MK4 TDI ARL 4motion,25th,GTB2260VK,Colour Concept,SE
Moderator: G0 Karcio
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
a juz myslalem ze to nie diesel bo dymu nie widac ;p
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
jest i wykres:
no i przy okazji nagralem jak wstaje turbo na 5b
" onclick="window.open(this.href);return false;
no i przy okazji nagralem jak wstaje turbo na 5b
" onclick="window.open(this.href);return false;
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
troche mało dymu jak dla mnie
hmmm 2b przy 2000rpm
Troche tlumik trzyma i tak pozatym auto kręci się 4700 a nie 4900coś sie przesuneło
Ja bym to przerobił
hmmm 2b przy 2000rpm
Troche tlumik trzyma i tak pozatym auto kręci się 4700 a nie 4900coś sie przesuneło
Ja bym to przerobił
...GG897144
Re: MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
czy ja dobrze widze ze ty to ty ????bogumilt pisze: troche mało dymu jak dla mnie
Troche tlumik trzyma i tak pozatym auto kręci się 4700 a nie 4900coś sie przesuneło
Ja bym to przerobił
i co to ma znaczyc :
hmmm 2b przy 2000rpm
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
hahaha to są łzy szczęścia
uwielbiam gtb
uwielbiam gtb
...GG897144
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
wszystko fajnie, pieknie i oby taka moc byla.... ale ostatnio przegladalem temat http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... 95&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; i cos czuje ze ta hamownia pokazuje pogode, radze zainwestowac pare zł w "normalną" hamownie poza tym 4motiona spokojnie hamuje sie na zwyklej FWD wyciagajac bezpiecznik z deski
pozdro
pozdro
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
To trzeba zkonfrontować z inną... Pozostaje Race rent i ciężka 4x4.
...GG897144
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
Moc jest więc większe heble by sie teraz przydały żeby było czym auto zatrzymać
OEM+ USA 25th Anniversary ==> viewtopic.php?f=89&t=395742
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
Dobry wynik prawie jak Erka
Moja strzała http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=476631" onclick="window.open(this.href);return false;
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
Bóg dał nam nogi po to, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
nommm wlasnie rozmyslam zmiane bo juz za malo a klocki sie bardzo szybko zuzywaja mysle nad jakimis 312mm badz 330mm jeszcze nie wiem sie okaze jak na razie jezdze spokojnie aby normalnie hamowac a jak sie odrobie z kasa bedzie czas i na tologo1024 pisze:Moc jest więc większe heble by sie teraz przydały żeby było czym auto zatrzymać
nom mysle ze z Erka szanse sa wyrownane do 200km/h badz nawet moj bedzie lepiej szedl ale powyzej 200 bedzie mnie era brac bo moj vmax jest 220-230 (dokladnie nie wiem bo juz byla odcinka na 6b i odjolem noge z gazu i dopiero wtedy patrzylem :] )Gacek904 pisze:Dobry wynik prawie jak Erka
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
- Alchemik_2006
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:59
- Lokalizacja: GDA
Re: MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
Dobre heble to podstawa...co tego, że moc w pełni jak nie ma kto kucy zatrzymać... .logo1024 pisze:Moc jest więc większe heble by sie teraz przydały żeby było czym auto zatrzymać
VWManiak
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
podstawa to zestaw z s3 312/256...grabiec pisze:nommm wlasnie rozmyslam zmiane bo juz za malo a klocki sie bardzo szybko zuzywaja mysle nad jakimis 312mm badz 330mm jeszcze nie wiem sie okaze jak na razie jezdze spokojnie aby normalnie hamowac a jak sie odrobie z kasa bedzie czas i na to
jak kasa pozwala można pomyśleć o jakimś wielo tłoczku na przód
- hugo00
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
- Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
grabiec, 312/256 to takie minimum. Ja u siebie wlasnie na taki zestaw sie zdecydowalem bo tarcze 330mm i wieksze juz kosztuja.
Zastanawia mnie tylko twoj wykres ( ale ja sie nie znam ), 2 bary przy 2000obr ale cos slabe kreski przy tych 2000obr...
masakra, chyba ma racje i ta hamownia cos z d.py pokazuje
Zastanawia mnie tylko twoj wykres ( ale ja sie nie znam ), 2 bary przy 2000obr ale cos slabe kreski przy tych 2000obr...
masakra, chyba ma racje i ta hamownia cos z d.py pokazuje
Pomiary G-tech
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 TDI ARL 4motion , 25th, GTB2260VK, stickerbomb
sciagnijcie sobie program Kpower, robicie logi 005 i 006 na raz, wpisujecie mase auta, temp powietrza, cisnienie i macie "prawie" hamownie-VAG-iem. Rozpedzacie sie na 3/4 od 1500 obr do 4500 pozniej sprzeglo i toczycie sie do ok 70km/h i koniec logowania, moj 4M ARL, 3d, 16", ok 1/4baku, heble S3 - waga 1404kg, dorzućcie pare kg do tego i bedzie git
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości