Golf MKI 4x4 ~ 11.5sec do 200

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr wrz 24, 2008 18:20

Matijas pisze:ale co to za dziwne blachy :chytry:
Austryjackie zapewne ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » śr wrz 24, 2008 18:53

Norweskie.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr wrz 24, 2008 19:10

ygd pisze:Norweskie.
hmm dziwne... bo w profilu, skad ma WKZ :chytry: ciekawostka jakas :grin:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » śr wrz 24, 2008 22:32

Blachy jak ygd pisze. Tak cowboy to ten, poltora roku sie najezdzil. Matijas bo jestem z Kozienic, WKZ.
Szkoda golfa, mialem go 8 lat, oryginalnie PN, pozniej GX, PL, ABF i w koncu ARL. Ze tak powiem zzylem sie z tym samochodem, i byl w swietnym stanie. Tapicerka skora recaro z rallye, hamulec przod S2 tyl golf IV, szpera, niezle audio. Ale nie ma tego zlego, teraz sobie kupie jakas jedyneczke cabrio i bedzie git. Ale koniec offtopa.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr wrz 24, 2008 22:35

To nie do naprawy ten mk2 czy sie go nie da naprawic?? szkoda go troche chyba, a strzal wydaje sie nie az tak grozny zeby go kasowac od razu :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw wrz 25, 2008 07:34

Oj chyba ciężko byłoby coś wyklepać, mi niedawno gościu poldkiem wjechał sporo mocniej i że tak powiem bardziej równomiernie, aż progi się ugięły, ale u olo pewnie też spore straty. To są auta jednak dość wrażliwe na uderzenia. Ale ja i tak nie chcę innego :helm:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw wrz 25, 2008 08:34

piori pisze:To są auta jednak dość wrażliwe na uderzenia.
szczególnie w dupę bicie jest nieprzyjemne :P
Matijas pisze:strzal wydaje sie nie az tak grozny zeby go kasowac od razu
moim zdaniem buda na szrot, zobacz prawe tylne koło jest chyba z pół metra z przodu ...

a wracając do senda, zyczę udanego startu w Modlinie, szkoda że wyjeżdzam dzisiaj bo byśmy trochę stuningowali kierownika :) o ile nie podpadłoby to pod niedozwolone środki dopingujące :P



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » czw wrz 25, 2008 14:00

olozwirski, sorry jesli robie offa ale czy ten golf caly idzie na sprzedaż czy tylko budy sie pozbedziesz?


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » czw wrz 25, 2008 15:37

malutki pisze:olozwirski, sorry jesli robie offa ale czy ten golf caly idzie na sprzedaż czy tylko budy sie pozbedziesz?
Zobacze co ubezpieczyciel powie, plan jest taki ze buda na zlom, reszta oprocz tapicerki na sprzedaz, bede pisal w odpowiednim dziale.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 07, 2008 14:40

olozwirski, no i sie kurde nie udalo wystartować :( w tym roku juz nie ma raczej imprez na 1/4....

jakie masz plany z tym autem i w ogole ?



Awatar użytkownika
TOMEKKK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn lut 07, 2005 18:12
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: TOMEKKK » ndz lis 02, 2008 11:42

No własnie. Jak tam projekt Olo? Kibicowałem mu...


Diesel? Only in Ikarus !
[img]http://img4.imageshack.us/img4/3213/failsqv3.jpg[/img]
Digitun.pl

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz lis 02, 2008 14:23

Mozna powiedziec ze plan zostal zrealizowany czesciowo. Nie udalo sie wystartowac w zadnych zawodach to fakt, kilka nieprzewidzianych zbiegow okolicznosci o tym zadecydowalo. A projekt bedzie dokonczony. Zima nadchodzi wiec nie ma sie co spieszyc a plan jest tylko zeby zrobic glowice i przeniesc odcinke wyzej. Problemem jest to ze mam za duzo pomyslow na raz bo glowica mogla by juz byc gotowa, wszystkie komponenty sa tylko zlozyc to do kupy pozostaje. Moze pod maske wjedzie ITB ktore lezy u mnie ze dwa lata niewykozystane, w kazdym razie do wiosny auto bedzie smigac az milo.
Narazie musz golfowi znalezc jakis cieply garaz na zime bo stoi pod chmurka....



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Post autor: lukas.g60 » pn lis 03, 2008 02:34

olozwirski pisze:Problemem jest to ze mam za duzo pomyslow
Olo zucilbys jakim pomyslem w mojego parcha zeby choc mial polowe tej mocy heheeh a tak na prawde to gratuluje cierpliwosci i wytrwalosci no i czekamy do wiosny az golf bedzie mieszal w klasie :bigok:



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt gru 02, 2008 20:14

Tak sie zastanawiam co by tu napisac... Glowica sie ciagle robi, moze z poczatkiem stycznia bedzie gotowa. Wlasnie przyszly popychacze z eurospeca, sa to o ile mi wiadomo najlzejsze dostepne na rynku. Wada jest to ze zeby ustawic luz zaworowy trzeba sie naszlifowac co jest bardzo czasochlonne.
Obrazek
Obrazek
Poza tym jest jeszcze kilka pytan na ktore nie znam odpowiedzi. Np kwestia doboru walkow, te ktore mam sa dobre ale do silnika 1.8L - 2L i wyglada na to ze nie nadaja sie zbytnio do 1.5. Od jakiegos czasu szukam informacji, porownuje rozne silniki, przeplywy przez glowice, walki, zakres uzytecznych obrotow itp. Wylania sie z tego jakis metny obraz a definitywnej odpowiedzi nie ma. Ze tez to musi byc takie skomplikowane, im glebiej sie w to zaglebiam w temat tym bardziej sobie zdaje sprawe ilu jeszcze rzeczy nie wiem. Nastepna kwestia to sama pojemnosc i tu jest kilka kwestii, jedna do zasadnosc samego 1.5 bo zeby wykozystac jego potencjal trzeba krecic wysoko, nawet bardzo. Do tej pory nie wiem jakie straty bedzie pokazywal naped, ale patrzac na wykresy diesli i benzyn z 02M z naniesionymi stratami nalezy sie spodziewac ze przy 10000rpm straty beda grubo ponad 100KM, moze nawet 150... Calkiem sporo nie? Zreszta nie wiadomo jak sama skrzynia to zniesie na dluzsza mete, licze ze da rade bo momentu za duzego nie bedzie. Rozwazam zmiane walu z 73.4mm na 80mm, po pierwsze dlatego ze zwiekszy sie pojemosc no i nie bede musial krecic tak wysoko. Przyjmuje sie ze bezpieczna predkosc tloka to 25m/s i zeby do niej dojsc z walem 73.4 krecimy do 10250 rpm a wal 80mm to "tylko" 9400 rpm. Te obroty u mnie moga byc jeszcze wieksze ze wzgledu na bardzo dluga korbe w stosunku do skoku. Jest jeszcze jeden plus, wal 80mm jest kuty, a 73.4 to odlew. Boje sie tez ze kolo zamachowe odleci w kosmos. Inna kwestia to filigranowy blok, rozni sie iloscia wzmocnien i nie ma splywu oleju. Ze splywem to jest tak ze zaspawana jest glowica ale rozstaw otworow w bloku wymusza zastosowanie uszczelki z jednym splywem, a znowu te uszczelki sa tylko z wlokna, nie ma metalowych. Probowalem dorobic w rodzimych firmach ale to co mi przyslali to jest masakra, nie wiem czy do zuka bym to zalozyl, polecialy od razu do kosza. Nowszy blok ma tez wieksza odme np. i natryski oleju. Ja natryski tez zrobilem ale spasowanie tego pozostawia wiele do zyczenia, teraz jest jako tako uczczelnione i silnik trzyma cisnienie oleju, a roznie z tym bywalo. Moj silnik mimo ze na stopien sprezania w oklolicy 8.2:1 z racji na walki i dlugie korby ma maly dynamiczny stopien sprezania ktory jest duzo wazniejszy niz statyczny. Wychodzi na to ze moge sobie ladowac do tego silnika po 3 bary i spoko, oczywiscie nie bede tego robil, narazie nie. Jak silnik przezyje swoje to go kiedys wysadze. O i takie dylematy mnie dopadaja, czasami mi sie odechciewa tego calego tuningowania. A i jeszcze zona sie ze mnie smieje i mi dogryza, nie moze sie pogodzic ze rozebralem rallye i wlozylem czesci do tego niebieskiego "gowna", ech..



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości