznę.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7061" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=82&t=189396&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak chcesz po taniości to dawaj 205 z ASV jak ja czy tak jak ma kolega deskjet w podpisie post wyżej :bigok:



karacz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt sie 22, 2014 09:44

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: karacz » pn maja 25, 2015 14:04

Ktoś tam się pytał jak się zabrać za zamki to ja zacząłem od tych filmikow
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ważne, żeby tej śrubki za plastikową zaslepka nie odkrecac do konca, bo wtedy jest dużo zabawy z bebenkiem
" onclick="window.open(this.href);return false;
U mnie niestety nie wymienilem mikrostyku bo mialem na nity, ale wyczyscilem i wszystko dziala.
I oczywiście zimne luty to podstawa. Polecam zrobić zdjęcia rozłożonego zamka, bo ja się trochę głowilem nad ułożeniem tych wszystkich mechanizmow.



Awatar użytkownika
Fixiq
No Smoke, No Fun
No Smoke, No Fun
Posty: 157
Rejestracja: czw maja 02, 2013 22:03
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Fixiq » pn maja 25, 2015 18:28

Cześć wszystkim, chciałbym się was poradzić. Otóż dysponuję adresem internetowym http://golf4.pl" onclick="window.open(this.href);return false; w chwili obecnej znajduje się tam forum. Ale nie mam pomysłu co można by pod tym adresem utworzyć. Jestem otwarty na każdy pomysł. Pomóżcie.

PS: Nie chcę robić konkurencji vwgolf.pl (bo to nie możliwe ^^)



Awatar użytkownika
sliwa404
Forum Master
Forum Master
Posty: 1885
Rejestracja: śr kwie 09, 2014 21:39
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sliwa404 » pn maja 25, 2015 20:12

Jakby ktoś był chętny na ori xenon z hidami które jeździły miesiąc to nam sprzedać. Tez mam Przyciski od grzania tyłka, przednia listwę na gładko do zamiany za jazz blue z wnęka i moduły od hayperka na postój US z czego jeden jest nowy bo mi jeden padł i już nie zamontowałem. Ceny na pw, ale są kącikowe bo chce się tego pozbyć.
Mam też fotele recaro do 3d niebieskie grzane za 500zl plus wysyłka bo fotel kierowcy ma siedzisko lekko poprute, te niebieskie kawałki materiału zaczęły się pruć, reszta profi stan.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn maja 25, 2015 20:39

Robson91 pisze:Zawsze można walnąć floka :hmm:
chyba nie wiesz co piszesz, albo robisz auto tylko do pokazywania na zlotach. Miałem to na desce rozdzielczej i większego g...a nie widziałem. Wygląda zajebiście, ale tylko po założeniu. Dwa dni później masz na tym w cholerę syfu, którego szmatką nie zetrzesz. Jak dla mnie porażka.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » pn maja 25, 2015 20:51

lwlw Nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi do końca. Defekt mechaniczny zamka jest na tyle mały, że manipulując ręcznie lub kluczykiem nie masz żadnych problemów. Problem pojawia się w momencie kiedy silniczek ma coś zrobić i się coś przytnie i nie ma siły. Dodatkowo VW (albo ich chiński podwykonawca śliniaczków) poszli na tyle po bandzie że komutator ma tylko dwa pola i to może w tym momencie decydować o tym, że silniczek nie ma siły...

Druga sprawa - wkładka zamka jest łatwa w demontażu - jedna śruba. Najlepiej pojedź do zakładu, który się zajmuje takimi rzeczami - oni Ci to za psi pieniądz wyczyszczą i nasmarują. Nie słuchaj rad kolegów powyżej, żeby nalać smaru do wkładki - teraz ją pozornie rozruszasz a po zimie będzie do wywalenia. Płynne smary to zabójstwo dla wkładek. A jak już wyjmiesz wkładkę to zobaczysz na jakiej zasadzie działa klamka i sobie ją wyregulujesz.



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pn maja 25, 2015 23:58

krazorek, przecież ja w ogóle się nie odnosiłem do Twojej wypowiedzi, ale tak czy inaczej dzięki za rady :bigok: :pub:



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » wt maja 26, 2015 00:01

Cześć i czołem ;)
Panowie potrzebuję na świeżo podpowiedzi i rad. Zakupiłem dokładkę na tył v6. Silnik 1.6 8v, czyli końcowy tłumik posiada dwururkę.
Potrzebuję zakupić same końcówki i je dospawać do mojego seryjnego końcowego tłumika. Nie zależy mi na tym, żeby zaraz nie poleciały hejty, że chcę ostry BAS wyciągnąć z 1.6 hahaha :p po prostu chce końcówki wsadzić i jakieś lepszej jakości i firmy, a z dźwiękiem to nie wiem czy w ogóle coś takiego można zrobić, nie wiem nie znam się, sami napiszecie mi co i jak. W kwestii kształtu końcówek itp to chodzi mi o coś takiego:
Obrazek

Podeślecie coś godnego polecenia, żeby zakupić? Jakieś uwagi, sugestie? Pozdrawiam :)


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » wt maja 26, 2015 00:12

A miał ktoś styczność z tłumikami Proex? Interesuje mnie środkowy np http://allegro.pl/tlumik-proex-srodkowy ... 63588.html" onclick="window.open(this.href);return false; . Mocno wycisza, jak wykonanie, zmienia dźwięk? Mam u siebie tylko końcowy RM Motors RM6 i jest trochę głośno, fajnie ale nie nadaje się żeby jechać gdzieś dalej.



karacz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt sie 22, 2014 09:44

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: karacz » wt maja 26, 2015 09:08

Ile dawaliście za malowanie listw w kolor? Ile trzeba dać za ori listwy? 100-200zł?? ostatnie pytanie jak z auta je wyciągnać?



Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 952
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Stanley777 » wt maja 26, 2015 09:40

Chrzanek`, skoro celujesz w końcówki do prosta to polecam Ulter N1-70RS albo Buzzer ZZ70X druga sprawa wyjście z seryjnego tłumika nie wychodzi idealnie wycentrowane na środku wycięcia w dokładce, ale to już chyba wiesz wiec w kwestii spasowania będziesz musiał coś przykombinowac.

Co do dźwięku to się nie wypowiadam bo ja mam "DIZZZLA" ale dla porównania jak robiłem wydech z jednym tłumikiem przelotowym RM Motors i jak się przejechałem bez końcówek to w granicach 2.5 i wyżej to wariat burczalo przyjemnie a co ciekawe jak wspawalem końcówki to burczenie ustalo jest tylko świst hehe ale jak wspomniałem diesel pod tym względem jest bez porównania do dźwięku benzyny :bigok:


Mój Były Golfik :kwiatek:

ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1


Obrazek Obrazek

Także Teeegooo... ;]]] :hmm: :food: :satan: :ass:

https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt maja 26, 2015 09:42

krazorek pisze:lwlw Nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi do końca. Defekt mechaniczny zamka jest na tyle mały, że manipulując ręcznie lub kluczykiem nie masz żadnych problemów. Problem pojawia się w momencie kiedy silniczek ma coś zrobić i się coś przytnie i nie ma siły. Dodatkowo VW (albo ich chiński podwykonawca śliniaczków) poszli na tyle po bandzie że komutator ma tylko dwa pola i to może w tym momencie decydować o tym, że silniczek nie ma siły...

Druga sprawa - wkładka zamka jest łatwa w demontażu - jedna śruba. Najlepiej pojedź do zakładu, który się zajmuje takimi rzeczami - oni Ci to za psi pieniądz wyczyszczą i nasmarują. Nie słuchaj rad kolegów powyżej, żeby nalać smaru do wkładki - teraz ją pozornie rozruszasz a po zimie będzie do wywalenia. Płynne smary to zabójstwo dla wkładek. A jak już wyjmiesz wkładkę to zobaczysz na jakiej zasadzie działa klamka i sobie ją wyregulujesz.

Mnie siadł silniczek w zamku ( nie był oryginalny tylko wymieniany przez poprzedniego właściciela). Kupiłem na złomie oryginał i z dwóch złożyłem jeden. Różnica była taka, że ten chiński ( który miałem w drzwiach) miał zębatkę bezpośrednio na silniczku Oryginał miał zębatkę okutą od środka stalą z taką wypustką, a na ośce silniczka była kulka ala łożyskowa. Silniczek zaczynał się obracać i jak obroty były dostatecznie duże, kulka wyskakiwała i blokowała się o wypustkę w zębatce powodując konkretne jej pociągnięcie. Temu te zamki się nie przycinają.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości