Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
panowie jaki kod ma szary lakier ori na felgach santa monica?? Pilnie potrzebuje i nigdzie nie moge znależć. Prosilbym o pomoc
SPRZEDAM: DYSTANSE PRZELOTOWE PA6 ZE SRUBAMI 5MM
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Re: Kącik posiadaczy MK4
aaa to po to..Paviarotti pisze:Ja luzowałem belkę i nic bardziej auto nie siadło ;]
TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;
Kącik posiadaczy MK4
Dziki, nie ma ktoś z Was jakiegoś starego zderzaka na przód?
cinek2004, A tak poza tematem to z Szamperem ogarnęliśmy temat kodowania licznika 920 w aucie 919. Zajmuje to 20 sekund i normalnie da się zakodować klucze.
cinek2004, A tak poza tematem to z Szamperem ogarnęliśmy temat kodowania licznika 920 w aucie 919. Zajmuje to 20 sekund i normalnie da się zakodować klucze.
Re: Odp: Kącik posiadaczy MK4
A czy ja kiedykolwiek mówiłem, że nie da się zakodować kluczy?peppa_814 pisze:cinek2004, A tak poza tematem to z Szamperem ogarnęliśmy temat kodowania licznika 920 w aucie 919. Zajmuje to 20 sekund i normalnie da się zakodować klucze.
Mi chodziło jedynie o obrotomierz i wskazania komputera, gdy nie ma can. Klucze sam wielokrotnie kodowałem. Ale obrotomierz i komputer pokazuje dopiero po dociągnięciu can'a i często wymianie sterownika silnika.
Kącik posiadaczy MK4
Nie. Działa wszystko pięknie, testowałem u siebie na wielu licznikach z CAN'em.cinek2004 pisze:Ale obrotomierz i komputer pokazuje dopiero po dociągnięciu can'a i często wymianie sterownika silnika.
Re: Odp: Kącik posiadaczy MK4
Nie rozumiesz tego, pomimo że miałeś licznik 919, to już miałeś fabrycznie puszczoną wiązkę can i sterownik silnika to obsługujący.
Już kiedyś Ci to tłumaczyłem.
Już kiedyś Ci to tłumaczyłem.
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Kącik posiadaczy MK4
Panowie potrzebuje opinii/pomocy. Cały czas rozmyślam nad tłumikiem końcowym pod przelot 2.5" w sumie tylko jego jeszcze mi brakuje z potrzebnych gratów.
Całość chce spasować pod dokładkę V6 i pytanie czy jak kupie taki tłumik od razu z końcówkami to może okazać się że spasowanie końcówek nie będzie centralnie na środku w miejscu w dokładce? Z tego co widzę to po przyłożeniu dokładki obecne rurki wydechowe są w innym miejscu niż wcięcie w dokładce nie wychodzą centralnie tylko jakby bardziej do lewej strony. Sam już nie wiem jak postąpić czy kupić póki co samą przelotową puszkę z kwasu i do niej dospawać rurki i spasować końcówkami z dokładką, czy od razu kupić cały tłumik z końcówkami i całość jakoś wyregulować, spasować pod dokładkę? Mam kilka opcji na oku ale nie wiem jak postąpić a miejsce od spodu też w pewnym sensie jest ograniczone
Orientacyjne wymiary i kształt obecnego seryjnego tłumika:
Wiadome że nowy tłumik nie będzie tak wyprofilowany jak seria, bo bardziej mi zależy na wyjściu na środku wycięcia w dokładne niż wielkiej puszce, a w razie gdyby było głośno to w miejscu katalizatora będę miał połączenie na flanszy i tam jak coś to wrzucę drugi przelotowy tłumik, ale kwestia właśnie tego końcowego tłumika.
Przykładowe opcje tłumików jakie mnie interesują ich forma budowa itd...
RM Motors, Turboworks (to jakaś niższa półka) innych firm produkujących tłumiki z kwasówki nie znam.
http://allegro.pl/tlumik-rm-motors-elip ... 56563.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tlumik-rm-motors-elip ... 54532.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-t ... 57271.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 84712.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 45356.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie chce kupować na dzikusa, wiem że wielu z was ogarniało spasowania z dokładką V6 na podstawie seryjnego tłumika, sporo jest tam odskoku tych rurek do środka wycięcia w dokładce. Jak myślicie któryś z wyżej wymienionych tłumików podejdzie? kupować puszkę i pasować końcówkami czy tłumik razem z końcówkami?
Sorry za litanie ale mam taka burze we łbie że już sam nie wiem jak postąpić
Całość chce spasować pod dokładkę V6 i pytanie czy jak kupie taki tłumik od razu z końcówkami to może okazać się że spasowanie końcówek nie będzie centralnie na środku w miejscu w dokładce? Z tego co widzę to po przyłożeniu dokładki obecne rurki wydechowe są w innym miejscu niż wcięcie w dokładce nie wychodzą centralnie tylko jakby bardziej do lewej strony. Sam już nie wiem jak postąpić czy kupić póki co samą przelotową puszkę z kwasu i do niej dospawać rurki i spasować końcówkami z dokładką, czy od razu kupić cały tłumik z końcówkami i całość jakoś wyregulować, spasować pod dokładkę? Mam kilka opcji na oku ale nie wiem jak postąpić a miejsce od spodu też w pewnym sensie jest ograniczone
Orientacyjne wymiary i kształt obecnego seryjnego tłumika:
Wiadome że nowy tłumik nie będzie tak wyprofilowany jak seria, bo bardziej mi zależy na wyjściu na środku wycięcia w dokładne niż wielkiej puszce, a w razie gdyby było głośno to w miejscu katalizatora będę miał połączenie na flanszy i tam jak coś to wrzucę drugi przelotowy tłumik, ale kwestia właśnie tego końcowego tłumika.
Przykładowe opcje tłumików jakie mnie interesują ich forma budowa itd...
RM Motors, Turboworks (to jakaś niższa półka) innych firm produkujących tłumiki z kwasówki nie znam.
http://allegro.pl/tlumik-rm-motors-elip ... 56563.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tlumik-rm-motors-elip ... 54532.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-t ... 57271.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 84712.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 45356.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie chce kupować na dzikusa, wiem że wielu z was ogarniało spasowania z dokładką V6 na podstawie seryjnego tłumika, sporo jest tam odskoku tych rurek do środka wycięcia w dokładce. Jak myślicie któryś z wyżej wymienionych tłumików podejdzie? kupować puszkę i pasować końcówkami czy tłumik razem z końcówkami?
Sorry za litanie ale mam taka burze we łbie że już sam nie wiem jak postąpić
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
- FisheR
- ...
- Posty: 3579
- Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
- Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
- Kontakt:
Re: Odp: Kącik posiadaczy MK4
Przecież belka nie jest dokrecana na max i ma ruch gora dol chyba ze mocowanie tuleje jest pod jakimś kątem wtedy to ma sens w.czy jest seria czy kilka cm niżej to belka i tak się rusza gora dol i gdzie te naprężeniacinek2004 pisze:Żeby nie było naprężeń na tulejach.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Środek tulei jest na dokręcony na max bo jest jakby zawieszony w środku a reszta pracuje, obniżając bez luzowania dodatkowo ja skręcasz przez co może szybciej paść, przy poli tego nie ma bo tam masz pełną tuleje
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
Kącik posiadaczy MK4
FisheR Przy połączeniu tulei z budą masz typowe cierne złącze, więc musisz je do...kręcić. Guma w tulei metalowo gumowej ma naprężenia jak się zmienia położenie belki (kąt). Chodzi o to, żeby nie miała naprężeń w pozycji swobodnego spoczynku auta i pojawiały się w momencie wychylenia do góry lub w dół. A jak zmieniasz zawieszenie to nigdy nie masz tej samej wysokości czyli wspomniany wyżej kąt się zmienia wprowadzając naprężenia w gumie. A jak są naprężenia w gumie to się szybciej zużywa...
Jasne, że możesz powiedzieć, że jest to bardzo mała zmiana, ale chłopaki chcą być dokładni...
Druga sprawa: jak masz naprężenia w tulejach to Ci się wszelkie drgania z silnika bardziej po budzie niosą...
Jasne, że możesz powiedzieć, że jest to bardzo mała zmiana, ale chłopaki chcą być dokładni...
Druga sprawa: jak masz naprężenia w tulejach to Ci się wszelkie drgania z silnika bardziej po budzie niosą...
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Kącik posiadaczy MK4
Czy KKL na USB Viakena zdiagnozuje Superb 2011 2.0TDI ?
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Kącik posiadaczy MK4
Najpierw zmienić zawieszenie z tylu i poluzować belke? W jakiej kolejności to robić ?
TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości