MK4 Variant 1,9 TDI by OEMTUNING.PL | Auto na sprzedaż!

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Post autor: truckman » sob mar 13, 2010 16:53

grzes283 pisze:Zresztą teraz mam jakies 130 PS
Coś słabo ci podciągneli tą 110`tke, 135 to raczej norma :chytry:
grzes283 pisze:Także w Variancie min 130 musi być i jeszcze opony nie za szerokie, bo chip mija się z celem
Dokładnie, ja teraz jak widać w sygnaturze mam 110 i jest mało mocy, a opona 195... Wiadomo da się jeździć całkiem przyjemnie i sprawnie, ale jednak co program indywidualny to indywidualny.


Obrazek

Awatar użytkownika
grzes283
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 792
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 08:19
Lokalizacja: Sopot Gdynia
Kontakt:

Post autor: grzes283 » sob mar 13, 2010 20:13

Kulon pisze:odczuje - o to się nie bój - swapa radzisz ? przestań - jakie koszta dla uzyskania 1KM więcej - policz podziel przez liczbę uzyskanych KM i stwierdzisz że za drogo kosztuje ten 1KM więcej
Pewnie, że odczuje, niektórzy wstawią nowe wycieraczki i już mają + 5KM, swap to trochę inny tok myślenia, niż Ty opisujesz, swoją drogą to nie wiem skąd bierzesz te wzory do obliczeń kosztów w stosunku do mocy :chytry:
truckman pisze:Coś słabo ci podciągneli tą 110`tke, 135 to raczej norma
Dokładnie jest tak jak piszesz, ale ja swoim nie byłem na hamowni, więc nie będę pisał, że wg. programu powinien mieć 143 PS. Ważne, że jakoś tam jeździ, choć tak, czy siak to śmieszna moc. Prawdziwa zaczyna się dopiero od 250PSów :grin:


Mein VW

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe6433baf848b2ee.html][img]http://images46.fotosik.pl/315/fe6433baf848b2ee.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=233943

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Post autor: truckman » sob mar 13, 2010 23:38

grzes283 pisze:Pewnie, że odczuje, niektórzy wstawią nowe wycieraczki i już mają + 5KM, swap to trochę inny tok myślenia, niż Ty opisujesz, swoją drogą to nie wiem skąd bierzesz te wzory do obliczeń kosztów w stosunku do mocy
co on tam może wstawić, albo ASZ albo ARL, grubsza kasa. Kupi, nowe turbo, wtryski, IC, pompe i też będzie dobrze, a koszta mniejsze ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » sob mar 13, 2010 23:44

grzes283 pisze:swoją drogą to nie wiem skąd bierzesz te wzory do obliczeń kosztów w stosunku do mocy
na fizyce uczyli... prosta sprawa ile wsadzisz hajsu ile będziesz miał kucy - żadnej większej filozofii.
grzes283 pisze:Prawdziwa zaczyna się dopiero od 250PSów
w ośce... chyba walka z trakcją...

każdy taki swap to kasa powyżej 10 tyś zł... a gdzie jeszcze inne rzeczy po drodze...


Obrazek

Awatar użytkownika
grzes283
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 792
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 08:19
Lokalizacja: Sopot Gdynia
Kontakt:

Post autor: grzes283 » ndz mar 14, 2010 08:26

Oj Panowie Panowie, jak zwykle niepotrzebna debata u Showa, pisałem konkretnie do niego, nie do adwokatów. Zgadza się, że swap, to gruba sprawa i każdy rozpatruje według siebie, więc nie wiem po co wogóle to próby jakiegoś umoralniania :chytry:
Ja piszę z perspektywy swoich doświadczeń. Sam chip niewiele daje, do tego wtryski, turbo,fmic i jeszcze tam można by podłubać - i też koszta się robią, więc można by sprawę przemyśleć.

truckman pisze:co on tam może wstawić, albo ASZ albo ARL, grubsza kasa. Kupi, nowe turbo, wtryski, IC, pompe i też będzie dobrze, a koszta mniejsze
Znajomy ma w Leonie ARL wykręconego na prawie 200PS więc wydaje mi się, że to starczy na nasze warunki drogowe.
KonradzikIV pisze:na fizyce uczyli... prosta sprawa ile wsadzisz hajsu ile będziesz miał kucy - żadnej większej filozofii.
To ja Tobie dam inny wzór:
Jaką będziesz miał moc, taką bedziesz miał przyjemność z jazdy :bigok:

Zresztą to auto Showa i jego sprawa. Ja u siebie bym juz programu nie zmieniał, wolał bym rozejrzeć sie za własnie ARLem :helm:

Zluzujcie poślady Panowie i każdy swoim tokiem niech działa :chytry:


Mein VW

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe6433baf848b2ee.html][img]http://images46.fotosik.pl/315/fe6433baf848b2ee.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=233943

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Post autor: truckman » ndz mar 14, 2010 09:18

grzes283 pisze:Zresztą to auto Showa i jego sprawa. Ja u siebie bym juz programu nie zmieniał, wolał bym rozejrzeć sie za własnie ARLem
Wiadmo że ARL to najlepszy diesel do Golfika/Bory ;)
grzes283 pisze:Oj Panowie Panowie, jak zwykle niepotrzebna debata u Showa, pisałem konkretnie do niego, nie do adwokatów.
Nikt go nie broni tylko wymieniamy się spostrzeżeniami o podnoszeniu mocy w dieslu :) Z tego co widać co ludzie robią to takie 230 koni to taka granica przy w miarę normalnych nakładach( tzn nakłady nigdy nie są normalne, ale powiedzmy w cenie kilku modów stylistycznych)


Obrazek

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » ndz mar 14, 2010 09:28

mocy nigdy nie za dużo :helm: , ale z drugiej strony przy dużym kole i sytej glebie odechciewa się zasuwać po naszych dziurawych drogach :P



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » ndz mar 14, 2010 10:25

grzes283 pisze:Jaką będziesz miał moc, taką bedziesz miał przyjemność z jazdy :bigok:
a jak to przeliczyć na włożony hajs ?
grzes283 pisze:Sam chip niewiele daje, do tego wtryski, turbo,fmic i jeszcze tam można by podłubać - i też koszta się robią, więc można by sprawę przemyśleć.
grzes283 pisze:Ja u siebie bym juz programu nie zmieniał, wolał bym rozejrzeć sie za własnie ARLem
i w tym momencie wskoczyłeś na logicznym tryb myślenia - po co wkładać kilka grubych tysięcy i wzmacniać słabą serię jak można kupić mocną serię (zrobić program i bez dłubania, myślenia czy warsztat zrobił porządnie, szukania gratów) i mieć prawie 200KM co przy ośce i tak jest dużo i ciężko to przenieść na koła przy starcie - bo ja nie koła się kręcą w miejscu do 3 biegu to ESP robi swoje


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Karpik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: sob cze 21, 2008 22:47
Lokalizacja: Warszawa/Kłodzko

Post autor: Karpik » ndz mar 14, 2010 11:48

Wiadomo, że im więcej mocy tym się przyjemniej jeździ ale czy rzeczywiście trzeba aż 200PS-ów? Czy to się rzeczywiście wykorzysta w naszych warunkach? Ważne żeby bezpiecznie i szybko wyprzedzić i do tego program i wtryski powinny wystarczyć. Myślę, że jakbyShowtimeowi bardzo brakowało mocy to dawno by coś z tym zrobił. Kolega szczep napisał bardzo sensownie. Każdy pisze o glebie i to nie o -35 tylko więcej. Na takiej glebie ciężko jest sobie polatać. Wydaje mi się, że do Varianta 150PS by wystarczyło w zupełności - to nie wyścigówka :green_fuck:


Obrazek

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » ndz mar 14, 2010 11:50

Kulon pisze:do 3 biegu to ESP robi swoje
tak bardzo robi swoje, że moc auta jest tłamszona i nici z tych 200 koni :) ESF off :helm:
dobre gumy i można już wykorzystać potencjał auta + umiejętności kierownika
Kulon pisze:a jak to przeliczyć na włożony hajs ?
każdy kierownik robi to przecież wedle swojego uznania, można z 90 ps zrobić dużą moc sporym kosztem, tak jak piszecie można zrobić trojana w ARL'u i skręcić go na te okolice 200 ps ale wedle jedzenia apetyt rośnie i można dłubać dalej, kwestia podejścia które w sprawie tuningu mechanicznego jest bardzo indywidualnie

Przecież mody auta to nie jest tania zabawa, trzeba za swoje zapłacić
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 11:57 przez PELE, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Frykas
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2704
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:40
Lokalizacja: Łęczyca Łódź
Kontakt:

Post autor: Frykas » ndz mar 14, 2010 13:17

truckman pisze:http://i626.photobucket.c...IA/DSC04368.jpg
http://i626.photobucket.c...IA/DSC04366.jpg

Z tego co pamiętam to czarne lustra i ori czarny xen już też jest


To tak jakby ci się tematu nie chciało śledzić - żałuj
a te dwie foty to nawet ja robilem :P i u mnie w albumie siedza :P :green_fuck: :green_fuck:
a co do mocy to tak jak Szczep pisal przy duzej glebie i kole mocy juz nie brakuje :helm: :helm:


Mój Borowik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]

Awatar użytkownika
_Raq_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 380
Rejestracja: pn sie 10, 2009 19:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: _Raq_ » ndz mar 14, 2010 14:22

szczep pisze:z drugiej strony przy dużym kole i sytej glebie odechciewa się zasuwać po naszych dziurawych drogach :P
jak już ktoś to napisał - to zależy od kierownika ja osobiście jeżdżę na gwincie i nie mam co narzekać (plomb nie gubię :green_fuck: )
co prawda na razie nie mam dużego koła ale jak się zagapię to można polecieć po dziurach.
gewinde zobowiązuje do rozglądania się po asfalcie ale to już coś za coś - bo jak droga jest dobra to winkiel należy do mnie :green_fuck:


[size=150][color=red]
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.[/color][/size]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3218645#3218645/][img]http://img196.imageshack.us/img196/2648/podpis2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: showtime » wt mar 16, 2010 19:30

Jak bede mial $$$ to zrobie cos przy silniku, narazie mam inne wydatki :) mi wystarczy te 130 KM narazie, a później czas pokaze. Odczuwam i tak wyrazna roznice miedzy moimi 90PS a 110PS w Audi A4 którą takze jezdze na codzien... i żal mnie bierze ze w Golfie jest mniej, ale niestety nie od razu wszystko bede mial :) Spokojnie... Małymi kroczkami do celu :)

---

Małe spy-foto tego co czeka na nas jutro :D

ObrazekObrazekObrazek

Variat bez relingów wyglada słodko :) trzeba cos wymyslec zeby zaslepic otwory po srubach jakimis zaslepkami + uszczelkami czarnymi a relingi zakladac w razie potrzeby, lub jakos dopasowac zewnetrzny bagaznik z MK4 Hatchback :D


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
Frykas
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2704
Rejestracja: ndz cze 29, 2008 14:40
Lokalizacja: Łęczyca Łódź
Kontakt:

Post autor: Frykas » wt mar 16, 2010 19:35

zaspawac i pomalowac dach na czarno ;) ;)


Mój Borowik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2052734#2052734
[img]http://i131.photobucket.com/albums/p282/ruckus-kamil/PODPISGOLF.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości