MK IV 2.8 V6 Turbo+Nitro by Daniel1d

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn cze 15, 2009 22:03

daniel1d pisze:olozwirski napisał/a:
Jakiej grubosci jest seryjna uszczelka pod glowice?
tego to nie wiem..
A jak obliczyliscie stopien sprezania?



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » pn cze 15, 2009 22:05

Rafalek114 pisze:ale czemu tak slabo kreci??
Ale co słabo kręci?
olozwirski pisze:daniel1d napisał/a:
olozwirski napisał/a:
Jakiej grubosci jest seryjna uszczelka pod glowice?
tego to nie wiem..

A jak obliczyliscie stopien sprezania?
ja tego nie obliczałem tylko osoba która robi mi samochód.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pn cze 15, 2009 22:07

ja tego nie obliczałem tylko osoba która robi mi samochód.
Jasne, moglbys sie zapytac o ta uszczelke? Potrzebna mi ta informacja.
A tak wogole to gratuluje i zycze bezawaryjnej jazdy!



Awatar użytkownika
mr_exclusive
GTI POWER
GTI POWER
Posty: 413
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: mr_exclusive » pn cze 15, 2009 22:47

Ładny wykres, tylko dlaczego to turbo tak późno wstaje? Czym jest sterowane doładowanie? W sumie to moc jest tylko w przedziale 2.5k rpm to chyba trochę krótko?


Pozdr,
Arek

Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032

Polo 9N 1.9TDI Highline

Tani Hosting www zapraszam!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 15, 2009 22:55

MaNo pisze:daniel1d na blogu compotow masz troszke danych na temat ich VRki
1,1 Bara dało 409KM u Compotow
daniel1d pisze:kres;
wynika ze full boost jest od 4000 rpm, warto by sie zmierzyc na obciązeniówce, bo być moze to za małe obciązenie żeby turbina nadmuchała...

czy na drodze tez to czuć ze od 3500 zaczyna wstawac turbo



Elwis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: czw sie 24, 2006 10:45
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Kontakt:

Post autor: Elwis » pn cze 15, 2009 22:56

daniel1d, no widzie ze dziąłasz wczoraj na cargo nie byłes za bardzo rozmowny :grin: mam nadzieje że następnym razem pokarzesz furmanke.


sprzęgło słabe ale pare przejadów zrobiłeś :bajer:


Mój GTI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=644984#644984



[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/178429.html][img]http://images.spritmonitor.de/178429_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 15, 2009 22:57

mr_exclusive pisze:moc jest tylko w przedziale 2.5k rpm to chyba trochę krótko?
a ile jest od zmiany do zmiany biegu ? :)



Awatar użytkownika
mr_exclusive
GTI POWER
GTI POWER
Posty: 413
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
Lokalizacja: Białogard
Kontakt:

Post autor: mr_exclusive » pn cze 15, 2009 23:11

cowboy pisze:
mr_exclusive pisze:moc jest tylko w przedziale 2.5k rpm to chyba trochę krótko?
a ile jest od zmiany do zmiany biegu ? :)
no niby powinno być na styk, ale przy 6 garach to spaliny powinny podnieść turbo trochę wcześniej


Pozdr,
Arek

Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032

Polo 9N 1.9TDI Highline

Tani Hosting www zapraszam!

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt cze 16, 2009 01:40

cowboy pisze:czy na drodze tez to czuć ze od 3500 zaczyna wstawac turbo
Na drodze to gdzieś przy 3,5tyś pompuje na maxa.
daniel1d, no widzie ze dziąłasz wczoraj na cargo nie byłes za bardzo rozmowny
Akurat wtedy dopiero co przyjechałem i za bardzo czasu nie miałem.
Elwis pisze:mam nadzieje że następnym razem pokarzesz furmanke.
Jak będzie zrobiona to tak.
Elwis pisze:sprzęgło słabe ale pare przejadów zrobiłeś :bajer:
Sprzęgło jest za słabe żeby ruszać z miejsca i strzelać z niego a tak jak ruszę spokojnie to jakoś radzi sobie..
W tym tygodniu może będzie drugi wykres to zobaczymy jak będzie..Bo jest jeszcze sporo problemów do rozwiązania.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » wt cze 16, 2009 08:09

chodzi mi o to ze golf jedzie do 6500 obrotow jezeli dobrze widze , a wydaje mi sie ze spokojnie odcinka mogla by byc ok 7200 w serii tzn bez zmiany walkow


ps co do tego ze turbo wstaje przy 3500 to wstaje bardzo szybko jak na takie duze turbo !! to nie jest tdi z potencjalem do 250km tylko turbo ktore da rade sporu dmuchnac bo jezeli sie nie myle to ma potencjal do 500km :hmm: Dla porownania duzo mniejsze turbo z garretta czyli gt2871r tez wstaje przy 3500 a jego maks to okolice 400km , dlatego to turbo wstaje bardzo szybko
Ostatnio zmieniony wt cze 16, 2009 08:12 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 16, 2009 08:36

mr_exclusive pisze:no niby powinno być na styk
na styk ?!

to jak zmieniasz bieg na wyższy to obroty spadają o 2500 rpm ???



majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » wt cze 16, 2009 08:49

widze, ze uturbianiem zajela sie firma proturbo. czy moglby ktos zdradzic jakim autem startuja oni w zawodach na cwiartke? a moze wlasciciel udziela sie jakims forum ( np streetracing.pl ) ?

gratulacje - bardzo podoba mi sie Twoj projekt, wszystko ladnie posuwa sie do przodu


vw > all

greg-si
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr mar 18, 2009 19:40
Lokalizacja: ze wschodu

Post autor: greg-si » wt cze 16, 2009 08:59

majkitdi, masz wszystko w podpisie Daniela
http://proturbo.com.pl/
Ich jest ten biały cif w dziale projekty.

Tutaj jeszcze nie nie gratulowałem więc gratuluję :)
No i rozwiązania problemów...



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt cze 16, 2009 10:52

Rafalek114 pisze:chodzi mi o to ze golf jedzie do 6500 obrotow jezeli dobrze widze ,
Tak było w serii i tak teraz jest.
cowboy pisze:to jak zmieniasz bieg na wyższy to obroty spadają o 2500 rpm ???
Kiedyś to sprawdzałem bez turbo to obroty z tego co pamiętam spadają o jakiś 1tyś.
majkitdi pisze:widze, ze uturbianiem zajela sie firma proturbo. czy moglby ktos zdradzic jakim autem startuja oni w zawodach na cwiartke? a moze wlasciciel udziela sie jakims forum ( np streetracing.pl ) ?
Samochód biały civic,właściciel jest zarejestrowany na streetracing ale z braku czasu raczej się tam nie udziela.


www.proturbo.com.pl

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 24 gości