Kącik posiadaczy variantów

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
zimnylech
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob sie 21, 2010 14:40
Lokalizacja: EL/D.

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: zimnylech » pn gru 08, 2014 00:22

Obrazek

za 4 tyg u mnie pod brama :okej:


ROBIĘ TO CO LUBIĘ, LUBIĘ TO CO ROBIĘ
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: truckman » pn gru 08, 2014 08:52

zimnylech, transomers?


Obrazek

Awatar użytkownika
brzozak2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 18:25
Lokalizacja: woj. pomorskie

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: brzozak2 » pn gru 08, 2014 16:38

Fajowe, nietuzinkowe auto :bigok: . Osobiście nie wiem jakbym się w nim czuł jechałem kiedyś megane CC i camaro mk3 targa, to pierwsze wrażenie jest dość dziwne, ale pewno idzie się przyzwyczaić :hmm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2125447#2125447

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: phanteon » śr gru 10, 2014 10:42

zimnylech, dobrze wiedzieć, że nie tylko Blind I ja mamy problem z głową :grin: . Ładne auto - bardzo klasycznie wyglądające. Egzemplarz ze zdjęcia to Twój? Jaka motorownia?
brzozak2 pisze:Osobiście nie wiem jakbym się w nim czuł jechałem kiedyś megane CC i camaro mk3 targa, to pierwsze wrażenie jest dość dziwne, ale pewno idzie się przyzwyczaić
Czujesz się jakbyś jechał gumowcem - sztywność nadwozia to pojęcie raczej nie znane takim wynalazkom. Nawet w nowym M4 cabrio główny inżynier działu M przyznał, że odporność na skęcanie nadwozia typu cabrio nigdy nie osiągnie nawet zbliżonego poziomu do coupe I to takiego z najsłabszym silnikiem.



Awatar użytkownika
brzozak2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 18:25
Lokalizacja: woj. pomorskie

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: brzozak2 » śr gru 10, 2014 12:24

Łooo masz rację, ale bardziej mi chodziło o uczucie "nagości" :D .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2125447#2125447

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: phanteon » śr gru 10, 2014 12:40

brzozak2 pisze:Łooo masz rację, ale bardziej mi chodziło o uczucie "nagości" .
O tym nie pomyślałem, choć w sumie czuję na sobie spojrzenia ludzi (połowa sie uśmiecha a druga połowa, chyba z PiSu są, chciałaby, żebys wypadł przez dach).

Mnie zawsze, przy trochę szybszej jeździe (tak tak, zdarza mi się), zastanawia czy na pewno te pałąki wyskoczą z tylnych zagłówków w razie dachowania...żeby nie było, że mama miała rację I przy małej prędkości urwie mi łeb. A znając moje szczeście...



Awatar użytkownika
brzozak2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 18:25
Lokalizacja: woj. pomorskie

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: brzozak2 » śr gru 10, 2014 15:48

Obrazek
też tak mieliście? mnie strasznie *#cenzura#* batory, szczególnie po wymianie turbo na hybryde z AWX


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2125447#2125447

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: truckman » śr gru 10, 2014 17:18

Nie. Ja tylko seria jeździłem


Obrazek

Awatar użytkownika
BLIND
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2306
Rejestracja: wt wrz 26, 2006 11:12
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: BLIND » śr gru 10, 2014 17:49

U mnie różnie bywało:
mk4 delikatny dymek zostawiał " onclick="window.open(this.href);return false;
leon bezdymnie jeździł, e46 podobnie jak mk4, a jahre przed zmianą wtrysków jak batory ze zdjęcia :jezor: po zmianie było dużo lepiej. Wszystkie po czipsie :bigok: a i jeszcze miałem polo 9n2 tdi ok 150ps z AXRa i tam też było ciemno za autem :helm: ale e60 530d na autobahnie przy 220km/h ustępowało miejsca na lewym pasie :hmm:



Awatar użytkownika
brzozak2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 18:25
Lokalizacja: woj. pomorskie

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: brzozak2 » czw gru 11, 2014 02:39

U mnie przy sofcie i wtryskach 216 w afnie nie bylo tragedii, po zmianie turbiny zrobil sie batory, ale fakt ze nie zrobilem korekty softu ;) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2125447#2125447

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: KoJ@K » czw gru 11, 2014 08:10

Cza zapodac FMICi. :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
Szamper
OEM+
OEM+
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
Lokalizacja: Oberschlesien
Auto: 7R Variant, 4R32
Kontakt:

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: Szamper » czw gru 11, 2014 09:08

Ja w AJM'ie mialem program na 147km (116 seria) i ani grama dyma nie puszczal. Jak dobrze zrobiony program to niema prawa kopcic, no chyba ze doyebane koksu ze glowa mala :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: KoJ@K » czw gru 11, 2014 11:02

Jak Sam program w aucie to tak, ale jak sie wrzuca np. do 90 czy 100 konnego klekota wieksze wtryski, suszarki, a IC zostaje maly to przy wykorzystaniu potencjalu tych podzespolow wtedy nie ma prawa nie dymic. :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
Szamper
OEM+
OEM+
Posty: 403
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 17:53
Lokalizacja: Oberschlesien
Auto: 7R Variant, 4R32
Kontakt:

Kącik posiadaczy variantów

Post autor: Szamper » czw gru 11, 2014 13:06

Jak ktos jest druciarzem to inna bajka


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości