MK4 TDI ARL 4motion,25th,GTB2260VK,Colour Concept,SE

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: Adamm » sob cze 02, 2012 18:17

a juz myslalem ze to nie diesel bo dymu nie widac ;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: grabiec » sob cze 02, 2012 20:50

jest i wykres:

Obrazek

no i przy okazji nagralem jak wstaje turbo na 5b

" onclick="window.open(this.href);return false;


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

bogumilt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 03, 2010 19:40
Lokalizacja: kraków

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: bogumilt » sob cze 02, 2012 22:18

:okej: troche mało dymu jak dla mnie :bajer:
hmmm 2b przy 2000rpm :rozpacz:
Troche tlumik trzyma i tak pozatym auto kręci się 4700 a nie 4900coś sie przesuneło :chytry:
Ja bym to przerobił :P


...GG897144

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Re: MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: grabiec » sob cze 02, 2012 22:43

bogumilt pisze::okej: troche mało dymu jak dla mnie :bajer:

Troche tlumik trzyma i tak pozatym auto kręci się 4700 a nie 4900coś sie przesuneło :chytry:
Ja bym to przerobił :P
czy ja dobrze widze ze ty to ty ????

i co to ma znaczyc :

hmmm 2b przy 2000rpm :rozpacz:


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

bogumilt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 03, 2010 19:40
Lokalizacja: kraków

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: bogumilt » ndz cze 03, 2012 11:25

hahaha to są łzy szczęścia :P
uwielbiam gtb :P


...GG897144

Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: masakra » pn cze 04, 2012 13:46

wszystko fajnie, pieknie i oby taka moc byla.... ale ostatnio przegladalem temat http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... 95&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; i cos czuje ze ta hamownia pokazuje pogode, radze zainwestowac pare zł w "normalną" hamownie :) poza tym 4motiona spokojnie hamuje sie na zwyklej FWD wyciagajac bezpiecznik z deski

pozdro :bajer:



bogumilt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 03, 2010 19:40
Lokalizacja: kraków

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: bogumilt » pn cze 04, 2012 15:21

To trzeba zkonfrontować z inną... Pozostaje Race rent i ciężka 4x4.


...GG897144

Awatar użytkownika
logo1024
Star logo
Star logo
Posty: 1630
Rejestracja: śr maja 05, 2010 22:12
Lokalizacja: Rudki TKI

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: logo1024 » wt cze 05, 2012 20:26

Moc jest więc większe heble by sie teraz przydały żeby było czym auto zatrzymać


OEM+ USA 25th Anniversary ==> viewtopic.php?f=89&t=395742

Gacek904
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn mar 14, 2011 16:41
Lokalizacja: Wolsztyn

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: Gacek904 » wt cze 05, 2012 20:40

Dobry wynik prawie jak Erka :D


Moja strzała http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=476631" onclick="window.open(this.href);return false;
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: grabiec » wt cze 05, 2012 22:55

logo1024 pisze:Moc jest więc większe heble by sie teraz przydały żeby było czym auto zatrzymać
nommm wlasnie rozmyslam zmiane bo juz za malo a klocki sie bardzo szybko zuzywaja mysle nad jakimis 312mm badz 330mm jeszcze nie wiem sie okaze jak na razie jezdze spokojnie aby normalnie hamowac a jak sie odrobie z kasa bedzie czas i na to
Gacek904 pisze:Dobry wynik prawie jak Erka :D
nom mysle ze z Erka szanse sa wyrownane do 200km/h badz nawet moj bedzie lepiej szedl ale powyzej 200 bedzie mnie era brac bo moj vmax jest 220-230 (dokladnie nie wiem bo juz byla odcinka na 6b i odjolem noge z gazu i dopiero wtedy patrzylem :] )


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Alchemik_2006
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:59
Lokalizacja: GDA

Re: MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: Alchemik_2006 » pt cze 08, 2012 01:04

logo1024 pisze:Moc jest więc większe heble by sie teraz przydały żeby było czym auto zatrzymać
Dobre heble to podstawa...co tego, że moc w pełni jak nie ma kto kucy zatrzymać... :helm: .


VWManiak

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: KonradzikIV » pt cze 08, 2012 07:45

grabiec pisze:nommm wlasnie rozmyslam zmiane bo juz za malo a klocki sie bardzo szybko zuzywaja mysle nad jakimis 312mm badz 330mm jeszcze nie wiem sie okaze jak na razie jezdze spokojnie aby normalnie hamowac a jak sie odrobie z kasa bedzie czas i na to
podstawa to zestaw z s3 312/256...

jak kasa pozwala można pomyśleć o jakimś wielo tłoczku na przód


Obrazek

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: hugo00 » ndz cze 10, 2012 10:01

grabiec, 312/256 to takie minimum. Ja u siebie wlasnie na taki zestaw sie zdecydowalem bo tarcze 330mm i wieksze juz kosztuja.
Zastanawia mnie tylko twoj wykres ( ale ja sie nie znam ), 2 bary przy 2000obr ale cos slabe kreski przy tych 2000obr...
masakra, chyba ma racje i ta hamownia cos z d.py pokazuje


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb

Post autor: masakra » ndz cze 10, 2012 14:09

sciagnijcie sobie program Kpower, robicie logi 005 i 006 na raz, wpisujecie mase auta, temp powietrza, cisnienie i macie "prawie" hamownie-VAG-iem. Rozpedzacie sie na 3/4 od 1500 obr do 4500 pozniej sprzeglo i toczycie sie do ok 70km/h i koniec logowania, moj 4M ARL, 3d, 16", ok 1/4baku, heble S3 - waga 1404kg, dorzućcie pare kg do tego i bedzie git



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości