[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw kwie 23, 2009 20:09

czemu nie zajechales do mnie? :foch:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 23, 2009 20:26

djtom pisze:zemu nie zajechales do mnie? :foch:
heh, pojechałem z Olimpią tylko, tez trochę się nauczyła :)

następnym razem możemy się umówić, ale jednak wynajęcie Bemowa trochę kosztuje - myślę że 3-4 auta spokojnie dadzą radę pojeżdzić w 2 godziny do woli - Piotr po pół godziny z każdym...

ale tak jak powiedziałem wynajmuje się Ułęż na 15 aut i koszt będzie około 200 PLN od auta i mamy Piotrka na cały dzień :) - mówił że tam ustawia OEsa na odcinku 5 km więc można się sprawdzic :bigok:

jeszcze jakieś fotexy:

pogawędki :)

Obrazek

kontrola gum przed ostrym przejazdem

Obrazek



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » czw kwie 23, 2009 20:29

Wy to w tej Stolicy macie zabawy, ja u siebie na wsi moge jedynie konno przez płot przeskoczyć :bigok:
Gratki za dobry wynik.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gruby_malbork
Forum Master
Forum Master
Posty: 1156
Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Gruby_malbork » czw kwie 23, 2009 20:30

fajnie że w końcu naumiałeś się jeździć :jezor:


Obrazek
VAG Nowy Staw '10, '11, '12, Vw Mania '07,'08,'09,'10,'11,'12

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 23, 2009 20:54

GoBoss_malbork pisze:fajnie że w końcu naumiałeś się jeździć :jezor:
heh, kontrolowane dociążanie przodu w zakręcie to jest niełatwa sztuka jak widac na poniższym filmiku, w ogóle moment ścięcia zakrętu, odruchowo się to robi za wczesnie i zamiast płynnie przejechać jest pisk opon i nerwowe rzucanie się auta

[youtube][/youtube]

oczywiście te filmiki jakoś nie oddają dynamiki przejazdów :)

no i fotka mojej żonki :)

Obrazek

dzielnie fotografowała i robiła filmiki :) szczególne ze środka gdzie troche bujało :) zwłaszcza w pokazowym przejeździe Piotra subarakiem STI 330KM ... ale i w golfie też dawałem rade :)



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw kwie 23, 2009 20:59

"Hamuj na prostych kołach" :D :D :D

To i my z filmików się naumiemy troszku :helm:


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 23, 2009 21:09

"Hamuj na prostych kołach" :D :D :D
gdybym dłużej przytrzymał hamulec na prostych kołach to bym dał rade :) potem trzeba lekko odpuścić hamulec żeby przód był dociążony i płynny ruch kierownicą na raz i jedziesz jak po szynach :) a tak za wczesnie skręciłem koła i za słabo odpuściłem hebel - odruchowo chcesz skręcić bo zwykle się to robi na mniejszych prędkościach i wychodzi kupa

powiem tak, po takim wypadzie mam WIELKI RESPECT i szacun dla kierowców rajdowych, czy torowych... jazda ma być efektywna, a nie efektowna

generalnie POLECAM szkołę Piotra Wróblewskiego każdemu kto chce się nauczyć podstaw sportowej jazdy samochodem i ma aspiracje do czegoś więcej niż palenie laćka spod świateł :)

zejście golfem (czyli autem które z założenia nie skręca - silnik od traktora przed przednią osią, sztywna belka z tyłu) poniżej 1:30 to już trzeba ostro zapier....ć dla kogoś kto jedzie tam pierwszy raz i nie ma dobrego toru jazdy, potem urwanie każdej sekundy to mozolny trening i doskonalenie techniki ...

choć muszę powiedzieć że przy odpuszczaniu gazu robił się nadsterowny i w odróżnieniu od Kubicy nie narzekałem na balans golfa :P

ja na pewno jeszcze tam wróce, żeby zrobić jakieś 1:27 bo wiem ile razy przypałowałem :) na razie zdarłem trochę pirelki na bokach a nie jak zwykle na powierzchni :helm:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw kwie 23, 2009 21:16

no i musze dodać najwazniejsze GOLFIK DAŁ RADĘ !!!! :bigok: :bigok:

miałem obawy czy mu sie coś nie stanie ale sprawił się dzielnie... Piotr ocenił na moc 170KM i mówił że początkowo te springi H&R wydają się zbyt komfortowe ale bardzo fajnie progresywnie pracują i autko idzie niespodziewanie dobrze ogniem na winklach oraz przyspiesza zajebiscie i że jest bardzo pozytywnie zaskoczony :)



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » pt kwie 24, 2009 00:06

ile taka przyjemność bo nie zauważyłem kosztu :panna:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt kwie 24, 2009 08:26

ile taka przyjemność bo nie zauważyłem kosztu :panna:
bo dźentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach :) poza tym ja dostałem to w prezencie - stąd ta półgodzinna pojeżdżawka Subaru 330KM :)

będą chętni z forum to możemy sie umawiać na małą ligę na rozecie albo w Ułężu (Wróblewski ma tam dobre ceny) i możemy pojeździć :)

nie moc silnika jest ważna tylko technika jazdy, a dużo się można nauczyc

na pewno taniej jest w kilka osób, bo i tak przez 2 godziny nie bedziesz upalał auta - mnie przynajmniej szkoda :)

tak jak napisałem Ułęż na cały dzień dla 10-15 autek to ~ 200 PLN od osoby czyli wypad na cały dzień mamy lotnisko i Piotra Wróblewskiego na cały dzień, możemy sie poszkolić, potem ustawić rozete lub Oesa... jakiś grill, można ustawić jakąś ćwiartke z pomiarem G-techem lub stoperem (dla FUNu)

tylko trzeba sobie załatwić na ta okazję jakies uzywki opony do zajechania :)



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt kwie 24, 2009 09:08

Bardzo fajna sprawa:) z checia bym sie pisal na cos takiego, pod warunkiem ze bede mial do tej pory auto zlozone:/ :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Maciek23
Forum Master
Forum Master
Posty: 1814
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie

Post autor: Maciek23 » pt kwie 24, 2009 09:47

cowboy pisze:bo i tak przez 2 godziny nie bedziesz upalał auta
Kondycyjnie tez chyba nie jest to mozliwe dla zwyklego kierowcy. A ze oponki ida na strate to wiadomo przy nawet 30min jezdzie na granicy przyczepnosci.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt kwie 24, 2009 10:49

co do cen to nie wiem czy dobrze pamietam ale chyba jest to 150 PLN od godziny na Bemowie, wiec jakby były 4 auta, to 2 godzinki z Wróblem kosztowałyby 300 PLN czyli około 75 PLN od auta

myslę że w 4 godziny każdy miałby po 3 takie 10 minutowe sesje w czasie których 2 razy robi sobie rozetke treningowo, potem pełnym ogniem z pomiarem czasu, i ostatni raz lajtowo na wystudzenie silnika i jeszcze jakieś uwagi Wróbla co trzeba poprawić, i pokazanie toru jazdy

zeby nie było OT to jakis tam zakup poczyniłem, bo bez jednej blendy jeżdżę juz z rok od czasu crasu z sarną :)

Obrazek



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 07, 2009 22:04

a oto wynik 90% trasa 10% miasto, jazda emerycka poniżej 0,5 Bara ponizej 130km/h

Obrazek

1100KM do rezerwy :)



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 20 gości