MK2G60 (by Apsik) - Sezon 2008 - Projekt zakończony!!!---!!!

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
shade_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt sty 28, 2005 16:17
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: shade_ » czw mar 24, 2005 11:21

@Apsik
Gratulacje mocnej G60. Guluwroc pewnie sie zdziwi :) jak go spotkam (pewnie na jakims browarku) to nieomieszkam mu o tym powiedziec :) chlopak sie dobije jeszcze bardziej, bo marzyla mu sie G60 (ten silnik ma potencjal), teraz biedak "rzezbi" swoj silnik, by wykrzesac pare kucy.

Na tej hamowni co sie hamowalismy to fakt, rewelacji nie bylo. Jedynie 2 autka przekroczyly "swoja" fabryczna moc (Astra GSi i Golf 3 2.0)


[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw mar 24, 2005 11:49

Rapix pisze:Kato miały one sprawne G ale miały inne dolegliwosci np. to ze przebiegi było po ponad 200tys czasem mniej... Ostatnio klub Corrado był na hamowni to najmocniejsze Corrado G60 miało 170KM na SLS stage 1 tylko nie wiem czy z kółkiem na G czy bez mniejsze kółka :) a dwa nastempne miały 159 (chyba ale cos w tych okolicach) i 157KM ten 157KM to miał chipa i kółko a aktualnie robi kapitalny remont silnika ;)
ciekawe kto to taki robi ten remont,
:chytry: :grin: :grin:

podobno niezły z niego fachowiec


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw mar 24, 2005 12:06

Szczerze mowiac to na hamowni wszyscy byli bardzo zdziwieni i zgodnie stwierdzili ze to pierwsze tak zdrowe G60. Z GTO tylko sie usmiechalismy z zadowolenia :D zreszta GTO juz w trakcie jazdy na hamownie udzielil kilku milych opinii :D

Jezeli chodzi o silnik ktory jest w moim MK2 to pochodzi on z Corrado, niestety niewiem ile km ma przejechane lub czy byl robiony remont silnika. Miekka deska rozdzielcza pochodzi od MK2 G60 (na liczniku bylo 209209km, ale to inny silnik G60 tyle zrobil) poki co ja zrobiłem tym autem ponad 700km i jestem BARDZO zadowolony i nie zaluje zakupu, przerobek i kasy.
Teraz wiem ze we wrzesniu 2004 myslac ze kupuje "wraka" kupilem naprawde dobre auto.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw mar 24, 2005 14:06

Gratuluje!



Awatar użytkownika
TACYK
Vw master
Vw master
Posty: 178
Rejestracja: pt gru 31, 2004 15:15
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Post autor: TACYK » czw mar 24, 2005 14:58

Piekna fura jesli bys sprzedawal daj znac:)GRATULUJE!!!!!!!!!!!!!!


!!!ADRENALINA UZALEŻNIA!!!

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw mar 24, 2005 17:17

Oj niestety - auta nie planuje sprzedawac :D


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » czw mar 24, 2005 19:45

Tak trzymać szkoda sprzedać takiego rodzynka. :grin:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » czw kwie 07, 2005 14:45

suuuuuper bryka zajebisty silnik nic tylko pozazdroscic


moj wolfik

Awatar użytkownika
yahoo13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw mar 24, 2005 15:58
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Post autor: yahoo13 » czw kwie 07, 2005 15:39

świetna bryka!! a ten kolor to poprostu zajeb....ty. gratulacje



Awatar użytkownika
Vr6 Digi-Tec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt gru 24, 2004 14:11
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Vr6 Digi-Tec » czw kwie 07, 2005 17:02

Bryka syczy strasznie



biznesshop

Post autor: biznesshop » sob kwie 09, 2005 14:51

sUPER ale nie jestem fanem zaklejonej klapy pozdroo



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz maja 08, 2005 13:01

Sorki ze dlugo mnie nie było, ale zakupy zrobione (czesci do mojego furaka beda za jakis tydzien).
Ponadto w miedzyczasie zaprezentowalem sie na 2 zlotach:
10. Int VW Golf Treffen Lelystad (NL) [w zasadzie bylem jedynym Polakiem na tym zlocie i uznano mnie za reprezentatna ;) Polski]
Worthersee-Tour 2005 (A) [było tylko 7 aut z Polski chociaż deklaracji było z 2 razy wiecej - szkoda)

Fotki są jeszcze tutaj: http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?p=119324#119324
Ostatnio zmieniony pn maja 23, 2005 17:22 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Zakupy

Post autor: Apsik » pt maja 20, 2005 23:16

A teraz najnowsza wiadomość :D:D:D:D:D:D:D:D
Oto co 'przyniosła' dzisiaj poczta:
Obrazek

Miska olejowa Alu - SCHRICK
"patelnia" do miski - SCHRICK
hydrozawory - Cosworth Racing
wzmocnione tytanem spręzyny i podkładki do zaworów - SCHRICK
wałek asymetryczny 268/276 - SCHRICK
metalowa uszczelka pod głowice - SCHRICK
chłodnica oleju + osprzęt do montażu - Racimex
regulator ciśnienia paliwa - Weber
świece Platinium W5DP0 - Bosch
szybciej otwierający się termostat (71*C) - Febi Bilstein
zapasowy pasek do G60 - Gates
Bypass zwrotu powietrza
Chip RS3

No a plan jest taki:
autko juz na poczatku czerwca idzie do Chojnackiego i tam te wszystkie "dodatki" będa zainstalowane :bigok:, żeby było jeszcze ciekawiej to kompresja bedzie zmniejszona do 9:1 (czyli głowica i blok do planowania), głowica bedzie z przerobką GT, a kolo zamachowe schudnie o 3kg (będzie oczywiscie wyważone), żeby było jeszcze śmieszniej to układ wydechowy bedzie rodem z rajdówek czyli kolektor wydechowy 4-1, KAT LindoGadex (200 szczelin/cal_kwadrat), rura i tłumnik końcowy, wszystko z kwasówki oczywiście.
Po dostrojeniu auta i zgraniu wszystkiego ze sobą przewidywana i oczekiwana moc to 230KM, a moment 280Nm.

... i to już bedzie koniec tuningu mechanicznego dla mojego G60. Podejscie drugie i ostatnie :helm:

Pozdrawiam wszystkich VW Maniaków
Ostatnio zmieniony sob maja 21, 2005 00:39 przez Apsik, łącznie zmieniany 2 razy.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
jimijoe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt paź 12, 2004 21:31
Lokalizacja: Kalety
Kontakt:

Post autor: jimijoe » pt maja 20, 2005 23:27

Apsik zaszalałeś! :)


łoleleleee :)
więcej śmigam na www.vwzone.pl/forum - zapraszam
www.tunintg.com - Tuning Klub Tarnowskie Góry

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości