[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
tarcze mam od Momana, koro niebieski, choć na fotkach wydaje sie mieć lekko seledynowy odcień..Goofi pisze:swoje tarcze indiglo masz od MoMana, masz u siebie kolor seledynowy, czy niebieski?
zgadłeśmoze Cowboy jakas niespodzianke szykuje
http://www.allegro.pl/item242029193_vw_ ... py_h1.html
teraz zastanawiam sie nad polepszeniem hebli
obecnie mam 256/20 wentylowane z przodu (bez ABS)
planuje zmienić na 280/22
podobno zaciski z VR6 będą pasować do mojej zwrotnicy ?
czyli wystarczy tylko zaciski ? do tego kupić tarcze z G60 280/22 i bedzie banglać ?
zastanawiam sie tez na zaciskami 2 tłoczkowymi z Audi S2 tak jak zrobił Adamm :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103391
wklejam fotke z jego tematu
chyba to byłoby najlepsze ? co doradzicie ?
[ Dodano: Sro Wrz 19, 2007 11:51 ]
jeżeli bym musiał zmieniac pompe to nie bardzo...
jeśli prawda że tylko zaciski z VR6 to byłaby to szybka akcja
przekładam zaciski przy okazji wymienie płyn w układzie na jakis porządny i bedzie gites
obecnie mam 256/20 wentylowane z przodu (bez ABS)
planuje zmienić na 280/22
podobno zaciski z VR6 będą pasować do mojej zwrotnicy ?
czyli wystarczy tylko zaciski ? do tego kupić tarcze z G60 280/22 i bedzie banglać ?
zastanawiam sie tez na zaciskami 2 tłoczkowymi z Audi S2 tak jak zrobił Adamm :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103391
wklejam fotke z jego tematu
chyba to byłoby najlepsze ? co doradzicie ?
[ Dodano: Sro Wrz 19, 2007 11:51 ]
jeżeli bym musiał zmieniac pompe to nie bardzo...
jeśli prawda że tylko zaciski z VR6 to byłaby to szybka akcja
przekładam zaciski przy okazji wymienie płyn w układzie na jakis porządny i bedzie gites
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
przypadkiem nie jest tak, ze zaciski zostaja a zmieniasz jarzma przy swapie 256->280mm 4x100cowboy pisze:teraz zastanawiam sie nad polepszeniem hebli
obecnie mam 256/20 wentylowane z przodu (bez ABS)
planuje zmienić na 280/22
podobno zaciski z VR6 będą pasować do mojej zwrotnicy ?
czyli wystarczy tylko zaciski ? do tego kupić tarcze z G60 280/22 i bedzie banglać ?
zastanawiam sie tez na zaciskami 2 tłoczkowymi z Audi S2 tak jak zrobił Adamm :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103391
wklejam fotke z jego tematu
Obrazek
chyba to byłoby najlepsze ? co doradzicie ?
[ Dodano: Sro Wrz 19, 2007 11:51 ]
jeżeli bym musiał zmieniac pompe to nie bardzo...
jeśli prawda że tylko zaciski z VR6 to byłaby to szybka akcja
przekładam zaciski przy okazji wymienie płyn w układzie na jakis porządny i bedzie gites
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
gdyby tak było to znaczyłoby że klocki musiałyby byc cieńszezaprzal pisze:przypadkiem nie jest tak, ze zaciski zostaja a zmieniasz jarzma przy swapie 256->280mm 4x100
więc raczej zacisk jest szerszy, jak kupiłem pomyłkowo klocki ATE do niewentylowanych 256/18 to nie mogłem tego wcisnąć...
być może da się taki manewr wykonać ale wtedy klocki byłyby bardzo cienkie..
[ Dodano: Sro Wrz 19, 2007 12:08 ]
ponieważ tarzca 280 ma seryjnie 22mm szerokości
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
spytaj Borysacowboy pisze:gdyby tak było to znaczyłoby że klocki musiałyby byc cieńszezaprzal pisze:przypadkiem nie jest tak, ze zaciski zostaja a zmieniasz jarzma przy swapie 256->280mm 4x100
więc raczej zacisk jest szerszy, jak kupiłem pomyłkowo klocki ATE do niewentylowanych 256/18 to nie mogłem tego wcisnąć...
być może da się taki manewr wykonać ale wtedy klocki byłyby bardzo cienkie..
[ Dodano: Sro Wrz 19, 2007 12:08 ]
ponieważ tarzca 280 ma seryjnie 22mm szerokości
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
to juz na 100% pewne że pod zwrotnice 256 podchodzi plug&play zacisk z VR6 na 280...Rapix pisze:aw69 ma u siebie zaciski z VR6 i tarcze z g60 i najprawdopodobniej nie długo taki zestawik będzie u mnie
jak sie trafi coś porządnego w dobrej cenie to swapuje , dlatego kupiłem alufelgi 15 na zime
kręci też mnie zestaw taki jak ma Adamm z AUDI S2 dwutłoczkowy ale myślę że na tarczy 280/22 i porządnym klocku to juz bedzie dobrze
cowboy, za miesiąc wkładam do siebie taki zestaw - zobaczymy jak to będzie hamowało.
Orientujesz się może jakie klocki ATE do tego są potrzebne ( pytam o numer albo oznaczenie).
Czy jest różnica w klockach jeśli używasz nawiercanych tarcz?
Myślę że szybko znajdziesz zestaw i nareszcie będziesz się mógł zatrzymać jak człowiek
Orientujesz się może jakie klocki ATE do tego są potrzebne ( pytam o numer albo oznaczenie).
Czy jest różnica w klockach jeśli używasz nawiercanych tarcz?
Myślę że szybko znajdziesz zestaw i nareszcie będziesz się mógł zatrzymać jak człowiek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości