V8 w mkII, hamownia strona 40.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: olozwirski » pt kwie 27, 2012 21:39

Hamownia pokazała 310KM i 350NM, jednak w dalszym ciągu są problemy z układem zapłonowym. Wypadają zapłony i nieważne czy podmienione są swiece czy moduły czy cewki, zawsze jedna głowica sprawia kłopot.
Teoria spiskowa mi się klaruje ze ten VEMS naprawdę jest jakiś felerny... Pamiętacie jakie miałem problemy z zapłonem w mkI? W duchu jednak liczę ze to tylko teoria spiskowa która przy odpowiednim przedstawieniu faktów jest realna ale w rzeczywistości tak nie jest. Walka trwa nadal, teraz wiązka jest przeglądana od nowa.



Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: Lukasz1985 » pt kwie 27, 2012 21:43

Kompresje mierzyliscie?Moze gniazda juz zmeczone i komprecha ucieka.Jak ogarniecie problemy z zaplonem to jakie plany na dalszy rozwoj ?


VW Bora TDI-sold

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: olozwirski » pt kwie 27, 2012 21:44

Acha, zanim auto pojechało na hamownie okazało się że swiece nie były podokręcane i na dodatek maja niewiadomy przebieg. A raczej mają duży bo głowice które są zainstalowane pochodzą z auta w którym strzelił pasek, a tak sobie myśle ze jak ktoś doprowadza do takiego stanu to o swiece napewno nie dbał.....



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: olozwirski » pt kwie 27, 2012 21:47

Lukasz1985 pisze:Kompresje mierzyliscie?Moze gniazda juz zmeczone i komprecha ucieka.Jak ogarniecie problemy z zaplonem to jakie plany na dalszy rozwoj ?
Silnik jest zdrowy, nawet bym powiedział zdrowiutki, kompresja ok, ciśnienie jest, oleju nie bierze, z odmy nawet para nie idzie. Mechanicznie wszystko jest OK.



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: daniel1d » pt kwie 27, 2012 22:05

Może wyślij tego vesma do Jadźwina on ma jakieś tam urządzenia do testowania vemsów.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: olozwirski » pt kwie 27, 2012 22:33

Ten VEMS był już 2 razy upalony i był 2 razy u niego naprawiany, wiec raczej to nie to.



Lukasz1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
Lokalizacja: Cambridge
Kontakt:

V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: Lukasz1985 » pt kwie 27, 2012 23:10

Czytam temat rowniez na sr.pl.Licze ze ogarniecie temat zaplonu.Powodzenia


VW Bora TDI-sold

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: olozwirski » ndz kwie 29, 2012 23:03

Decyzja jest taka ze przechodzę na cewki z wbudowanymi modułami.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: Marszall » pn kwie 30, 2012 00:37

no właśnie mojemu kupmlowi w S6 plus jak padł moduł jednego z garów to dowiedział sie o tym dopiero jak podłaczył auto do kompa i mu checka z katów wywaliło. Bo samochód wmiare normalnie jeździł i wolne obroty też miał spokojne. Jak 7 z 8 garów chodzi to w takim silniku nie jest tak łatwo wyczóć jak w R4.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: olozwirski » śr maja 09, 2012 12:32

Tu jeszcze się usmażyła cewka. Ale to już przeszłość, są cewki z tfsi, nowa wiązka i EMU. Jak to chodzi nie wiem, dziś strojenie, jutro może hamownia. Zacząłem też pleść wydech 4-2-1, w wakacje skończę.
I do wakacji nie przewiduje żadnych modów., chce się trochę pocieszyć jazdą.



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: Apsik » ndz maja 20, 2012 22:25

Działaj działaj :)
Będziesz na Rudnikach?


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: olozwirski » pn maja 21, 2012 11:08

Wybieram się.



Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: vr6syncro » pn maja 21, 2012 11:31

olozwirski pisze: dziś strojenie, jutro hamownia.
ile wypluł?


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: V8 w mkII, odpalił strona 31

Post autor: olozwirski » pn maja 21, 2012 22:11

vr6syncro pisze:
olozwirski pisze: dziś strojenie, jutro hamownia.
ile wypluł?
302KM@6604 i 335NM@5358



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości