
Pozdrawiam
Moderator: G0 Karcio
No tak. Też mam niedosyt.VwMarcin pisze:.tylko (moim zdaniem) prosi się o uziemienie
tauka pisze:No tak. Też mam niedosyt.VwMarcin pisze:.tylko (moim zdaniem) prosi się o uziemienie
Tylko ja go kolego używam na codzień. A przy takiej glebie jak jest i oponach to przy dwóch osobach w aucie na delikatnej koleinie obcieram sankami, nie mówiac juz o dokładce, która to na byle dziurce na ziemi siedzi. Także jest lekki dylemat.
Też o tym cały czas myślę. i jak myśle znaczy że będzie, tylko kwestia czasu. teraz sianko idzie na SWAP, więc może wiosna lato będę myślał o jakimś gwincie, a to tez trza mieć ze 2.5k na to. A naweno coś się stanie z ty,i szparami w nadkolach.VwMarcin pisze:isze to bo przy większej glebie a konkretnie zmniejszeniu przestrzeni-nadkole-opona golf zyskałby bardzo-co niezmienia faktu że jest oczywiście bardzo ładny ale może być jeszcze lepiej
tauka pisze:Też o tym cały czas myślę. i jak myśle znaczy że będzie, tylko kwestia czasu. teraz sianko idzie na SWAP, więc może wiosna lato będę myślał o jakimś gwincie, a to tez trza mieć ze 2.5k na to. A naweno coś się stanie z ty,i szparami w nadkolach.VwMarcin pisze:isze to bo przy większej glebie a konkretnie zmniejszeniu przestrzeni-nadkole-opona golf zyskałby bardzo-co niezmienia faktu że jest oczywiście bardzo ładny ale może być jeszcze lepiej
Dziękuję za opinie
przez UVwMarcin pisze:rególacji
Kwestia priorytetów i podejścia bo należy sobie zadać pytanie do czego nam auto potrzebne i co chcemy osiągnąć.Mac_Abra pisze:Nie popadajmy tylko w przesadyzm! Nie żebym się czepiał, ale akurat uważam, że za niskie zawieszenie też może wyglądać kiepsko, podobnie jak zbyt wysokie... A do jazdy na codzień, zwłasza w mojej okolicy nie wyobrażam sobie gleby typu -90/-80, jakbym cokolwiek kombinował to pewnie -40 max, a chyba póki co i tak będzie seria.
Poza tym obniżenia - i zwłaszcza również usztywnienia - nie są bez wpływu na karoserię i jeżdżąc po naszych drogach nie dość, że przypłacamy to komfortem jazdy i zdrowiem (ząb na ząb nie trafia) to jeszcze nam się buda może rozleciećWg. mnie nie warto płacić tej ceny za te cm (za to zainwestuję w dkoładkę
). Ale każdy ma swoje zdanie, poprostu trzeba we wszystkim zachować zdrowy umiar. Niestety nie mieszkamy w Nieczech
![]()
Wg. mnie Tauce akurat nieczego nie brakuje jeśłi chodzi o wysokość : ]
przez UVwMarcin pisze:rególacjiPozdrawiam!
Pomysł z większym kołem do auta Tauk'i jest moim zdaniem też ciekawy bo można zniwelować różnice między kołem a nadkolem zachowując ten sam prześwit.Jeżu pisze:tauka, mógł byś zapodac 15 stki na profilku 45 nadkola by napewno szczelnie wypełniło przy tej glebie i bym go nie obniżał jest oki pozdro powodzneia w swapie
Jeżu pisze:fele w chromie.
kicha. Cały urok jest w małej feldze. A druga sprawa, że stałby wyżej, bo teraz mam 14" na profilu 40Jeżu pisze:mógł byś zapodac 15 stki na profilku 45 nadkola
No niby tak, ale jednak te szpary są z deczka za duże. Zwłaszcza z tyłu. Przód tak z 1 cm w dół i było by w miarę ok, ale tył to ze 3 cm musze opuścić. Moja zawiecha na to pozwala, jednak się wtedy robi za miekki i mi na byle dziurce trze.Mac_Abra pisze:Wg. mnie Tauce akurat nieczego nie brakuje jeśłi chodzi o wysokość : ]
morze na pewno tak nie wygląda swoją drogą, bo jest bardziej zielone i mokre. Zainstaluj sobie Firefoxa niech ci błędy poprawia, bo cały czas piszesz morze zamiast możeJeżu pisze:być morze tak wyglada
a ranty w blotnikach masz jeszcze?tauka pisze:jednak się wtedy robi za miekki i mi na byle dziurce trze.
zmień gumy na 45 i odrazu będzie lepiej.ale i tak gwint musi być bo auto na małym kole musi leżećtauka pisze:bo teraz mam 14" na profilu 40![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości