Golf Mk2 on LY3D -JohnyWWL --- wszystko na 1 stronie tematu!

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

Post autor: Mk2Wro » pn lis 16, 2009 19:30

Blee nie benzyne niee
Dawaj mu Diesla :D
- Diesel Kopci, Diesel Czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi -



Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: JohnyWWL » pn lis 16, 2009 19:38

kazdy co innego gada:D a moze zostane na serii i 1,3 zostawie co ??? :smoke:



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pn lis 16, 2009 19:43

Mk2Wro, żartowniś z Ciebie. Diesle to do parchów, a nie do takich maszyn. Tu musi być mocna bena.
ABF idealny, bo można założyć skrzynię z MK2 i wtedy zostaną fabryczne zegary, a nie tak jak niektórzy robią - deska z MK2 a zegary z MK3 - wygląda to jak pół pupy zza krzaka.
ABF jest lżejszy od VR6 i mniej pali, do tego ma 150KM, a VR raczej serii nie trzyma, więc będzie miał 150-160KM. Np. kolega Tirsone, czy też TAZ ma ABFa w MKII.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: JohnyWWL » pn lis 16, 2009 19:46

ale 16V nigdy ci tak nie "zagada" jak 6CYL :helm: poza tym wrazenia ludzi jak otworzysz mache z Vr a ABF sa rozne, poki co swap jest kwestia otwarta :bigok:



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » pn lis 16, 2009 19:46

Warto się zastanowić nad G60. Ja osobiście bym wybrał G60 + kapitalny remont na najlepszych częściach.

Żadne V6 nie da Ci tego co świst turbosprężarki + zawór blow-off.
A może VR6 Turbo... :jezor:

Jak widziałem ABFa w MKII to powiem, że robi identyczne wrażenie jak VR6.

Ja bym wybierał między ABFem i G60, a może nawet G60 + turbosprężarka zamiast kompresora.
Ostatnio zmieniony pn lis 16, 2009 19:50 przez Xabingo, łącznie zmieniany 1 raz.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

Post autor: Mk2Wro » pn lis 16, 2009 19:51

Dobra Dobra :D
Benzyna jest Dobra ..... Do mycia czesci
Gaz tez ....... Do gotowania obiadu
Niech zostanie przy 1.3 z tą gleba w polsce i tak szybko nie pojezdzi :PP



Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: śr paź 03, 2007 19:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Wojtas » pn lis 16, 2009 21:09

Xabingo pisze:Jak widziałem ABFa w MKII to powiem, że robi identyczne wrażenie jak VR6.
nie każdy dostrzega różnicę między ABFem a innymi 16V. jak wsadza się VRa, to nie ze względu na moc, wagę czy inne szczegóły, a po to, by móc się raczyć bezwzględnie kultowym dźwiękiem. a jeśli brakuje jednak mocy, zawsze można rozważyć montaż suszarki. co do trzymania serii, to w przypadku VRa kluczowy jest rozrząd.
Mk2Wro pisze:Dobra Dobra :D
Benzyna jest Dobra ..... Do mycia czesci
Gaz tez ....... Do gotowania obiadu
:panna:



Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

Post autor: popielasty » pn lis 16, 2009 21:27

DZWIĘK VR :)



Awatar użytkownika
Mk2Wro
Forum Master
Forum Master
Posty: 1174
Rejestracja: pt paź 10, 2008 11:44
Lokalizacja: DTR
Kontakt:

Post autor: Mk2Wro » pn lis 16, 2009 21:44

popielasty pisze:DZWIĘK VR :)
Aaaahh dzwiek dobrej benzyny jest meeega ! bez dwoch zdań :P



Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: JohnyWWL » pn lis 16, 2009 21:48

jakbym mial zamiar zapierniczac to kupuje Civika :green_fuck: to nie wystarczajace sa osiagi vr w mk2?? prosze was :bigok:



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » pn lis 16, 2009 22:42

powiedz mi skąd Ty bierzesz fanty w kolorze Fire&Ice??
może masz jeszcze coś z fire&ice?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: JohnyWWL » pn lis 16, 2009 23:00

nie mam gratow z FI, poza tym u jednego stwierdzilem zgon i zabralem to co sie nadawalo do przeszczpu :blush:
Obrazek



krzyz84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 368
Rejestracja: śr lut 14, 2007 14:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krzyz84 » wt lis 17, 2009 00:22

JohnyWWL, ach ta strażacka,kopalnia gratow:).vr6,dzwiek,bezcenne.vr turbo np. czerwony cl z frakcji miazga :chytry:
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 00:23 przez krzyz84, łącznie zmieniany 1 raz.


Gold 85

Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: JohnyWWL » wt lis 17, 2009 01:33

krzyz84 pisze:ach ta strażacka
i tu ZONK bo to nie strazacka :chytry: myslisz ze tylko tam jezdze?? heheh jeden szrot to malo ... :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości