[GOLF MK2] GreenRallye by barteKKK03 & jarecki
Moderator: G0 Karcio
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Ja tam na mikode nie narzekam. Przednie malina, a co do tylnych to pozostawię bez komentarza.
Albo skomentuję.
wyciągam z kartonika wszystko si. Oglądam wewnątrz tam między łożyskami. Woogóle nie obrobiony odlew. Najtańże z najtańszych lepiej się prezentowały w tym miejscu.
Zonk drugi.
Wbiłem pierścienie od łożyska i co się okazało... Że ta płaszczyzna do której trzeba dobić pierścien w jednym miejscu wystaje tak tyle o ile natomiast w drugim było tak odlane że wystawało poza pierścień z dobre 2 mm i się łożysko o to opierało. Z racji tego że nie miałem czasu i ochoty wykłócac się z mikoda wziąłem pilni i zaeszlifowałem, chociaż nie powiem żeby lekko szło. I tak było w obydwu tarczach na łożysku zewnetrznym jak i wewnętrznym ....
Co do hamowania. Mam do tego t=klocki ATE i powiem szczerze że hamuje całkiem fajnie, ale o wiele lepij spisywały mi się Power Disc'i.
Albo skomentuję.
wyciągam z kartonika wszystko si. Oglądam wewnątrz tam między łożyskami. Woogóle nie obrobiony odlew. Najtańże z najtańszych lepiej się prezentowały w tym miejscu.
Zonk drugi.
Wbiłem pierścienie od łożyska i co się okazało... Że ta płaszczyzna do której trzeba dobić pierścien w jednym miejscu wystaje tak tyle o ile natomiast w drugim było tak odlane że wystawało poza pierścień z dobre 2 mm i się łożysko o to opierało. Z racji tego że nie miałem czasu i ochoty wykłócac się z mikoda wziąłem pilni i zaeszlifowałem, chociaż nie powiem żeby lekko szło. I tak było w obydwu tarczach na łożysku zewnetrznym jak i wewnętrznym ....
Co do hamowania. Mam do tego t=klocki ATE i powiem szczerze że hamuje całkiem fajnie, ale o wiele lepij spisywały mi się Power Disc'i.
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
No powiem ci że naprawdę fajnie się prezentują zwłaszcza że mam tarcze 256 i koło 14". Ale naprawdę o woele lepiej hamowały PD. Być może że wystarczyło by do mikody dobrać jakieś inne klocki. Chwalą sobie do nich GreenStuff'y ale dla mnie były za drogie. Na następny raz spróbóję ferodo i zobaczymy jak to będziebarteKKK03 pisze:Czyli wyleczyłem się z Mikody,
Mikody to dobra tarcza. Fakt pyla dosc w polaczeniu z klockami ATE ale za to skutecznosc hamowania jest bardzo dobra. z EBC powinno mniej pylic.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
a ja moge ci polecic mikody nawiercane i nacinane na przod i tyl w syncro niema problemow z montazem i mam do tego klocki ferrodo DS i pylenie jest znikome a hamowanie bardzo dobre tylko trzeba sie przyzwyczaic do tego ze klocki przez kilometr slabiej hamuja bo musza sie rozgrzac
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
mialem wczesniej zwykle ferrodo premier z tarczami mikoda to hamowanie bylo dobre tylko felgi trzeba bylo codziennie myc tak sie to pylilo na DS jest duuuuuuuuuuzo lepiejtauka pisze:to samo jest na zastawie ATE PD. Czyli z tego co piszecie musze sobie sprawić Klocki Ferodo DS, bo na ate jest kaszana.golfiarz1 pisze:tylko trzeba sie przyzwyczaic do tego ze klocki przez kilometr slabiej hamuja bo musza sie rozgrzac
moje fele jakos dalo sie domywac ale czyscic BBS to wspolczol bym bartkowi
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
ciekawa teoria...a myślałem że hamulce rozgrzewa się hamowaniem.Xabingo pisze:więc jak nagrzeje się silnik to hamulce będę w pełnej gotowości
Ja też polecam klocki boscha. Taz mi takie zakupił na wszystkie 4 koła i po testach hampli mogę powiedzieć że pylenie znikome. Z przodu mam nawiercaną 312 ale jakiej firmy to nie wiem...z tyłu mam mikodę i wygląda ok...bo jest nowa
Co będzie napędzać te hample? W sensie jaka pompa?barteKKK03 pisze:Lepsze hamowanie.
Typowo.. czyli na przód dwutłoczkowe Girling 60 z Audi, a na tył zaciski z mk4.
Co do tarcz i klocków to myślę o Mikodach i coś z serii EBC. Ale jeszcze się zobaczy...
[url=http://img380.imageshack.us/img380/5486/img4718.jpg]Obrazek[/URL]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości