przy uturbionej benzynie z moca powyzej 180 PS to nie dwa-trz tylko od osimiu w zwyrz maly przyklad MKIV 1.8T przy katowaniu 16,5 Bora 1.9 ASZ z chipsem na 160 7.5 ONdjtom pisze:dwa -trzy litry mniejsze niz w benzynie... warto więc....?
[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
[size=84][color=navy][b]Volkswagen Klub Polska #822#[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
____________________
[size=117][color=black][b]KOMBI W DIESLU ....[/b][/color][/size]
ABF na gazie - 24 zyble na gazie - legalnego, oplacanego podatkiem paliwa :dmcsym pisze:9-12 zł na 100km... rzeczywiście nie warto
Moc 150 kucy
1Z - 29 zeta legalnego paliwa ze stacji
Moc - 90 kucy
srac na diesle i benzyniaki - gaz to jest to
Ostatnio zmieniony śr cze 04, 2008 00:33 przez SToRM, łącznie zmieniany 1 raz.
panowie
na trasy only diesel, lecisz gora 160 km/h, elastycznosc super, cignie z dolu, silnik sie kreci 2500 rpm wiec mało pali, malo sie zuzywa
ale TDI to nie jest auto do palowania... wczoraj brykalem z mkIV na gierkówce, ladny czarny, blachy KWA (chyba skręcił na piotrków) oznaczene na klapie V6 4Motion
fakt ze gosciu cisnał ile wlezie od 0-120 i spkojnie za nim sobie jechałem, potem bujnalem go z rolki, potem on poszedł z rolki od 110 do 180 i szedlem równo z nim...
tyle że jak po 5 minutach zabawy zobaczyłem 108 st. C oleju i znowu ustawiłem tempomat na 130 km/h...
po unfallu turbo jeszcze nie przekroczyłem 200 km/h , ba ze 3 razy moze bujnałem sie na chwile do 190..normalnie nie przekraczam 140 na autostradach czy 2-pasmowkach
moje zdanie jest takie, w miescie nie ma lewara.. nawet jak muskam gaz i nie przekraczam 1 bar doładowania to wiekszośc aut zostaje na swiatlach ale do upalania to raczej benzyna
co do mocnego 1.8T zrobionego na 250KM to tez nie jest wesoło, tez silnik dostaje po dupie...bo wysilony
tak jak napisał aw69 - w serii musi byc auto juz mocne, i najlepiej w quattro i z mocnymi heblami
czyli jakies S4 albo RS4 i mozna się bawic
kiedys aw69 pisał jak sie scignał z takim S4 bodajrze... golfik na maxa, egt w *#cenzura#*, strach pomyslec coby było jkaby przyszlo pare razy zahamowac z tych 240 km/h...
fajnie było, tyle że takie audi moze sobie takim tempem przejechac kilkaset km i nie zameczysz
dlatego fajnie pomodzic 1.9 TDI czy 1.8T bo oba silniki sa mega fajne ale w przyszlosci trzeba bedzie pomslec o czyms dla frajdy zbudowanym specjalnie..
jak sie chce miec szybki dupowoz to trzeba skladac mamone na RS4
na trasy only diesel, lecisz gora 160 km/h, elastycznosc super, cignie z dolu, silnik sie kreci 2500 rpm wiec mało pali, malo sie zuzywa
ale TDI to nie jest auto do palowania... wczoraj brykalem z mkIV na gierkówce, ladny czarny, blachy KWA (chyba skręcił na piotrków) oznaczene na klapie V6 4Motion
fakt ze gosciu cisnał ile wlezie od 0-120 i spkojnie za nim sobie jechałem, potem bujnalem go z rolki, potem on poszedł z rolki od 110 do 180 i szedlem równo z nim...
tyle że jak po 5 minutach zabawy zobaczyłem 108 st. C oleju i znowu ustawiłem tempomat na 130 km/h...
po unfallu turbo jeszcze nie przekroczyłem 200 km/h , ba ze 3 razy moze bujnałem sie na chwile do 190..normalnie nie przekraczam 140 na autostradach czy 2-pasmowkach
moje zdanie jest takie, w miescie nie ma lewara.. nawet jak muskam gaz i nie przekraczam 1 bar doładowania to wiekszośc aut zostaje na swiatlach ale do upalania to raczej benzyna
co do mocnego 1.8T zrobionego na 250KM to tez nie jest wesoło, tez silnik dostaje po dupie...bo wysilony
tak jak napisał aw69 - w serii musi byc auto juz mocne, i najlepiej w quattro i z mocnymi heblami
czyli jakies S4 albo RS4 i mozna się bawic
kiedys aw69 pisał jak sie scignał z takim S4 bodajrze... golfik na maxa, egt w *#cenzura#*, strach pomyslec coby było jkaby przyszlo pare razy zahamowac z tych 240 km/h...
fajnie było, tyle że takie audi moze sobie takim tempem przejechac kilkaset km i nie zameczysz
dlatego fajnie pomodzic 1.9 TDI czy 1.8T bo oba silniki sa mega fajne ale w przyszlosci trzeba bedzie pomslec o czyms dla frajdy zbudowanym specjalnie..
jak sie chce miec szybki dupowoz to trzeba skladac mamone na RS4
jak mowiłem ze jest fajny na sprzedanie to nie chciałes http://www.sramnatuningi.com/2008/02/07 ... wy-tuning/
poszedł za 25k
poszedł za 25k
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
hmm porownaj ABF z ARL lub AFN+ albo porównaj 2E z AFNABF na gazie - 24 zyble na gazie - legalnego, oplacanego podatkiem paliwa :d
Moc 150 kucy
1Z - 29 zeta legalnego paliwa ze stacji
Moc - 90 kucy
zresztą nie chodzi juz o to co mniej pali i czego... bo dla mnie jazda na gazie = jazda na oleju opałowym lub roślinnym
tylko o to czym przujemniej, dla mnie TDI lepiej masuje plecy ale jesli ktoś nie lubi kle kle a lubi burczący wydech kupi benzyne
nie chodzi tez o porównanie osiągów ale jak ktos dynamicznie lubi wykorzystywac dostępną moc to benznyna wtedy żłopoe niemilosiernie i juz powyższe porownanie nie ma sensu
djtom, na razie nie stac mnie na utrzymanie tego auta, popatrz ile kosztują klocki itd... a skoro mam jeździc jak dziad to wole ARL-a po wirusie, osiągi niezłe, silnik wytrzymały i oszczedny..jak mowiłem ze jest fajny na sprzedanie to nie chciałes http://www.sramnatuningi....lasciwy-tuning/
poszedł za 25k
taki po prostu jestem nie uznaje połśrodków... jeżdze 2 razy w miesiący trasy (raz 1000 raz 500km) i potrzebuje mocne , oszczedne i bezawaryjne auto... a to S4 wykracza poza moj budzet i akceptowalny poziom wydawania besensownie kasy na bajure i opłaty
[ Dodano: Sro Cze 04, 2008 12:46 ]
S4 za 25 kPLN to 99% dojechane na maksa, skarbonka bez dna, zejdzmy na ziemieCena atrakcyjna a S4 to już nieźle wymiata
przepraszam zapomniałem o 3.0 TDIjak sie chce miec szybki dupowoz to trzeba skladac mamone na RS4
to moje marzenie ale na razie pierwsze modele A4 mają wadliwy napniacz łańsuszka rozrząd i wtryski jak również sprzęgło LUK-a
jest jeszcze totalny odjazd jeśli chodzi o diesle czyli BMW 335d biTurbo, po wirusie jedzie prawie jak M3..
ale zejdźmy na ziemie, widzę że kupno zdrowego MKIV z Arlem to tez nie będzie łatwa sprawa ...
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
cowboy, teraz naprawdę kupić jakiekolwiek auto używane to ciężka sprawa.Ja pół roku na allegro,gratce itp. spędziłem ale w końcu udało się kupić
Takie coś jak Matiz,Seicento itp to nie problem bo dużo jest ogłoszeń że pierwsza ręka,garażowany i te auta nie miały diesela więc przebiegi są śmiesznie małe
Takie coś jak Matiz,Seicento itp to nie problem bo dużo jest ogłoszeń że pierwsza ręka,garażowany i te auta nie miały diesela więc przebiegi są śmiesznie małe
Ostatnio zmieniony śr cze 04, 2008 15:36 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Cowboy a może coś takiego sobie spraw Po co szybka benzyna lecisz 250km/h wpadasz w koleinę albo dziure i może być po tobie, koło odpadnie i co na nasze trasy to chrysler 300C albo Jeep Grand Cherokee i można lecieć twarde zawieszenie w golfie + polskie drogi = 120 km/h max, takie jest moje zdanie
Ostatnio zmieniony śr cze 04, 2008 20:46 przez BoixoNoi, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości