no mialem mowic zbys oponki zmienil ale balem sie ze bedziesz krzyczal ze znow sie czepiam mam nadzieje ze w tym sezonie tez uda mi sie polakierowac mojego zgrzytalawrai pisze:na nowych oponach o profili 215/35
Golf 2.8 VR6 kompressor+ by lawrai
Moderator: G0 Karcio
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
heh juz jestem we Wrocku :/ . Szkoda że ten elektryk dopiero za tydzien w czwartek ... Ale bedzie jeszcze nie jeden spot ... Jutro wracam do domu to pozaslepiam dziury w podłodze korkami i zakonserwuje od spodu gumą całą podłogę raz jeszcze . Pozdr
[ Dodano: Czw Mar 20, 2008 15:20 ]
jak narazie udało się zejść z klimatyzacją na pokładzie i felgami 17"/8" z oponami 225/45 do wagi 1058 kg . Myślę , że to dobre osiągnięcie bo w dowodzie ma wbite 1180 kg ... .
a tutaj filmik vr6 Sypka vs mój vr6 . Nagrywane z samochodu sypka , ja na prawym pasie . Filmik był nagrywany z miejsca i tyle ze coś KOnradowi aparat nie złapał ale można powiedzieć że tak to wyglądało od samego startu ze wyskoczyłem na prowadzenie . I teraz pytanie , czy mój ma w tym momencie wiecej koników czy dalej te 150 KM i 217 Nm ... Oczywiscie sypek na kapciach 15" i oponie 205 a ja na 17" i oponie 225 wiec jest różnica na jego plus z miejsca na przyśpieszenia . Nie mogę sie doczekać hamowni bo snuć sobie mogę a ostatnio było gorzko , mam nadzieję że już jest lepiej bo nawet jeśli auto dalej ma 150 koni i 217 niutków to i tak rwie sie do przodu bardzo fajnie . Link do filmiku , szkoda że aparat zjadł start z miejsca :
[ Dodano: Czw Mar 20, 2008 15:20 ]
jak narazie udało się zejść z klimatyzacją na pokładzie i felgami 17"/8" z oponami 225/45 do wagi 1058 kg . Myślę , że to dobre osiągnięcie bo w dowodzie ma wbite 1180 kg ... .
a tutaj filmik vr6 Sypka vs mój vr6 . Nagrywane z samochodu sypka , ja na prawym pasie . Filmik był nagrywany z miejsca i tyle ze coś KOnradowi aparat nie złapał ale można powiedzieć że tak to wyglądało od samego startu ze wyskoczyłem na prowadzenie . I teraz pytanie , czy mój ma w tym momencie wiecej koników czy dalej te 150 KM i 217 Nm ... Oczywiscie sypek na kapciach 15" i oponie 205 a ja na 17" i oponie 225 wiec jest różnica na jego plus z miejsca na przyśpieszenia . Nie mogę sie doczekać hamowni bo snuć sobie mogę a ostatnio było gorzko , mam nadzieję że już jest lepiej bo nawet jeśli auto dalej ma 150 koni i 217 niutków to i tak rwie sie do przodu bardzo fajnie . Link do filmiku , szkoda że aparat zjadł start z miejsca :
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 17:27 przez lawrai, łącznie zmieniany 7 razy.
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
no oby tylko był dobry pomiar bo jak nie to nie wiem ale napewno znajdę przyczynę co bolało ten silnik .
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 02:04 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
ciekawe jak będzie na hamowni ale najpierw musze dac do elektryka bo porażka jest z otwartymi szybami ... Najchętniej to bym już pojechał i zmierzył a nie się zastanawiam czy jest seria czy nie ma ...
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
no rób elektrykę i będzie dobrze, a później hamownia.
elektryka to podstawa ja znam gościa co miał nagrzebane w elektryce jak wciskał klakson to mu sie wycieraczki włączały
elektryka to podstawa ja znam gościa co miał nagrzebane w elektryce jak wciskał klakson to mu sie wycieraczki włączały
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
nie no u mnie aż tak źle nie jest ehehhe . Po prostu nie ma 3 wtyczek w instalacji - najprawdopodobniej gdzieś sie urwały przy wyciaganiu i trzeba je dorobic a także znaleźć brak napięcia na silniczkach szyb drzwi i to tyle
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
heh czy VT tak na 100 % stanie sie rzeczywistością to brakuje jeszcze kierunków w zderzak , znaczków VW i to chyba tyle ... Mogę jeszcze obniżyć na innych oponach z 1,5 cm na gwincie przód i tył - wiecej nie chcem bo nie da rady smigać . Myślę że sie udało osiagnąć VT w 95 % , teraz brakuje uzdolnionego fotografa aby to przekazać .
Dmuchawe wczoraj dałęm rade sam uruchomić , szyba pasażera już sie zamyka i otwiera a z mojej strony chyba silniczek padł i nie da rady zamknać szyby . Pozostało poprawienie oświetlenia przód i znalezienie wtyczek od poduszek które były napewno a już ich nie ma :/ . Może obejdzie sie bez wizyty u elektryka .
Auto ogólnie zbiera się ładnie , pytanie jaki wyjdzie teraz wykres - mam nadzieję że mnie pozytywnie zaskoczy ...
[ Dodano: Nie Mar 23, 2008 00:53 ]
ps. dodam , że jeżeli na hamowni wyjdzie seria lub lepiej to zabieram się za podkręcanie silnika a jeżeli znów mnie nie mile zaskoczy to wtedy będę myślał co dalej ... ale powinno być już dobrze
Dmuchawe wczoraj dałęm rade sam uruchomić , szyba pasażera już sie zamyka i otwiera a z mojej strony chyba silniczek padł i nie da rady zamknać szyby . Pozostało poprawienie oświetlenia przód i znalezienie wtyczek od poduszek które były napewno a już ich nie ma :/ . Może obejdzie sie bez wizyty u elektryka .
Auto ogólnie zbiera się ładnie , pytanie jaki wyjdzie teraz wykres - mam nadzieję że mnie pozytywnie zaskoczy ...
[ Dodano: Nie Mar 23, 2008 00:53 ]
ps. dodam , że jeżeli na hamowni wyjdzie seria lub lepiej to zabieram się za podkręcanie silnika a jeżeli znów mnie nie mile zaskoczy to wtedy będę myślał co dalej ... ale powinno być już dobrze
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2008 01:49 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
no nieźle.. do leszna wpadasz? pomyśl nad mniejszym balonem bo trochę psuje efekt
ale naprawdę gratuluje efektu.. jestem pełen podziwu
ale naprawdę gratuluje efektu.. jestem pełen podziwu
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
-
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
- Lokalizacja: SBI
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości