GT TDI 96' AFN+ by Masakra //// SPRZEDAM \\\\
Moderator: G0 Karcio
FMIC mode on
Intercooler od renault megane, wpięty w oryginalne orurowanie. Rury i kolanka - kwasówka
a to bylo tak:
ufffff ciężko było, ale jakos poszło....
Intercooler od renault megane, wpięty w oryginalne orurowanie. Rury i kolanka - kwasówka
a to bylo tak:
ufffff ciężko było, ale jakos poszło....
Ostatnio zmieniony śr kwie 09, 2008 00:21 przez masakra, łącznie zmieniany 1 raz.
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Super wyszło, identycznie zrobiłeś jak u mnie. Wpięte w ori orurowanie i taki sam pomysł mieliśmy na puszczenie obu rurek
Czujesz różnice w jeździe czy jeszcze za chłodno??
Czujesz różnice w jeździe czy jeszcze za chłodno??
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
z krzysiem jak stajesz na światłach to nie otwieraj okna, bo zaraz ci ładnie zadymi
furka naprawde ladnie lata
krzysiu miałeś racje ta żółta s4 byla na numerach PZ...
furka naprawde ladnie lata
krzysiu miałeś racje ta żółta s4 byla na numerach PZ...
Ostatnio zmieniony śr kwie 09, 2008 12:47 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.
fajne jest to, ze moge cisnąć i nie puchnie. Wczesniej po kilku przyspieszeniach cooler nie dawał rady. Mozna powiedziec, ze czuć róznicę.Matijas pisze:Super wyszło, identycznie zrobiłeś jak u mnie. Wpięte w ori orurowanie i taki sam pomysł mieliśmy na puszczenie obu rurek
Czujesz różnice w jeździe czy jeszcze za chłodno??
Hmm.....trudne pytanie. Wolałbym nie przekraczać pewnej granicy, zeby silnik sie nie rozdupcył. Wiadomo, że przy takich przyrostach to coś juz może klęknąć.....może coś jeszcze sie dorzuci, kto to wiecowboy pisze:masakra, coś jeszzce planujesz modzić czy to juz setup docelowy ?
co Ty nie powiesz , zobaczymyMajiic pisze:cowboy, jak znam Masakre to na tym nie poprzestanie...
masakra, we wtorek mnie wiozłeś, dziś czwartek a mnie nadal bolą plecy i kark!
Będziesz musiał mi oddac za leczenie pleców
Auto kopie jak szalone, i konkretnie zapier... jeździ.
Zaciekawił mnie boost na pierwszym biegu, 2.0 bary .
Zrób to co mówiłeś i będzie si.
Będziesz musiał mi oddac za leczenie pleców
Auto kopie jak szalone, i konkretnie zapier... jeździ.
Zaciekawił mnie boost na pierwszym biegu, 2.0 bary .
Zrób to co mówiłeś i będzie si.
[i][size=100]Sit down
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]
jak zwykle przesadzasz-Gruby- pisze:masakra, we wtorek mnie wiozłeś, dziś czwartek a mnie nadal bolą plecy i kark!
Będziesz musiał mi oddac za leczenie pleców
Auto kopie jak szalone, i konkretnie zapier... jeździ.
Zaciekawił mnie boost na pierwszym biegu, 2.0 bary .
Zrób to co mówiłeś i będzie si.
cowboy kierownice sie przycinaja, zrobie uszczelniacze i później czyszczenie. bo takto regulowala ciśnienie dobrze.
no i we wtorek nakrecilem taki filmik
raz sie przejechalem, pewnie mozna by bylo cos tam poprawic....
Ostatnio zmieniony pt lip 18, 2008 22:54 przez masakra, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 14 gości