[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » śr cze 06, 2007 21:54

Cowboy to jakie springi proponujesz na glebę 40 żeby tak mój TDI nie siadł jak w twoim przypadku?

Myślałem właśnie o H&R ale jak się tak sprawa ma to muszę czegoś innego poszukać.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 06, 2007 22:03

Cowboy to jakie springi proponujesz na glebę 40 żeby tak mój TDI nie siadł jak w twoim przypadku
podejrzewam że trzeba kupić dedykowane do TDI lub VR-a,
w H&R niby jest szczegółowe rozróżnienie ale wszystkie tak samo oznaczone

podejrzewam że jakiś Eibach -30 by się nadał... albo szukać jakiegoś kompletu na przód z gwintem...



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr cze 06, 2007 23:59

Wycinek z katalogu H&R:

Obrazek

Trochę jasno ale inaczej nie mogę zrobić...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 07, 2007 09:51

euglen pisze:Wycinek z katalogu H&R:
widziałem to ale sę w tym ze na springach jest tylko numer 29864 :( a nie ma tego dodatkowego numerka oznaczającego rodzaj motoru...

link do katalogu:
http://www.h-r.com/katalog_download_de/VW.pdf

Obrazek

chetnie bym sie zamienił na 29864-3 dedykowane do TDI, bo sprężynki są super !!

Moje pasują do silników benzynowych 1.6-2.0



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 07, 2007 10:29

cowboy, w prawej kolumnie masz oznaczenie jakie powinno byc na sprezynach/kolor i da sie rozpoznac kazdy model


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 07, 2007 10:42

zaprzal pisze:w prawej kolumnie masz oznaczenie jakie powinno byc na sprezynach/kolor i da sie rozpoznac kazdy model
no własnie, ja mam takie oznaczenia i czarne springi i siadł mi -60 i koledze blachy w TDI tez tyle te springi obnizyły... a powinny -40mm

springi są zajebiste ale w zimę to będę chyba dorabiał jako pług snieżny :)



Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » czw cze 07, 2007 20:58

cowboy pisze:chetnie bym sie zamienił na 29864-3 dedykowane do TDI, bo sprężynki są super !!

Ale te są do modeli do 94 roku.

Do twojego i mojego (hehe) to nr 29864-5



Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » ndz cze 10, 2007 13:15

cowboy pisze:no własnie, ja mam takie oznaczenia i czarne springi i siadł mi -60 i koledze blachy w TDI tez tyle te springi obnizyły... a powinny -40mm
I niestety przez to musiałem wrócić do standardowego zawieszenia. Po nocce na tych H&R siadł nie wiem ile, ale stawiam na 60mm a może i więcej. Pod szeroki hokej wchodziły mi dosłownie 3 palce. A szkoda, bo polowałem na te springi chyba ze 2 miesiące. TDI ciężki jest cholera...

Pozdro



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 11, 2007 08:22

blachy pisze:Po nocce na tych H&R siadł nie wiem ile, ale stawiam na 60mm a może i więcej. Pod szeroki hokej wchodziły mi dosłownie 3 palce. A szkoda, bo polowałem na te springi chyba ze 2 miesiące. TDI ciężki jest cholera...
ja powiem że moja oryginalna dokładka jest jakieś 6 cm nad ziemią...

w środę będę wymieniał drązek i końcówki i do ustawienia geometrii bede musiał zrzucać zderzak :)

chciałbym się podnieść o 2 cm żeby w zimie dało rady jeździć ....



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pn cze 11, 2007 09:07

Gleba :panna:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 12, 2007 19:35

Goofi pisze:Gleba :panna:
dzisiaj wracając z Lublina, postanowiłem jechać przez Dęblin trasą z Puław (coby ominąć remonty w Garwolinie) i jest tam taki odcinek że w golfie trzeszczało i stukało chyba wszystko :) chyba z 5 razu w duchu przeklinałem szpetnie...

ale jak wskoczyłem na równy asfalt to znowu mi się podobało...

galeba glebą ale profli opony 45 tez swoje robi :) może kupie 195/50/16 na przód :P

jutro wymiana prawego drążka i końcówek i ustawianie geometrii...

no i powoli trzeba modzić wtryski... tylko pewnie na 80% okaże się że pompa nie da więcej :( i trzeba bedzie się do Trochima udac :)

ale jak się powiedziało A to 160KM musi być :)



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » wt cze 12, 2007 19:55

cowboy, byłeś w lublinie i nie dałeś znać :P byśmy jakiś spocik zrobili :P



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw cze 14, 2007 08:27

Gobo90 pisze:cowboy, byłeś w lublinie i nie dałeś znać :P byśmy jakiś spocik zrobili :P
niestety nie miałem czasu ....


a wczoraj auto pojechało do Adama na ustawienie geometri i wymiane drążków i końcówek drążków

Obrazek

okazało się że felgi proste - około 5-8 minut bicia :) auto proste :)

ale do rzeczy okazało się że zjadło mi wewnętrzne krawędzie opon

myślałem że to na skutek złego pochylenia , które ustwiłem z Jabstonem na oko :P - okazało się że róznica pomiędzy stronami jest jedna minuta ! przy dopuszczalnej tolerancji 20

przyczyną była rozbieżność ! a skąd sie to wzieło ?

ano z tego że jak auto glebło o 60mm to się zminił kąt wahacza i w efelcie koła się rozjechały :)

teraz już jest ok ! :)

najśmiszniejsze jest to że trzeba było ściagać zderzak i osłone silnika :P



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości