co to z filstonów kołorejden pisze:jest kolego jest:
dziadzia wystrugał w wolnej chwili
Moderator: G0 Karcio
idgray pisze:co to z filstonów koło
dziadzia wystrugał w wolnej chwili
Nie koniecznie:becior pisze:A takie drewniane koło to chyba tylko do toczenia prosto i po równym asfalcie
Ciekawe, ale auto na tamtej stronie troche nie ten styl co mk2K I L L E R pisze:Nie koniecznie:
http://www.joeharmondesign.com/index.html DLa mnie każde mk.II mogło by toczyć RSy, świat był by ładniejszy
Można i tak Swoją drogą ludzie to mają pomysły nie..?!rejden pisze:tartak blisko tu i tam sie deche przyczepi i bedzie dobrze....becior pisze:Ciekawe, ale auto na tamtej stronie troche nie ten styl co mk2
A nie 60? Pisałeś na 1 str, że masz kita 60/40. Ustawienie pierścienia na środku daje deklarowane przez producenta przyglebienie. Masz jeszcze tylko dwa rowki w dół, w odstępach 10 mm . Czyli na dole będzie 60mm. Z resztą, widziałem Ciebie ostatnio na żywca, jak leciałeś Wyzwolenia i naprawdę fajna gleba. Poza tym, ładuj z powrotem springa KW na przód. Jak ni ma różnicy w glebie, to po cholerę rozkompletowywać. Całość, to całość.rejden pisze:obnizylem tyl do konca na talerzykach czyli jest jakies -80 z tylu
sa czteryKriSSo pisze:Masz jeszcze tylko dwa rowki w dół
Spokojnie Gary zadnej zmiany nie bedzie ,jesli to tylko na szerszy rant w Rs-achnie zamieniaj panie, RS o niebo lepsiejszy
mysle ze ta druga opcja z powodu oszczednosci wejdzie w zycie...a tak na powaznie coraz bardziej brakuje gwintu...A na przód zarzuć talerzyk obniżajacy lub fleksem jeden lub dwa zwoje i bedzie gites .
nawet nie wiesz jak bym chcial_zakix_ pisze:Rejden i tak pewnie na wiosnę zaskoczy nas jakimś gwintem więc spokojna głowa
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości