[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr sie 20, 2008 11:39

A mówiłem żeby nie ruszał :P :green_fuck:



Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » śr sie 20, 2008 11:39

coś mi sie wydaje, że jak poskładają silniczke i będzie wszystko ok, to pęknie więcej niż 170peesów :helm:


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 20, 2008 16:18

Kenaj pisze:coś mi sie wydaje, że jak poskładają silniczke i będzie wszystko ok, to pęknie więcej niż 170peesów :helm:
dobra, to teraz dalsza cześć historii :)

została zakupiona korba ale że lubie zeby wszystko było cacy zdecydowaliśmy, ze pójdą nowe panewki korbowodowe i pierścienie

myslę sobie, robie dla siebie - bedzie profi, te 200 PLN mnie nie zabije :)

no i po wyciągnięciu tłoków pokazał się kolejny ZONK

Obrazek

no to chyba wiadomo skąd były te ubytki płynu chłodniczego, które miałem juz od samego początku :)

i znowu wyszło, że gdybym olał to bym jeździł jeszcze następne 100 tys km.... a tak musiałem zakupić takie coś:

Obrazek

blok o przebiegu 130 tys. km z tego samego golfa (w którym spaliła sie instalacja) z którego kupowałem skrzynie biegów...

miałem drobną zagwózdke czy czasem panewki główne w 1Z nie są mniejsze ale wg intercarsu są te same panewki główne do TD, SDI i TDI 90 i 110km...

może AFN ma korbowodowe większe ale te mam nówki bo i wał mój idzie z tłokami do tego bloku :)

niechcący zacząłem remontowac, a wyjdzie że kapitalke silnikowi zafudnowałem

CIĘŻKIE JEST ŻYCIE TUNINGOWCA !!! :)

niech sie jeszcze okaże, że pompa oleju w AFN jest jakaś niepasująca do bloku 1Z to sie załamie...

po drodze jeszcze pewnie jakies zakupy czyli panewki główne 140 PLN + masa jakichś uszczelek i pierdółek....

ech, kiedy mój golfik znowu zacznie klekotac ?

piorun, jelonek, zgięta korba, peknieta tuleja.... mase przygód miałem juz... mam nadzieje ze nie bedzie wiecej niespodzianek :)
Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 16:19 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kenaj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
Lokalizacja: WB'andit / WF
Kontakt:

Post autor: Kenaj » śr sie 20, 2008 16:27

cowboy, zrób wyrównoważenie wału korbowego, kolejne darmowe konie przybędą


"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 20, 2008 16:33

Kenaj pisze:zrób wyrównoważenie wału korbowego, kolejne darmowe konie przybędą
ja go kur.... szlifierką od razu odelże

przeciwwagi na ostro zrobie :)

Kenaj, ja juz kurde chce sie obudzić z tego snu.... ja chce jakiekolwiek konie w tym momencie...

bo co dzownie do Hempa to dowiaduje sie lepsze newsy na temat mojego klekota :)

chyba przestane od niego odbierać :helm:



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » śr sie 20, 2008 17:50

Hehehhe nie no bez kitu niezle przygody masz z tym samochodem, ale jednoczesnie mnie zaniepokoiles bo mi co jakis czasu nie duzo ale ubywa plynu chlodzacego tyle ze tylko w lato i w duze upaly :chytry: :chytry:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Kri$
Forum Master
Forum Master
Posty: 1112
Rejestracja: śr paź 31, 2007 15:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Kri$ » śr sie 20, 2008 18:50

No cowboy ciekawostki widze masz poukrywane w silniku :) Ja sie modle, zebym ja gdy zabiore sie za dodawanie "kuników" nie mial zadnych takich nieprzewidzianych wydatkow :)
Powodzenia, zebys chociaz 110 odzyskal :helm:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr sie 20, 2008 21:37

łee normalne jak rozbierasz silnik z prawie 300kkm nalotu. nie placz tylko plac i potem sie ciesz jak bedzie zapier... bloki afn i 1z sa takie same, pompa oleju afn moze byc inna, ale tu pewnosci nie mam. ciekawe czy korby z pd podejda. juz bys nie musial sie martwic, ze pogniesz.

kolejny dowod na trwalosc silnikow vw - zgieta korba, pekniety blok, a 160 kucy jezdzilo xx kkm. :bigok:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » śr sie 20, 2008 21:47

Cowboy mała uwaga - jak korba była zgięta to trzeba pomierzyć wał czy się nie poskręcał od przeciążeń - bo możesz mieć cykle pracy np co 182 - 178 -180 stopni...


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 21, 2008 00:51

souler pisze:bloki afn i 1z sa takie same
trzebaby sprawdzic czy aaz i 1y 1.9td i d nie sa przypadkiem takie same


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw sie 21, 2008 00:52

cowboy nie będę Ci opowiadał przejść z moim TDI, ale historia mojego jest równie ciekawa jak nie ciekawsza ;) Dla tego spoko będzie dobrze ;)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 21, 2008 08:33


Cowboy mała uwaga - jak korba była zgięta to trzeba pomierzyć wał czy się nie poskręcał od przeciążeń - bo możesz mieć cykle pracy np co 182 - 178 -180 stopni...
spróbujemy to zdiagnozować chociażby organoleptycznie... zobaczymy

jaro4444, dzięki za pomoc wczoraj
trzebaby sprawdzic czy aaz i 1y 1.9td i d nie sa przypadkiem takie same
sprawdzałem w IC (w domu w Etce juz mi sie nie chciało) ale panewki główne wału sa takie same w 1.9 SDI, TD i TDI (AFN, AHU, 1Z)

Rapix pisze:cowboy nie będę Ci opowiadał przejść z moim TDI, ale historia mojego jest równie ciekawa jak nie ciekawsza ;)
no wiem każdy ma jakies akcje :)

ja tam o tym pisze na forum, bo dłubanie tego swojego TDI traktuje jako zabawę :) no i nie ma sie co wstydzić czasem takich akcji..
souler pisze:rozbierasz silnik z prawie 300kkm nalotu. nie placz tylko plac i potem sie ciesz jak bedzie zapier... bloki afn i 1z sa takie same, pompa oleju afn moze byc inna, ale tu pewnosci nie mam. ciekawe czy korby z pd podejda. juz bys nie musial sie martwic, ze pogniesz.
jak kupiłem we wrzesniu 2005... w czerwcu 2005 miał wpis w bazie VW z przelotem 225 tys - czyli zakładam że miał 230 tys

ja w pierwszym roku mało jeździłem zrobiłem jakieś 17 tys, w drugim roku jakieś 23 tys, a w ostatnim roku 30 tys km - czyli wychodzi równo 300 :)
souler pisze: kolejny dowod na trwalosc silnikow vw - zgieta korba, pekniety blok, a 160 kucy jezdzilo xx kkm. :bigok:
mój kolega w 1.6D juz 2 lata jeździ z wydmuchaną uszczelką :) jakby trafiło na kogoś innego to dorżnąłby to auto do 400 tys km

pocieszam sie że po wymianie tego wszystkiego bede miał auto z przebiegiem 130 tys km :) wiec dożywocie będzie długie miał u mnie...


aha jeszcze pytanie do mądrych głów:

czy warto załozyć nowe panewki główne na wale ?

nie zamierzam szlifowac wału ale chyba warto nówki panweki dać, bo stare są pewnie lekko zużyte...

na korbowody będą założone róznież nówexy, oraz nowe pierścienie - tłoki zostały wypolerowne z nagaru...
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 09:09 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw sie 21, 2008 10:43

Jako ze silniczek bedzie praktycznie nowka moze wartoby sie o grubsze mody pokusic:> bo turbo powinno do tych 180-190km chyba zdzierzyc :chytry: trza by bylo tylko map sensor zmienic zeby mozna bylo wiecej dmuchnac :grin: :grin: no i moze 230-tki :chytry: :chytry:

[ Dodano: 21 Sie 2008 10:43 ]
no i 11mm ofc :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw sie 21, 2008 10:56

jak robisz wszystko to panewki glowne tez. bedziesz mial w zasadzie nowy silnik :blush:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości