VW Golf IV 1.8 GTI Turbo.

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
Stf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 18:12
Lokalizacja: Warszawa/Krosno

Post autor: Stf » pt lut 20, 2009 18:43

eliminator to przerobiona wersja gt28rs w taki sposób żeby była p&p. w stanach na tych zestawach z kolektorem atp robią pod 320-340km. W Polsce kumpel poziek wpakował eliminatora gtrs do a4 B6. przy doładowaniu 1,2bara wypluło 310km, a ciężkie audi zrobiło 13,1 na ćwiarę. Faktycznie wyjścia strony gorącej są inne ale złamanie na tym 300km nie powinno stanowić problemu. Trzymam kciuki aby wypluło tyle ile chcesz bo będziesz jednym z najszybszych mk4 fwd w Polsce.
Ostatnio zmieniony pt lut 20, 2009 18:46 przez Stf, łącznie zmieniany 2 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92098

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » sob lut 21, 2009 19:39

Dotarły nowe graty :

wtryski 440cc

Obrazek


zimniejsze świeczki :

Obrazek


pompa paliwa :

Obrazek


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
interno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: wt maja 15, 2007 12:18
Lokalizacja: CW/GD
Kontakt:

Post autor: interno » sob lut 21, 2009 20:03

Oj grubo się robi, grubo 440cc troche będą podawać paliwka i widze że pompę też kupiłeś tą co chciałes. Gratki i czekam na złożenie i wynik końcowy. pozdrooVWki


Wydechy do każdego auta robione na zamówienie - profesjonalne podejście MTG (Płock)
Wyciąganie wgnieceń bez lakierowania (Płock)
VW Golf MK3-> Audi A3-> VW Touareg

Marcinek
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 1177
Rejestracja: sob sie 21, 2004 00:37
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Marcinek » czw lut 26, 2009 01:28

pytanie odnosnie felg bo przymierzam sie do kupna podobnych tył 10' przod 8'

z tylu nic nie robiles ?? i co? nie trze nic? jak nisko masz zawieszenie z tyłu na max ? az sie wierzyc nie chce patrzac na te zdjecie :)

Obrazek



Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » czw lut 26, 2009 10:08

Marcinek pisze:pytanie odnosnie felg bo przymierzam sie do kupna podobnych tył 10' przod 8'

z tylu nic nie robiles ?? i co? nie trze nic? jak nisko masz zawieszenie z tyłu na max ? az sie wierzyc nie chce patrzac na te zdjecie :)

Obrazek
Zawieszenie beton , więc nic nie trze. Skręcone na max.


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » czw lut 26, 2009 15:02

Chciałbym zobaczyć to auto w akcji po tych modach, będzie na pewno niezły killer. Powodzenia w modzeniu i osiągnięcia 300+.


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Post autor: slonik98 » czw lut 26, 2009 20:50

o masakra. Motorownia wytrzyma ?



tenga
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lut 09, 2009 15:53
Lokalizacja: turek

Post autor: tenga » czw lut 26, 2009 22:33

ta pompka paliwa to walbro?? planujesz zakucie silnika czy na razie na seryjnym dole śmigac??



Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » pt lut 27, 2009 10:13

tenga pisze:ta pompka paliwa to walbro?? planujesz zakucie silnika czy na razie na seryjnym dole śmigac??
Walbro. Dół w serii jest kuty. Na razie celuję w bezpieczne 300KM. Potem się zobaczy :chytry:


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pt lut 27, 2009 11:40

A silnik odprężałeś?


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » pt lut 27, 2009 11:41

daniel1d pisze:A silnik odprężałeś?
Po co ?


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Awatar użytkownika
_Grześ_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr gru 03, 2008 14:56
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: _Grześ_ » pt lut 27, 2009 12:12

kyfy pisze:Dół w serii jest kuty
no prosze cie

tloki sa mahle wytrzymaja sporo napewno ponad 350 z korbami bym tego nie próbował


co do odprężenia to w seri 150/180 maja 9,5:1 wiec teoretycznie można uzyskać większa moc niż w przypadku np wersji 225 gdzie jest 9.0:1 natomiast w praktyce nie da sie utrzymać zapłonów które wypadają i odprężenie nie jest głupim pomysłem natomist trzeba sie liczyc z dodatkowymi kosztami
Ostatnio zmieniony pt lut 27, 2009 12:33 przez _Grześ_, łącznie zmieniany 1 raz.


[S] hamulce 312x25 do mk4

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pt lut 27, 2009 12:17

kyfy pisze:daniel1d napisał/a:
A silnik odprężałeś?


Po co ?
W sumie niewiem jak tam jest z silnikiem 1.8T i czy jest w nim to konieczne.
Czyli nie planujesz teraz przy kolenych modach na większą moc?


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
kyfy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:47
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: kyfy » pt lut 27, 2009 12:20

daniel1d pisze:
kyfy pisze:daniel1d napisał/a:
A silnik odprężałeś?


Po co ?
W sumie niewiem jak tam jest z silnikiem 1.8T i czy jest w nim to konieczne.
Czyli nie planujesz teraz przy kolenych modach na większą moc?
300-320KM jest bezpieczne i osiągalne na tym wnętrzu silnika. Potem zaczynają się schody....


Golf GTI Mk4 1.8T powered by TD05 12T GSR turbo

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1875464#1875464

367/458

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość