Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » sob lis 15, 2014 18:20

Co tu pisać, poli z Olkusza daje radę i tyle. Skoro przy mocnych wykrzyżach w terenie się nie sypie to raczej musi być dobre. Do swojego śmiecia będę od nich pchał poli, ale to jak będę demolował całe auto, więc... nie wiem kiedy bo tym roku miałem wymieniać turbo IC i parę innych pierdół, a skończyło się tym, że autem jeździ znajomy a mnie nie ma w kraju


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Mozgi
KujaVWy
KujaVWy
Posty: 358
Rejestracja: pn lis 15, 2010 15:11
Lokalizacja: Pakość [CIN]

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Mozgi » sob lis 15, 2014 20:45

Pytanie z innej beczki: metalizacja osłon soczewek w xenie- przerabiał ktoś ten temat? Jakieś polecane zakłady?


Obrazek

Awatar użytkownika
btard
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: sob mar 17, 2012 17:03

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: btard » sob lis 15, 2014 22:10

Panowie jaki klucz dynamometryczny możecie polecić? Do obsługi jednego golfa, więc do świec i jakiś tam innych śrubek. Niestety wyczucie mam jak słoń, łapy jak kowal więc już mam dosyć wojowania ze śrubami. Jak to tam wygląda z kalibracją, trzeba często to wykonywać przy okazjonalnym używaniu?



Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1477
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » sob lis 15, 2014 23:25

kostek007, sam malowałem prawe i lewe duże w czarny mat. Puszka 10zeta


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
markk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: wt lis 20, 2012 09:57
Lokalizacja: WPY , WWA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: markk » ndz lis 16, 2014 00:42

znacie kogoś kto wyciąga kase od ubezpieczycieli? Pzu nie chce wypłacić całości szkody , zanizyło wartość pojazdu , dzięki temu naprawda jest ekonomicznie nie opłacalna.. odwołanie z wyceną rzeczoznawcy nie przeszło.


TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;

wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: wron » ndz lis 16, 2014 01:45

Stuka, prztyka mi trochę fotel gdzieś w prowadnicach. Co tam się wyrabia?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » ndz lis 16, 2014 02:26

markk pisze:znacie kogoś kto wyciąga kase od ubezpieczycieli? Pzu nie chce wypłacić całości szkody , zanizyło wartość pojazdu , dzięki temu naprawda jest ekonomicznie nie opłacalna.. odwołanie z wyceną rzeczoznawcy nie przeszło.
Pisz kolejne odwołanie. Moi rodzice kiedyś mieli tą samą nieprzyjemność. Auto miało 4 miesiące, a wycenili je w pzu na 60% wartości nowego. Tyle, że wtedy jeszcze gwarancja była na aucie więc musiało iść przez ASO więc i tam poszło. Auto warte jako nowe jakieś 26 tyś, naprawa 9 tyś. Poszło z OC sprawcy który i tak to musiał pokryć. My nie dołożyliśmy nic. Inna sprawa, że ASO też przycięło w uja bo jak to zrobili, wyszło po paru latach.

joseph82 pisze:kostek007, sam malowałem prawe i lewe duże w czarny mat. Puszka 10zeta
Jemu chyba chodzi o odbłyśnik. Jak mnie pamięć nie myli to chyba Paviarotii to robił.
wron pisze:Stuka, prztyka mi trochę fotel gdzieś w prowadnicach. Co tam się wyrabia?
Jest tam taki malutki plastik, który lubi się wycierać
Ostatnio zmieniony ndz lis 16, 2014 02:44 przez sebekgolf, łącznie zmieniany 1 raz.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
golf3dawid
Forum Master
Forum Master
Posty: 1502
Rejestracja: pn lis 01, 2010 23:34
Lokalizacja: Sosnowiec

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: golf3dawid » ndz lis 16, 2014 02:35

Silnik AKL obecnie jeżdzę na castrolu 10w40 ale chciałbym zmienić olej , co powiedziecie na motul? Kiedyś ktoś w kąciku pisał że zmienił właśnie na niego i zauważył zmniejszony porób oleju.


Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.

Mój Golf MK4 Smoked Front

Obrazek

Awatar użytkownika
markk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: wt lis 20, 2012 09:57
Lokalizacja: WPY , WWA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: markk » ndz lis 16, 2014 09:21

ale co mam napisać w kolejnym odwołaniu? nie bardzo wiem co , nie mam żadnych nowych rozporządzeń tej sprawie , tylko wycenę rzeczoznawcy która juz im wysłałem z pierwszym odwołaniem


TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » ndz lis 16, 2014 09:48

Napisz, że wycena samochodu jest nieadekwatna do jego stanu sprzed szkody i że żądasz ponownej, lecz tym razem obiektywnej oceny stanu samochodu. Oni tak by default zawsze spuszczają ludzi do "sracza". Dopiero jak się zaczynasz dopominać o swoje, to zaczyna się coś dziać. Ewentualnie jest jakieś forum prawnicze na necie, spróbuj tam zadać pytanie, myślę, że znajdzie się ktoś biegły w tych tematach. Niestety, żyjemy w kraju , w którym każdy chce cię oskubać z każdej strony. Znajomy parę lat temu zwiną interes w PL i się wyprowadził do Szwecji. Robi tam na serwisie jako blacharz ( robił to bardzo długo już wcześniej i jest w tym na prawdę dobry). W każdym razie, tam po stłuczce auto idzie na warsztat, zostaje naprawione, kasę za naprawę wypłaca jakiś tam urząd, a później on sobie ściąga "daninę" z ubezpieczyciela. Szkoda że u nas nie może być normalnie


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: wron » ndz lis 16, 2014 10:04

A nie można się nie zgodzić na wycenę i od razu wstawiać do aso bezgotówkowo?



Awatar użytkownika
Azgorath
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: czw kwie 18, 2013 11:09

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Azgorath » ndz lis 16, 2014 10:54

golf3dawid pisze:Silnik AKL obecnie jeżdzę na castrolu 10w40 ale chciałbym zmienić olej , co powiedziecie na motul? Kiedyś ktoś w kąciku pisał że zmienił właśnie na niego i zauważył zmniejszony porób oleju.
Też zależy ile Ci teraz bierze. Ja też czytałem, że na motulu mniej bierze, ja miałem wlany Liquy Moly 5W40 i na 10k km wziął mi 700 ml oleju, teraz zmieniłem na motula 5W40 X-Cess i zobaczymy :bigok:
Generalnie nawet jakby Ci brał minimalnie mniej na motulu, to i tak warto taki wlać, silnik całkiem inaczej chodzi, ciszej, a praca w zimę to przepaść w porównaniu do takiego castrola, gdzie w mrozy się robi z tego oleju jeden wielki glut...



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: KoJ@K » ndz lis 16, 2014 10:57

sebekgolf, tez musze przyznac, ze poliuretany z Olkusza - Deuter daja rade. :bajer:

btard, mialem okazje majstrowac kilka razy przy gofrze kluczem dynamometrycznym z NEO (zakres od 0-60Nm) i jak dla mnie, na moje potrzeby, do wlasnego uzytku bylby wystarczajacy. :bajer:

A tak z innej beczki - Pany wymienial ktos sam, swoimi rencoma maglownice? I mialby jakies rady/podpowiedzi odnosnie demontazu/montazu? :chytry:


Obrazek

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » ndz lis 16, 2014 11:57

btard pisze:Panowie jaki klucz dynamometryczny możecie polecić? Do obsługi jednego golfa, więc do świec i jakiś tam innych śrubek. Niestety wyczucie mam jak słoń, łapy jak kowal więc już mam dosyć wojowania ze śrubami. Jak to tam wygląda z kalibracją, trzeba często to wykonywać przy okazjonalnym używaniu?
viewtopic.php?f=178&t=512347" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości