MK2G60 (by Apsik) - Sezon 2008 - Projekt zakończony!!!---!!!
Moderator: G0 Karcio
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Wykres :)
I oto rzecz na która wielu z Was czekało!!!
Wykres "zdrowego" G60 :green_fuck:
Pozdrawiam i prosze o opinie :-D
PS. Do przeliczania kW na PS polecam te stronke.
Pozdrawiam.
PS. Dodam tylko ze to GTO jechal autkiem na hamownie i spowrotem - tak mu sie spodobalo ze nieomieszkal na swiatlach skroic goscia w nowym Mondeo kolo mial niezlego zonka jak go MK2 wzielo z lewej strony. Dzieki GTO za zalatwienie wszytskiego i pomoc w kreceniu zawiasem i hamowaniu
Wykres "zdrowego" G60 :green_fuck:
Pozdrawiam i prosze o opinie :-D
PS. Do przeliczania kW na PS polecam te stronke.
Pozdrawiam.
PS. Dodam tylko ze to GTO jechal autkiem na hamownie i spowrotem - tak mu sie spodobalo ze nieomieszkal na swiatlach skroic goscia w nowym Mondeo kolo mial niezlego zonka jak go MK2 wzielo z lewej strony. Dzieki GTO za zalatwienie wszytskiego i pomoc w kreceniu zawiasem i hamowaniu
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Planowo to mialo byc w przedziale 200-205KM i tu zaskoczenia niema, bo jest jak oczekiwalismy, ale cisnienie doladowania, nas zaskoczylo - liczylismy na cos rzedu 0,9bar, a bylo 0,7 :/ z G60 to ja jeszcze cos wykonbinuje :> moze nawet bedzie nowe, ale to nie w 2005 na ten rok sa inne modyfikacje:
- planowanie głowicy by uzyskac stopien sprezania 9:1 + modyfikacja GT
- metalowa uszczelka pod glowice
- asymetryczny walek rozrzadu Schrick
- nowe hydrozawory
- jzejsze kolo zamachowe (narazie sie wacham jezeli chodzi o te sprawe)
- wytrzymalsze sprzeglo Sachs (tez sie wacham :/, bo moze to ktore jest poradzi sobie z moca do 250KM i momentem do 300Nm)
- "ostrzejszy" chip
- chłodnica oleju
- szybciej otwierajacy sie termostat
- bypass zamiast reduktora zwrotu powietrza
- jeszcze bardziej wytrzymale swiece BOSCH'a
- miska olejowa z Alu
- i na koniec perelka - nowy, spawany, rurowy uklad wydechowy robiony specjalnie dla mojego G60 z katalizatorem dla aut wyscigowych.
Zakladamy ze przy doladowaniu 0,9bar byloby okolo 10KM wiecej, no ale to sie skoryguje - auta niemam zamiaru sprzedawac, a plany rodza sie caly czas :]
PS. Jestem teraz ciekaw jakich wypowiedzi udziela "guluwroc" i "Szeli" ["gulowroc" kiedys napisal ze hamowali 4 Corrado i najmocniejsze mialo 143KM; "Szeli" kiedys napisal "Powiem szczerze, że jeszcze nie widziałem żadnej G60 z mocą 160KM lub więcej" wiec teraz ma okazje zobaczyc ]
Albo mi sie wydaje albo moje G60 to najmocniejsze 1.8 PG G60 w kraju??
- planowanie głowicy by uzyskac stopien sprezania 9:1 + modyfikacja GT
- metalowa uszczelka pod glowice
- asymetryczny walek rozrzadu Schrick
- nowe hydrozawory
- jzejsze kolo zamachowe (narazie sie wacham jezeli chodzi o te sprawe)
- wytrzymalsze sprzeglo Sachs (tez sie wacham :/, bo moze to ktore jest poradzi sobie z moca do 250KM i momentem do 300Nm)
- "ostrzejszy" chip
- chłodnica oleju
- szybciej otwierajacy sie termostat
- bypass zamiast reduktora zwrotu powietrza
- jeszcze bardziej wytrzymale swiece BOSCH'a
- miska olejowa z Alu
- i na koniec perelka - nowy, spawany, rurowy uklad wydechowy robiony specjalnie dla mojego G60 z katalizatorem dla aut wyscigowych.
Zakladamy ze przy doladowaniu 0,9bar byloby okolo 10KM wiecej, no ale to sie skoryguje - auta niemam zamiaru sprzedawac, a plany rodza sie caly czas :]
PS. Jestem teraz ciekaw jakich wypowiedzi udziela "guluwroc" i "Szeli" ["gulowroc" kiedys napisal ze hamowali 4 Corrado i najmocniejsze mialo 143KM; "Szeli" kiedys napisal "Powiem szczerze, że jeszcze nie widziałem żadnej G60 z mocą 160KM lub więcej" wiec teraz ma okazje zobaczyc ]
Albo mi sie wydaje albo moje G60 to najmocniejsze 1.8 PG G60 w kraju??
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
powiem ze jestem pod wrazeniem
a to co pisali gulowroc i Szeli to w to nie wiezyłem ze sprawny kompresor tak by spadł z mocy
w moim autku brakuje własnie takiego silniczka g60 bo to cacko jest o ktore tzreba dbac i nie wolno sprzedawac tylko pucowac i podziwiac ja bym takiego autka za zadne skarby nie sprzedał jak juz to bym kupił drugie autko ekonomiczne jakiegos tdi-ka a g60 jezdził bym od swieta albo wtedy kiedy trzeba było mi sie wyszalec
respekt dla ciebie ze masz takie autko i powodzenia w dalszych modyfikacjach
a to co pisali gulowroc i Szeli to w to nie wiezyłem ze sprawny kompresor tak by spadł z mocy
w moim autku brakuje własnie takiego silniczka g60 bo to cacko jest o ktore tzreba dbac i nie wolno sprzedawac tylko pucowac i podziwiac ja bym takiego autka za zadne skarby nie sprzedał jak juz to bym kupił drugie autko ekonomiczne jakiegos tdi-ka a g60 jezdził bym od swieta albo wtedy kiedy trzeba było mi sie wyszalec
respekt dla ciebie ze masz takie autko i powodzenia w dalszych modyfikacjach
2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Kato miały one sprawne G ale miały inne dolegliwosci np. to ze przebiegi było po ponad 200tys czasem mniej... Ostatnio klub Corrado był na hamowni to najmocniejsze Corrado G60 miało 170KM na SLS stage 1 tylko nie wiem czy z kółkiem na G czy bez mniejsze kółka a dwa nastempne miały 159 (chyba ale cos w tych okolicach) i 157KM ten 157KM to miał chipa i kółko a aktualnie robi kapitalny remont silnika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości