![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
MK IV 2.8 V6 Turbo+Nitro by Daniel1d
Moderator: G0 Karcio
a co to za wpis na dole wykresu 1,4MPI ![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
![dol :dol:](./images/smilies/dol.gif)
![Obrazek](http://img96.imageshack.us/img96/543/33961447.jpg)
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- roboform550
- Gadatliwa bestia
- Posty: 781
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 19:48
- Lokalizacja: prawie Kalisz
- Kontakt:
:green_fuck:daniel1d pisze:Jeszcze jeden wykres tym razem z nitro,dysze na 35 koni..wynik 371 koni![]()
-Tato czy ten samochód jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
-Nie synku.... to Diesel.....
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Instalacje LPG
![dol :dol:](./images/smilies/dol.gif)
http://www.dar-gaz.net
Super wynik, gratki, A jak ze spalaniem, daje rade jeszcze gdzieś dalej wyskoczyć tym autem ?:bajer:
Czekam na wykresik z prawdziwej hamowni
pozdro.
Czekam na wykresik z prawdziwej hamowni
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
pozdro.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
Czyli nie jest tak tragicznie jak na taką moc, jako drugie auto w rodzinie może być taki rarytasikdaniel1d pisze:W trasie to koło 13 litrów
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Wrażenia z jazdy bezcenne pewnie
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
Wal do Mastersa na MAHA, mówią na miescie ze niby ta VTG zawyża
Cowboy aut z hadexem nie mierzy sie na hamowniach 4x4 nie wiem czy wiesz.....Daniel jedz obojętnie na jaka hamownie obciazeniową
Ostatnio zmieniony śr sie 05, 2009 14:08 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
moglbys napisac dlaczego nie powienien hamowac golfa na hamowni 4x4? pomiar nie bedzie wiarygodny?aw69 pisze:Cowboy aut z hadexem nie mierzy sie na hamowniach 4x4 nie wiem czy wiesz.....Daniel jedz obojętnie na jaka hamownie obciazeniową
moj kolega ma calibre turbo. ona jest 4x4 ( naped odlaczany czyli jak w golfie ) i hamowal ja na maha 4x4 we wroclawiu:
daniel kiedy poprawka czasu na 1/4? z nowym sprzeglem powinno byc znacznie lepiej
pzdr
vw > all
dlatego ze napęd jest odlanczany podczas wybiegu auta po hamowniu i niema odpowiedniego obciazenia na kolach....co do calibry nie znam zasady dzialania napedu.....Owszem mozna auta z haldexem hamowac na 4x4 po wczesniejszym odpięciu haldexa ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Pewnie w Rykach bądź na Bemowie a może w niedzielę w Dajtkach ale jeszcze nie wiem czy pojadę.majkitdi pisze:daniel kiedy poprawka czasu na 1/4? z nowym sprzeglem powinno byc znacznie lepiej
pzdr
A co hamowani 4x4 to mierzyłem samochód przed założeniem turbo w vtg z napędem na 4 koła i wyszło równo seria.
www.proturbo.com.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości