dokładnie, szkoda że 18stki, bo chętnie też dźwignąłbymMatek! pisze:felgi były kozackie wiec chetny szybko sie znalazl:)

Moderator: G0 Karcio
dokładnie, szkoda że 18stki, bo chętnie też dźwignąłbymMatek! pisze:felgi były kozackie wiec chetny szybko sie znalazl:)
KonradzikIV pisze:no i jak tam postępy przy Gt22 ?? bardzo jestem ciekaw jak to wszystko wyjdzie
![]()
![]()
![]()
![]()
Łysy_91, dawno poszły
to jeszcze auto jeździ na seryjnym MAP sensorze?zastanawiam sie tylko nad mapsensorem 300 kpa bo jezdzic golf bedzie na cisnieniu mniejszym od zakresu mapa o 80 mbar a to malo dosyc:)
czajaa22, już nieczajaa22 pisze:to jeszcze auto jeździ na seryjnym MAP sensorze?
zdjęcia roboczeczajaa22 pisze:Tylko przydało by się wymyć trochę ten silnik z oleju bo zabryzgany od dołu
juz dzisiaj nie ma mapa 255 z powodu okresowego wylapywania dolka w cisnieniu - gdy cisnienie w overboost przekroczylo 2570 mbar ecu sobie nie radzilo ze sterowaniem kierownicami i cisnienie potrafilo spasc do 2000 mbar. teraz na 300 kpa zadane jest 1,54 bar (2540) z over do 1,7 i jezdzi plynnie. piotrek pewnie opisze wrazenia z jazdy. ja logujac stwierdzilem iz przy cisnieniu 0.4 bara na tym zestawie przeplywy sa identyczne jak przy 1,1 bara na awx ktory byl wczesniej informayjnie tylko dodam iz od obrotow 3200 okolo przeplywy sa lepsze niz w tej samej dmuchawce na zeliwie z td posadzonej, czyli srednica rurek i uklad 4w1 przy wyzszych obrotach robi robote mimo iz wydech poki co ma ori sredniceczajaa22 pisze:evolution,to jeszcze auto jeździ na seryjnym MAP sensorze?zastanawiam sie tylko nad mapsensorem 300 kpa bo jezdzic golf bedzie na cisnieniu mniejszym od zakresu mapa o 80 mbar a to malo dosyc:)
czekam na końcowy wynik :big Może być ciekawieTylko przydało by się wymyć trochę ten silnik z oleju bo zabryzgany od dołu
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości