czyli moze jakiś przejazd na ćwiare, gdzie bedzie dobry pomiar... tak żeby sobie tą 13-stke wpisac w podpisczekam na więcej
Budowa silnika 2.0 16VT
Moderator: G0 Karcio
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tudziez 12cowboy pisze:czyli moze jakiś przejazd na ćwiare, gdzie bedzie dobry pomiar... tak żeby sobie tą 13-stke wpisac w podpisczekam na więcej
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
- Lokalizacja: SBI
- Kontakt:
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tez tak mysle... az mi sie marzy pojedynek na mistrzostwach polski dwa mk2 4x4 16v turbo et<13 ciekawe kiedy peknie granica 4xxTOMEKKK pisze:Też myślę, że 12-tka jest w zasięgu i to niezbyt wysoka
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
w tym projekcie można dojść z tą turbiną do 450km, tylko trzeba wprowadzić drobne zmiany.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Dziekuje za wpisy.
Projekt jest ostatnio zaniedbywany, niestety. Prawie caly wolny czas poswiecam mkI. Co do modow to nie przewiduje wiekszych zmian, aczkolwiek jakies beda. Silnik zostanie rozebrany i przejrzany, zostanie zalozona inna glowica na mechanice i ostrzejszych walkach i sprobuje zakrecic motorem wyzej. Glowica bedzie zalozona tylko tymczasowo na testy bo jej mody sa pionierskie i nie wiadomo czy sie bedzie dobrze spisywac, docelowo laduje w moim innym projekcie ktorego narazie przestalem opisywac. Moze zlamie granice 400 KM a moze nie, w sumie nie bardzo mi na tym zalezy, tym samochodem naprawde sie zajebiscie jezdzi z moca ktora dysponuje, na droge wystarczy. Doladowania nie chcial bym juz za duzo podnosic ze wzgledu na budowe kolektora ktory IMO nie nadaje sie do doladowan powyzej 1.5 bara (chodzi o laminarny przeplyw). Takie sa plany, co z tego wyjdzie zobaczymy.
Projekt jest ostatnio zaniedbywany, niestety. Prawie caly wolny czas poswiecam mkI. Co do modow to nie przewiduje wiekszych zmian, aczkolwiek jakies beda. Silnik zostanie rozebrany i przejrzany, zostanie zalozona inna glowica na mechanice i ostrzejszych walkach i sprobuje zakrecic motorem wyzej. Glowica bedzie zalozona tylko tymczasowo na testy bo jej mody sa pionierskie i nie wiadomo czy sie bedzie dobrze spisywac, docelowo laduje w moim innym projekcie ktorego narazie przestalem opisywac. Moze zlamie granice 400 KM a moze nie, w sumie nie bardzo mi na tym zalezy, tym samochodem naprawde sie zajebiscie jezdzi z moca ktora dysponuje, na droge wystarczy. Doladowania nie chcial bym juz za duzo podnosic ze wzgledu na budowe kolektora ktory IMO nie nadaje sie do doladowan powyzej 1.5 bara (chodzi o laminarny przeplyw). Takie sa plany, co z tego wyjdzie zobaczymy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości