[GOLF MK1] GLD
Moderator: G0 Karcio
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Prace dobrze, w sobotę podciągnąłem wnętrze do malowania, jutro po szkole skończę z dobrym wiatrem i jakoś to będzie
Odnośnie zbiorniczków to ten od spryskiwaczy jest jak nowy, ten od płynu hamulcowego też, tylko, że na zdjęciu jest pełen hydrolu bo odpowietrzaliśmy, a odnośnie tego największego to wiem, że trzeba z nim coś zrobić, tylko może już nie dzisiaj. Ale obiecuję, że będzie z nim też porządek
Czas zrobić takie małe podsumowanie kwestii technicznej:
a) zawieszenie:
-przód: nowe łożyska FAG; nowe górne łożyska amortyzatorów FEBI; nowe, ORYGINALNE odboje i osłony; prawa gałka układu kierowniczego; dorabiana tulejka do układu kierowniczego (część nie do dostania); sworznie tuleje nieruszane; amortyzatory wymieniane przy kupnie, jeszcze pewnie pochodzą, a jak nie to też się je wymieni; wszystkie części odmalowane na czarny połysk,
-tył: nowe i ORYGINALNE osłony i odboje; amortyzatory wymieniane przy kupnie, czyli jak przód, prawie 3 lata temu; łożyska wymieniane przy kupnie na Rouville; dołożony stabilizator z Jetty, jeszcze tylko wyrzeźbić mocowania i kupić dwie brakujące gumy; wszystko odmalowane na czarny połysk.
b) hamulce:
przód: tarcze ATE power disc; klocki ATE,
tył: wymieniłem tylko linki z ręcznego bo były jeszcze od nowości i strasznie wyglądały; bębnów ani szczęk nie było sensu ruszać, tylko odmalowałem bębny.
Za poprzedniego właściciela wymieniane wszystkie przewody, oczywiście nowy płyn hamulcowy, narazie nalałem Textar bo taki miałem leżeć, będzie na przepłukanie, trochę pojeżdżę i przyjdzie ATE Super Blue Racing DOT4.
c) silnik CR (1,6D, 82r.), układ napędowy:
-szlif, nadwymiarowe tłoki i nowe pierścienie,
-panewki jeszcze ori bo nie było sensu ruszać,
-nowe tulejki na wałku pośrednim,
-wszystkie uszczelniacze, uszczelki z Elringa,
-w głowicy nowe prowadnice, zawory i uszczelniacze, zawory wyregulowane,
-olej Castrol 15W40 Diesel,
-filtry powietrza, paliwa, oleju MANN/Knecht,
-pompa wody Rouville,
-alternator i rozrusznik po regeneracji,
-pompa wtryskowa po wymianie uszczelek; dawka i kąt wtrysku na ucho,
-rozrząd: pasek Contitech, napinacz INA,
-śruby do głowicy Elring,
-uszczelki pod króćce wodne homemade,
-wtryski Bosch z silnika SB,
-świece żarowe CHAMPION,
-wszystkie części pomalowane w czarny połysk/mat, co aluminiowe to wyczyszczone,
-płyn chłodniczy FEBI G11,
-termostat Wahler,
-skrzynia biegów GC; nowe wodziki Topran, wszystkie uszczelniacze; olej KAGER,
-półośki wszystko ori, tylko smar wymieniony i jakaś tam osłona.
Odnośnie zbiorniczków to ten od spryskiwaczy jest jak nowy, ten od płynu hamulcowego też, tylko, że na zdjęciu jest pełen hydrolu bo odpowietrzaliśmy, a odnośnie tego największego to wiem, że trzeba z nim coś zrobić, tylko może już nie dzisiaj. Ale obiecuję, że będzie z nim też porządek
Czas zrobić takie małe podsumowanie kwestii technicznej:
a) zawieszenie:
-przód: nowe łożyska FAG; nowe górne łożyska amortyzatorów FEBI; nowe, ORYGINALNE odboje i osłony; prawa gałka układu kierowniczego; dorabiana tulejka do układu kierowniczego (część nie do dostania); sworznie tuleje nieruszane; amortyzatory wymieniane przy kupnie, jeszcze pewnie pochodzą, a jak nie to też się je wymieni; wszystkie części odmalowane na czarny połysk,
-tył: nowe i ORYGINALNE osłony i odboje; amortyzatory wymieniane przy kupnie, czyli jak przód, prawie 3 lata temu; łożyska wymieniane przy kupnie na Rouville; dołożony stabilizator z Jetty, jeszcze tylko wyrzeźbić mocowania i kupić dwie brakujące gumy; wszystko odmalowane na czarny połysk.
b) hamulce:
przód: tarcze ATE power disc; klocki ATE,
tył: wymieniłem tylko linki z ręcznego bo były jeszcze od nowości i strasznie wyglądały; bębnów ani szczęk nie było sensu ruszać, tylko odmalowałem bębny.
Za poprzedniego właściciela wymieniane wszystkie przewody, oczywiście nowy płyn hamulcowy, narazie nalałem Textar bo taki miałem leżeć, będzie na przepłukanie, trochę pojeżdżę i przyjdzie ATE Super Blue Racing DOT4.
c) silnik CR (1,6D, 82r.), układ napędowy:
-szlif, nadwymiarowe tłoki i nowe pierścienie,
-panewki jeszcze ori bo nie było sensu ruszać,
-nowe tulejki na wałku pośrednim,
-wszystkie uszczelniacze, uszczelki z Elringa,
-w głowicy nowe prowadnice, zawory i uszczelniacze, zawory wyregulowane,
-olej Castrol 15W40 Diesel,
-filtry powietrza, paliwa, oleju MANN/Knecht,
-pompa wody Rouville,
-alternator i rozrusznik po regeneracji,
-pompa wtryskowa po wymianie uszczelek; dawka i kąt wtrysku na ucho,
-rozrząd: pasek Contitech, napinacz INA,
-śruby do głowicy Elring,
-uszczelki pod króćce wodne homemade,
-wtryski Bosch z silnika SB,
-świece żarowe CHAMPION,
-wszystkie części pomalowane w czarny połysk/mat, co aluminiowe to wyczyszczone,
-płyn chłodniczy FEBI G11,
-termostat Wahler,
-skrzynia biegów GC; nowe wodziki Topran, wszystkie uszczelniacze; olej KAGER,
-półośki wszystko ori, tylko smar wymieniony i jakaś tam osłona.
Ostatnio zmieniony pn cze 21, 2010 19:39 przez twromek, łącznie zmieniany 3 razy.
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
Golf stał w Raciborzu u lakiernika. Z okazji tego, że miało to miejsce dosłownie kawałek od rzeki Odry która w 1997 miała w tych miejscach jakieś 1,5m, wolałem dmuchać na zimne. A więc akcja totalny spontan, pierwsza w nocy, zakładamy lampy, siedzenie, pas bezpieczeństwa, kleimy drzwi taśmą żeby się nie otwierały, zakładamy klemy i w drogę Padał deszcz, był dosyć mocny wiatr, ja w środku, bez szyb, było konkretnie, powyżej 70km/h już całkiem nie nadążałem mrugać W razie co tata jechał za mną, wywieźliśmy go jakieś 5km
Ostatnio zmieniony czw maja 20, 2010 17:19 przez twromek, łącznie zmieniany 2 razy.
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość