[GOLF MK4] Black RTDI Historia str. 1!!!!

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: czajaa22 » czw cze 23, 2011 20:11

Nowe auto większe bardziej rodzinne czyli A4 b6 lub b7w avancie i na bank tdi quattro, cięzko będzie się rozstać z autem ale już chciałbym coś innego chociaż nie powiem chciałbym też zostawić to a kupić drugie ale realia chodzą inna drogą :kac: Chodzi mi po głowie też plan zostawienia seryjnego auta lekko zmodzonego tego co mam a zajęcie się projektem typu mk2 z motorem R32 lub coś w tym style bardziej cultowo :grin:


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: czajaa22 » pt cze 24, 2011 22:45

No i odebrałem auto od lakiernika :grin: i w drodze powrotnej znowu problem z kopceniem. Zimny silnik na postoje nie kopci później zaczyna zwłaszcza na 1 biegu jak schodzi z obrotów później już na jałowych tez pokopcuje, autostrada trochę butowałem kopci sporo na luzie po butowaniu też tak jakby olej się spalał później przestaje tylko podczas obciążenia nie kumam tego może ktoś ma jakiś pomysł. Pierścionki i uszczelniacze nie mogą być bo by kopcił od razu rano po uruchomieniu kurde czyżby znowu nowe turbo *#cenzura#* i leje?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: czajaa22 » pn cze 27, 2011 17:35

Dobra Prawdopodobnie mój AHF już sie poddał więc pytanie co dalej jak słupek kupować AHF czy ASV to te same motory ale ASV nowszy i chciałbym raczej nowszy. Pd nie wchodzi w grę bo za duży koszt zmian chce tylko słupek bo wszystkie graty będą pasować bez problemów


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: PELE » pn cze 27, 2011 17:43

a turbo już na 100 % wykluczyłeś?
wypnij odmę na odpalonym i rozgrzanym silniku i zobacz co się dzieje...
możesz zrobić na szybko OCT, podłączyć go i zobaczyć jak szybko się zapełni olejem :) :) :) wtedy będzie pewność co i jak
u mnie bardzo podobne rzeczy działy się przy wykończonych HLA



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: czajaa22 » pn cze 27, 2011 19:26

pelton, Ale skrótami mi tu walisz że nie kumam za bardzo odpiąć odmę no dobra ale i tak na wolnych obrotach nie pluje olejem sadze tylko jak butuje bo olej był w Oil catch tanku wiec coś tam z odmy leci. Co to jest HLA? Co do turbo hmm widać na fotach niby nie powinno być aż tyle mazi po przejechaniu 300 km a jest nowe sam nie wiem nie chce mi się już ponownie tego ściągać :grrr: JAk zdjąłem down pipe pokręciłem wirnikiem nie ma luzów tylko trochę mazi.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: PELE » pn cze 27, 2011 22:54

Dobra, piszę już co i jak :)
Ja miałem bardzo podobne problemy jak Ty opisujesz. Okazało się, że klękło HLA czyli hydroregulatory.
U Ciebie niedawno wymieniana była sprężarka, kopci pod większym obciążeniem z tego co piszesz... Ja nie wykluczałbym również tego, że sprężarka pluje w wydech i tam spala się oliwa... Film olejowy w dolocie czyli maź o której piszesz może być i jest normą... Zacznij od sprężarki zanim będziesz rozkminiał SWAP :)

Co do odpięcia odmy będziesz w stanie łatwo stwierdzić czy nic się nie stało z silnikiem i czy nie ma przedmuchów. Jak podepniesz OCT powinien on wolno zapełniać się oliwą... jeśli szybko zapełni się olejem będzie wiadomo, że silnik ma przedmuchy i stąd kopcenie. Jak odepniesz odmę to możesz zerknąć czy będzie delikatnie poddymiała czy konkretnie dymiła.

Zacznij od rzeczy najprostszych, ja po pierwsze przyjrzałbym się turbo które niedawno wymieniałeś, później odma OCT i czyszczenie odmy, jeśli nie ustąpi to winy szukaj w silniku...

P.S. A ubywa tego oleju i masz pewność, że to olej się spala?



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: czajaa22 » wt cze 28, 2011 20:56

Dobra więc tak OCT jest podpięty pod odmę ale z OCT nie idzie do dolotu. Po przejechaniu około 300 km było w nim trochę oleju . Co do odmy jak ją wyjąć? Oleju ubywa więc gdzieś na pewno się spala to czuć definitywnie poza tym jeśli turbina puszcza nie ma takiego zapachu przynajmniej nie miałem ostatnio jak puszczała sporo oleju przed wymiana na nową. Zrobie to co pisałeś jeszcze sprawdzę czy olej jest w dolocie. Jeszcze jeśli chodzi o odmę po odpięciu lekki dymek jakby para nic poważnego i nie dymi bardzo.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: PELE » śr cze 29, 2011 10:02

czajaa22 pisze:Dobra więc tak OCT jest podpięty pod odmę ale z OCT nie idzie do dolotu.
o to chodzi aby podpiąć OCT pod odmę a w dolocie zaślepić ten otworek do którego odma sobie idzie. Odma wychodzi z pokrywy zaworów i łączy dolot. Patrz teraz jak szybko zapełni się buteleczka olejem. Czy przy spiętym OCT dalej tam samo kopci? Lekka mgiełka po odpięciu jest ok.

Jeśli byłyby uwalone pierścionki to kopciłby od razu po odpaleniu i w miarę rozgrzewania się dymienie by ustępowało.
Jeśli turbo jest regenerowane :D :D :D to bym mu się dokładnie przyjrzał, sam przełaziłem podobne historie z świeżo regenerowaną suszarką :satan:



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: czajaa22 » śr cze 29, 2011 19:57

pelton, Odme już mam odłączoną od dolotu wężem idzie do OCT a z OCT wężyk i na końcu filterek dolot zaślepiony. olej zbiera się powoli zresztą to trzeba trochę km nastukac. Skoro mówisz ze nie pierscionki to gdzie ten olej się spala i go ubywa nie wiem czy te turbo leje czy nie po str. gorącej nie było duzo oleju jeszcze nie sprawdzałem str zimnej.p


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: czajaa22 » czw cze 30, 2011 19:44

W miedzy czasie prace nad detalami!!

Obrazek Obrazek Obrazek


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: hunterek » czw cze 30, 2011 22:31

czajaa22, a to biale cos to w jakim celu bo nie rozumiem ? Ogolnie ladnie wyglada pod maska :)))



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Re: [GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: czajaa22 » czw cze 30, 2011 22:41

hunterek pisze:czajaa22, a to biale cos to w jakim celu bo nie rozumiem ? Ogolnie ladnie wyglada pod maska :)))
To nie białe tylko beige adekwatne do wnętrza i korków bo też są w tym kolorze taki mój kaprys. Jeszcze tylko silnik trzeba ogarnąć ech...


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
KoVal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 792
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:02
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: KoVal » czw cze 30, 2011 22:48

weź no pstryknij porządne te foty, podejdź bliżej z tym aparatem do komory :grin:



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

[GOLF MK4] Black RTDI Back on road!!

Post autor: czajaa22 » ndz lip 03, 2011 21:15

Proszę bardzo
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jeszcze zostało audio, polerka i ogarniecie lakieru.Problem z dymieniem zniknął po podłączeniu odmy do dolotu ufff.... , no i kolejna korekta to już w PL.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości