MK IV 2.8 V6 Turbo+Nitro by Daniel1d

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt cze 16, 2009 10:54

Dwa filmiki w HD

... re=related


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » wt cze 16, 2009 11:03

zacnie to wyglada i zapewne tak samo jedzie
:prayer: :prayer:


Obrazek

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » wt cze 16, 2009 12:07

dzwiek kozazcki - wiekszosc bys mogl wziac na huki ;d ;d
czyli teraz sprzeglo i przechodzisz do dzialu nizej - kille ;d


vw > all

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt cze 16, 2009 12:10

majkitdi pisze:dzwiek kozazcki - wiekszosc bys mogl wziac na huki ;d ;d
Bez tłumika trochę hu
majkitdi pisze:czyli teraz sprzeglo i przechodzisz do dzialu nizej - kille ;d
czy :D
kilować będę jak już wszystko będzie dobrze chodzić narazie ma z tym problemy.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
slonik98
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Rogoźnik
Kontakt:

Post autor: slonik98 » wt cze 16, 2009 12:54

Wypas gwizdek :) możesz napisać jakie masz problemy, bo coś wspominasz o nich ?



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt cze 16, 2009 13:01

slonik98 pisze:możesz napisać jakie masz problemy, bo coś wspominasz o nich ?
Problemy są takie że często po zmianie biegu na dużych obrotach przez kilka sekund tarpało samochodem i nie jechał,zdarzało się że przy wyższych obrotach dusił się tak jak by miał za mało paliwa ale te problemy są już praktycznie rozwiązane ale pojawił się następny przy ostrym przyśpieszaniu na liczniku zapalają się wszystkie kontrolki a wskazówki opadają i zaraz kompletnie wszystko na liczniku gaśnie i samochód nie jedzie tak jak by mu zapłon odcinało i po puszczeniu gazu po jakimś czasie wszystko wraca do normy i znów jedzie a jak się w tym momencie zatrzyma to samochód już nie zapali..A jak się powoli przyśpiesza nawet do odcinki to jest wszystko dobrze.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » wt cze 16, 2009 13:03

przeczytałem wszystko od początku całą Twoja historie :prayer: wielkie gratulacje i podziw w włożaoną kase w auto :bajer: osobiscie bym pojezdźił bez tłumika troche :jezor:



Awatar użytkownika
mr_exclusive
GTI POWER
GTI POWER
Posty: 413
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: mr_exclusive » wt cze 16, 2009 13:11

Ładnie idzie, a dźwięk po prostu miodzio :bigok:


Pozdr,
Arek

Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032

Polo 9N 1.9TDI Highline

Tani Hosting www zapraszam!

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » wt cze 16, 2009 17:46

Robi wrażenie :)


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » śr cze 17, 2009 10:27

Orjentuje się ktoś może z jakiego auta podeszła by do mojego jakaś większa przepływka?


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 17, 2009 11:14

Orjentuje się ktoś może z jakiego auta podeszła by do mojego jakaś większa przepływka?
wieksza w sensie srednicy czy po prostu która zmierzy dobrze ?

podobno z jakichś corvett da sie zamontować MAF w dolocie turbo przed przepustnicą ?

nie robicie konwersji na MAP sensor ?



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » śr cze 17, 2009 11:51

cowboy pisze:wieksza w sensie srednicy
tak.
cowboy pisze:nie robicie konwersji na MAP sensor ?
nrazie nie ale jak nic nie pomoże to pewnie trzeba będzie o tym pomyśleć.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 17, 2009 12:38

daniel1d pisze:cowboy napisał/a:
wieksza w sensie srednicy

tak.
a ile ma stockowa w VR6 - 3 cale ?



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr cze 17, 2009 22:32

Szczerze to liczylem ze bedzie blizej 400....bo teraz to naprawde zadna rewelacja....Wydaje mi sie ze tutaj problemem jest tylko i wyłącznie kwestia porządnego wystrojenia auta....czekam az ogarniecie temat


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości