[GOLF MK2] GreenRallye by barteKKK03 & jarecki

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt lip 17, 2009 22:26

Ja tam na mikode nie narzekam. Przednie malina, a co do tylnych to pozostawię bez komentarza.
Albo skomentuję.

wyciągam z kartonika wszystko si. Oglądam wewnątrz tam między łożyskami. Woogóle nie obrobiony odlew. Najtańże z najtańszych lepiej się prezentowały w tym miejscu.
Zonk drugi.
Wbiłem pierścienie od łożyska i co się okazało... Że ta płaszczyzna do której trzeba dobić pierścien w jednym miejscu wystaje tak tyle o ile natomiast w drugim było tak odlane że wystawało poza pierścień z dobre 2 mm i się łożysko o to opierało. Z racji tego że nie miałem czasu i ochoty wykłócac się z mikoda wziąłem pilni i zaeszlifowałem, chociaż nie powiem żeby lekko szło. I tak było w obydwu tarczach na łożysku zewnetrznym jak i wewnętrznym ....

Co do hamowania. Mam do tego t=klocki ATE i powiem szczerze że hamuje całkiem fajnie, ale o wiele lepij spisywały mi się Power Disc'i.


Obrazek

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » sob lip 18, 2009 01:26

tauka a jeden i drugi zestaw pylił się bardzo? Bo czyszczenie RS'ów z pyłu do najprzyjemniejszych rzeczy nie należy... :P



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob lip 18, 2009 05:11

Mikoda + ATE masakra z pyłem.

PD + ATE w normie


Obrazek

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » sob lip 18, 2009 09:06

tauka pisze:Mikoda + ATE masakra z pyłem.

PD + ATE w normie
Dzięki. Czyli wyleczyłem się z Mikody, :bigok:



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob lip 18, 2009 10:59

barteKKK03 pisze:Czyli wyleczyłem się z Mikody, :bigok:
No powiem ci że naprawdę fajnie się prezentują zwłaszcza że mam tarcze 256 i koło 14". Ale naprawdę o woele lepiej hamowały PD. Być może że wystarczyło by do mikody dobrać jakieś inne klocki. Chwalą sobie do nich GreenStuff'y ale dla mnie były za drogie. Na następny raz spróbóję ferodo i zobaczymy jak to będzie :)


Obrazek

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » sob lip 18, 2009 11:45

Mikody to dobra tarcza. Fakt pyla dosc w polaczeniu z klockami ATE ale za to skutecznosc hamowania jest bardzo dobra. z EBC powinno mniej pylic.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » sob lip 18, 2009 12:45

a ja moge ci polecic mikody nawiercane i nacinane na przod i tyl w syncro niema problemow z montazem i mam do tego klocki ferrodo DS i pylenie jest znikome a hamowanie bardzo dobre tylko trzeba sie przyzwyczaic do tego ze klocki przez kilometr slabiej hamuja bo musza sie rozgrzac


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » sob lip 18, 2009 13:00

golfiarz1 pisze:tylko trzeba sie przyzwyczaic do tego ze klocki przez kilometr slabiej hamuja bo musza sie rozgrzac
No i dobrze. Bo przecież nikt na tyle głupi nie jest żeby szaleć na zimnym silniku, więc jak nagrzeje się silnik to hamulce będę w pełnej gotowości.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » sob lip 18, 2009 15:03

golfiarz1 pisze:tylko trzeba sie przyzwyczaic do tego ze klocki przez kilometr slabiej hamuja bo musza sie rozgrzac
to samo jest na zastawie ATE PD. Czyli z tego co piszecie musze sobie sprawić Klocki Ferodo DS, bo na ate jest kaszana.


Obrazek

Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Post autor: golfiarz1 » sob lip 18, 2009 16:51

tauka pisze:
golfiarz1 pisze:tylko trzeba sie przyzwyczaic do tego ze klocki przez kilometr slabiej hamuja bo musza sie rozgrzac
to samo jest na zastawie ATE PD. Czyli z tego co piszecie musze sobie sprawić Klocki Ferodo DS, bo na ate jest kaszana.
mialem wczesniej zwykle ferrodo premier z tarczami mikoda to hamowanie bylo dobre tylko felgi trzeba bylo codziennie myc tak sie to pylilo na DS jest duuuuuuuuuuzo lepiej
moje fele jakos dalo sie domywac ale czyscic BBS to wspolczol bym bartkowi


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
adam1985
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 11:22
Lokalizacja: Łowicz (ELC)
Kontakt:

Post autor: adam1985 » ndz lip 19, 2009 15:08

Ja mam Mikode+TRW i pyla sie srednio a hamuja jak dla mnie bardzo dobrze w porownaniu do tego co bylo na serii.
Miec rally fajna sprawa, miec rally z tylkoma wypasami to fajny wypass :helm:


[img]http://img190.imageshack.us/img190/7876/podpisp.jpg[/img]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]

Awatar użytkownika
skymax
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: śr lip 04, 2007 14:30
Lokalizacja: Środa Śląska/ Dolnyśląsk
Auto: Audi A4 b6 1.9TDI AVF / Golf 3 Variant GT Special 2.0 AGG
Silnik: AGG
Kontakt:

Post autor: skymax » wt lip 21, 2009 18:47

Grubo i fantastycznie - tak w 2 słowach.


[img]http://fotoo.pl//out.php?i=964086_dsc-1276-copy-.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt lip 21, 2009 21:18

Xabingo pisze:więc jak nagrzeje się silnik to hamulce będę w pełnej gotowości
ciekawa teoria...a myślałem że hamulce rozgrzewa się hamowaniem.

Ja też polecam klocki boscha. Taz mi takie zakupił na wszystkie 4 koła i po testach hampli mogę powiedzieć że pylenie znikome. Z przodu mam nawiercaną 312 ale jakiej firmy to nie wiem...z tyłu mam mikodę i wygląda ok...bo jest nowa :D


Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt lip 21, 2009 21:19

barteKKK03 pisze:Lepsze hamowanie. :P

Typowo.. czyli na przód dwutłoczkowe Girling 60 z Audi, a na tył zaciski z mk4.

Co do tarcz i klocków to myślę o Mikodach i coś z serii EBC. Ale jeszcze się zobaczy... :)

[url=http://img380.imageshack.us/img380/5486/img4718.jpg]Obrazek[/URL]
Co będzie napędzać te hample? W sensie jaka pompa?


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości