MK2 GTi 1.8T, GTG SQUAD 247KM/292nm koniec projektu :)

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw mar 18, 2010 21:19

Taz naprawde sliczny lakier, nie moge sie napatrzec.



Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » pt mar 19, 2010 01:24

TAZ pisze:ludzie się gapili jak rwałem to golfem z podwórka, w końcu ciągnikiem go tam umieścili :bigok:
zebranie było a nie tylko patrzyli :green_fuck:
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

działaj działaj :grin:


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz mar 28, 2010 20:43

Dzisiaj zaliczyłem ZONKa małego. W drodze na hurtownie opon przy hamowaniu mało mnie coś nie zachrupało. Oczy moje nic nie zauważyły ale hamując znosiło mnie strasznie za lewy pas.

Niby nic nie widać
Obrazek
Takie zwykłe 256mm na wentylu, po zdjęciu koła mało widać ale wprawione oko się zorientuje o co chodzi
Obrazek
Tak wygląda BREMBO po dwóch latach użytkowania
Obrazek
Dobrze, że Paja ma w depozycie u mnie swoje 280mm z ibizy i mi pożyczył na kilka dni
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz mar 28, 2010 20:45 przez TAZ, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » ndz mar 28, 2010 22:19

TAZ, czyzbyś za długo użytkował te tarcze? czy jakaś wada fabryczna? :bajer:
256 wystarczały do solidnego hamowania?


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz mar 28, 2010 22:32

Wszyscy mi mówią teraz, że BREMBO to się robi z resztek zamiecionych podczas produkcji innych tarcz, może to prawda. Faddingu nie czułem na tych tarczach nigdy, aż do kilka dni temu. Przy hamowaniu dość mocno dało się to odczuć na aucie i na pedale hamulca. Różnica między 256mm, a 280mm jest masakryczna. Już mniejszych hebli nie chcę znać :grin: :grin:



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pn mar 29, 2010 07:49

Brudno masz w nadkolu :helm:


Obrazek

Awatar użytkownika
TYQS
Diesel Driver
Diesel Driver
Posty: 153
Rejestracja: pn lut 07, 2005 01:52
Lokalizacja: GRYFINO
Kontakt:

Post autor: TYQS » wt mar 30, 2010 22:51

Polecam takie rozwiązanie ;D 280 mm, heble takie że wachacze łamie, niestety kosztem szybkiego ścierania się, Tarcz a nie klocków ;D

Obrazek

a co do tarcz Brembo to jakoś zawsze do nich miałem zraz ;/ nie wiedziałem do końca dlaczego, teraz wiem ;D

Dobrze że Tobie se nic nie stało :) Pozdro :okej:


[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » śr mar 31, 2010 08:42

mozna założyc 280mm tarcze na zacisk od 256mm ? bo nie zauważyłem zmiany zacisku :chytry:


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
sekator87
gr. świętokrzyska
gr. świętokrzyska
Posty: 576
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 15:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: sekator87 » śr mar 31, 2010 10:18

z tego co mi wiadomo to tak.


Mój prawie GTI
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw kwie 01, 2010 22:38

TYQS pisze:Polecam takie rozwiązanie ;D 280 mm, heble takie że wachacze łamie, niestety kosztem szybkiego ścierania się, Tarcz a nie klocków ;D

[url=http://images6.fotosik.pl/482/a94b1e023e49ccc9med.jpg]Obrazek[/URL]

a co do tarcz Brembo to jakoś zawsze do nich miałem zraz ;/ nie wiedziałem do końca dlaczego, teraz wiem ;D

Dobrze że Tobie se nic nie stało :) Pozdro :okej:
Nowy setup przodu to właśnie ATM MIKODA seria GT i klocki BOSCH bo mało pylą i się nie palą. :smoke:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw kwie 01, 2010 22:38

karolp85 pisze:mozna założyc 280mm tarcze na zacisk od 256mm ? bo nie zauważyłem zmiany zacisku :chytry:
Zmieniasz jarzmo zacisku, tarczę i już masz piękny zestaw 280mm :hmm: :hmm:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw kwie 01, 2010 22:45

Nieco ponad tydzień temu znajomy przyjechał do mnie zmienić koła na letnie w swoim pół rocznym passacie. Maska i tylna klapa miały tyle rys, że polonez z 1990 roku ma mniej. Pokazałem mu dwa produkty meguiarsa i już ich nie odzyskałem. Za to kolega pokrył rachunek na nowe zakupy z tej firmy i do każdego produktu dostałem ściereczki z mikrofibry. :bigok: Pojawiło się też kilka zakupów do silnika. Korek wlewu oleju z Audi R8 (Aurel ja nie ściągnąłem tego z Gwiazdora bo kupiliśmy dwa korki, a pomysł wyszedł ode mnie :bajer: ), wałki z wolnossaka 1.820V N/A, nowy pasek rozrządu, metalowa uszczelka pod głowicę.
Obrazek

Nawiedził mnie też .Tomek., który mi przywiózł zestaw grzanych tyłków do moich recaro. Prawdopodobnie maty siedzisk wymienię na inne ale to wyjdzie w praniu. Wczoraj wieczorem zestaw podpiąłem do sprawdzenia i dolutować musiałem jeden przewód, który się urwał. Stołki grzeją i to efektywnie. :grin: Teraz zima mi nie straszna, zanim oczyszczę szyby to foteliki będą przyjemnie ciepłe.
Obrazek



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr kwie 21, 2010 17:59

Stuffu nigdy za wiele, ale ja nie lubię nadmiaru wagi. Leona dzisiaj wysłałem po kolana do Chęcin, a w międzyczasie znalazłem na necie lepszą firmę. Mają tam każdą rurę, każde kolano i każdą redukcję. Chwila namysłu i pierwsza partia stali leży już w garażu. Warto też dodać, że załatwiłem sobie trochę cięcia laserem b potrzeba jest na tego typu rzeczy, a płacić El-tecowi nie mam zamiaru głupich pieniędzy. Kolektor się wyspawa, żeby turbo wyglądało nad silnikiem nieco, DP oczywiście 3 calowy będzie.
Obrazek
Silnik od poniedziałku jest w budzie pożyczonej na wszelkie prace monterskie, jak będzie wszystko zrobione to rozbieram swojego, lakieruję komorę i składam do kupy. Oszczędzam na pewno dobry tydzień wytężonej pracy. Tu znowu pomógł Leon.
Obrazek
Lekkie porównanie K-03001 i garretta T28/T3 z skylinea, turbo jest na kulkach :hmm:
Obrazek
Na szybko wybrany icek to sprinter, może go nie rozedmie u mnie, a jak będzie za słaby to się pomyśli o czymś lepszym.
Obrazek



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr kwie 21, 2010 19:20

TAZ pisze:w międzyczasie znalazłem na necie lepszą firmę. Mają tam każdą rurę, każde kolano i każdą redukcję.
please, daj namiar :okej:



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości