no to mozna dmuchac z 1,5 baraA przekładka ma 2mm.


Moderator: G0 Karcio
switch w kabinie na nic sie zdaje, bo jak sie trakcja znajdzie to i tak tył jest "odpinany" przez Haldex wiec to nie ma sensu..djtom pisze:mam nadzieję zrobiliscie switch w kabinie?
do dokładnie zaturbiony VR tam sie nia zajaknie jak ruszysz z 4000 rpm albo wiecejdaniel1d pisze:Niema co się uczyć gaz w podłogę i start..Ale nie robiłem tego bo narazie jest sprzęgło słabe.
Tak właśnie jest i u mnie.cowboy pisze:wtedy walsnie dają 2mm przekładke + 2 uszczelki
Dzięki za cenną informacje ja pisałem do nich ale mi nie odpowiedzieli bo byłem ciekaw ile tam ładują..A wiesz jakie jest tam turbo?cowboy pisze:mkIV compsportu ma przekladke bodajze 1.1 i ma shamowane 420KM
jesli podwoili moc to pewnie ponad 1 Bar, mysle ze około 1,2 bara ale tego Ci nikt nie powiedaniel1d pisze:Dzięki za cenną informacje ja pisałem do nich ale mi nie odpowiedzieli bo byłem ciekaw ile tam ładują..A wiesz jakie jest tam turbo?
Wydech będzie niedługo zrobiony.cowboy pisze:jezeli wydach tak blokuje to zrob cos z tym, turbo Ci podziekuje
Sprzegło od r32 niebawem trafi do Radzikowskiego.cowboy pisze:zrob tylko sprzeglo (Radzikowski nie pomoże? ) i ciesz sie moca
to to turbocowboy pisze:a Ty masz jaki model tego turboneticsa to Ci sprawdze mape tej turbiny...
Dzieki tylko te dane są jakoś nie czytelne ciekawe czy to spejalnie jest tak zrobione.MaNo pisze:daniel1d na blogu compotow masz troszke danych na temat ich VRki
http://www.compsport.fotolog.pl
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości