Po dłuższej chwili nieobecności udało się wszystko poskładać do kupy i prawie wszystko jest OK , problem był z pompą paliwa ( dostałem niedziałającą ) ale szybko udało sie zakupić pompę od KR, problem pojawił się także z mechanizmem zmiany biegów brakowało sprężyny która trzymała gałek nieruchomo ... resztę zobaczy sie w praniu ... kilka fotek po złożeniu :
Zmierzyłem także ciśnienie w silniku wynosi ono ok 15 ( prawidłowo nowino być ok 13 ) i teraz jest zagadka czy ktoś w silniku planował głowice i kombinował żeby zwiększyć ciśnienie czy gumki zaworowe i pierścienie do wymiany

, to sie okaże w czasie jazdy zobacze czy będzie olej brał i wtedy wszystko będzie jasne
Mały problem jest jeszcze z alternatorem ładowanie ma 13.5 a powinno być grubo powyżej 14 i tez zagadka co do wymiany w alternatorze ( mam nadzieje że regulator napięcia tylko poszedł ) .... no a najważniejszym problemem okazały sie zaciski z tyłu są do regeneracji

przez co nie zrobić próbnej jazdy

i teraz mam ok tygodnia stanie i czekania na zaciski ,i w tym czasie zrobi sie rozrząd, płyny, olej itp
i na koniec filmik z odpalonym silniczkiem ( jakość kiepska i dźwięk bo telefonem kręcone ) :
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=2