Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » wt lis 04, 2014 21:48

A są silikonowe podciśnieniowe 3.2 mm? Czy trzeba 3 mm kupić? Bo z tego co znalazłem to 3.2 mm jedynie paliwowe
Myślałem o czymś takim: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=47 ... ule_id=114" onclick="window.open(this.href);return false;


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Łuki_79 » wt lis 04, 2014 22:32

checin pisze:Bo z tego co znalazłem to 3.2 mm jedynie paliwowe
Mogą być :hmm: .Ja u siebie od ponad 3 lat mam wężyki Gates'a całe gumowe,wzmacniane wewnątrz - nie do zajechania,nic się nie rozwarstwia jak w tych tanich w oplocie materiałowym z zewnątrz.
Dokładnie takie jak w tym linku http://allegro.pl/waz-wezyk-przewod-prz ... 05306.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Paviarotti » wt lis 04, 2014 23:59

Jest tutaj ktoś z okolic Miechowa, Wolbromia, Skalbmierza, Olkusza? :) jak coś to nie chodzi mi o oglądanie auta ani nic z tych rzeczy ;d


Obrazek

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Kamel » śr lis 05, 2014 09:14

samko78 pisze:Na pracy na gazie na obrotach powyzej 3,5tyś kiedy auto się wrzuci na luz gaśnie. I są lekkie falowania obrotów.
samko78 ale, że co? Obroty Ci falują jak silnik zgaśnie? :bajer:
Podjedź do porządnego gazownika niech Ci instalację wyreguluje.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
hayperekpo
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2719
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
Lokalizacja: Kraków/GOP

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: hayperekpo » śr lis 05, 2014 10:09

Paviarotti, kRakóW się liczy? :bajer:


Obrazek
Zanim zapytasz na PW, skorzystaj z forumowej szukajki, FAQ i wujaszka Google

Awatar użytkownika
Vanish
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: pt sty 08, 2010 19:56
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Vanish » śr lis 05, 2014 10:53

http://olx.pl/oferta/felgi-japan-racing ... 731zH.html" onclick="window.open(this.href);return false;

da rade tu upchać na gwincie bez obcierania? mam oponki w domu 205/40/18 (4x)


Było:
MK2 KR (139)
MK3 1Z (121)
M4 AHF (167)

Awatar użytkownika
samko78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn paź 13, 2014 21:04
Lokalizacja: Ochaby

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: samko78 » śr lis 05, 2014 11:55

Przepraszam trochę źle to opisałem. Falowanie występuje na wolnych obrotach ale nie jest jakieś duże i nie zawsze występuję. A co do gaśnięcia sytuacja wygląda tak że kiedy prowadzę dynamiczną jazdę powyżej 3,5tyś obrotów to czasami przy wrzuceniu na bieg jałowy albo przy zmianie biegów autko potrafi zgasnąć. Sytuacja tak jak pisałem wcześniej, występuje na gazie a na benzynie jest all ok. I przed remontem silnika na gazie też było all ok.



Awatar użytkownika
golf3dawid
Forum Master
Forum Master
Posty: 1502
Rejestracja: pn lis 01, 2010 23:34
Lokalizacja: Sosnowiec

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: golf3dawid » śr lis 05, 2014 12:26

Jakimi papierami szczotkowaliscie dekory? Nie wiem od jakiego zacząć. Psikaliscie to bezbarwnym później?


Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.

Mój Golf MK4 Smoked Front

Obrazek

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Kamel » śr lis 05, 2014 12:36

samko78 pisze:A co do gaśnięcia sytuacja wygląda tak że kiedy prowadzę dynamiczną jazdę powyżej 3,5tyś obrotów to czasami przy wrzuceniu na bieg jałowy albo przy zmianie biegów autko potrafi zgasnąć. Sytuacja tak jak pisałem wcześniej, występuje na gazie a na benzynie jest all ok. I przed remontem silnika na gazie też było all ok.
Tak jak pisałem - ja obstawiam konieczność regulacji instalki LPG.
Skoro przed remontem było ok, a po remoncie przecież zmieniły się parametry pracy silnika to na logikę należałoby wyregulować LPG.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1477
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » śr lis 05, 2014 12:38

samko78, być może tak się dzieje, że gaśnie po wrzuceniu na luz bo pęd powietrza z dolotu gasi "płomień". Miałem tak w Golfie II na gaźniku i wystarczyło tylko zmienić kierunek wlotu powietrza i było OK


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
samko78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn paź 13, 2014 21:04
Lokalizacja: Ochaby

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: samko78 » śr lis 05, 2014 12:57

Ok dzięki Panowie szukam dobrego gazownika i jadę na regulację :)



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lis 05, 2014 14:03

joseph82 pisze:samko78, być może tak się dzieje, że gaśnie po wrzuceniu na luz bo pęd powietrza z dolotu gasi "płomień". Miałem tak w Golfie II na gaźniku i wystarczyło tylko zmienić kierunek wlotu powietrza i było OK
Ma instalację sekwencyjną, więc ten problem nie wystąpi.

Ja bym na pierwszy odstrzał sprawdził połączenia podciśnienia do czujnika ciśnienia z instalki LPG. Może coś ssie bokiem. No a reszta to jak pisali, jechać do gazownika, bo silnik za pewne inaczej teraz chodzi niż przed remontem ( zależy co było robione). Być może mapy się rozjechały i trzeba będzie na nowo je "uczyć".


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
samko78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn paź 13, 2014 21:04
Lokalizacja: Ochaby

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: samko78 » śr lis 05, 2014 14:26

Przed remontem wysiadł 3 cylinder. Robiona była głowica, zawory, pierścienie, panewki i jeszcze kilka rzeczy związanych z głowicą...



Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Paviarotti » śr lis 05, 2014 18:29

hayperekpo, Ty już wiesz o co chodzi :P chciałem zerknąć czy jeszcze jest ktoś chętny poza naszą grupą.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości