[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
BLIND
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2306
Rejestracja: wt wrz 26, 2006 11:12
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: BLIND » wt kwie 01, 2008 18:26

felunie się świecą jak psu.... :grin: bardzo fajny efekt :bigok:



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pt kwie 04, 2008 11:03

No felgi fajnie teraz wyglądają na aucie.
A czy bedą jeszcze jakieś mody pod maska (jak na lekkiego golfa III to i tak duzo ale moze :grin: )???
Wczoraj widziałem ibizke gt tdi i miała 180 ps, podobno daje rade nawet golfowi III VR6.
pozdro


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt kwie 04, 2008 11:09

Ponior pisze:A czy bedą jeszcze jakieś mody pod maska (jak na lekkiego golfa III to i tak duzo ale moze :grin: )???
tak, mój golf waży 1120kg z suchym bakiem :)

i to co jest wystarcza :)

choć czasem kusi mnie pompa 11mm bo byłoby pewnie ze 180KM ale to juz dość mocno dostaje po dupie silnik i pewnie wzrasta spalanie

obecnie po trasie mam około 5,3 a w cyklu mieszanym mieszcze sie w 6 L - pali mniej niz seria :P
Ponior pisze:Wczoraj widziałem ibizke gt tdi i miała 180 ps, podobno daje rade nawet golfowi III VR6.
taka ibiza to lata jak mk4 o mocy 210-220KM bo jest z 250kg lżejsza

[ Dodano: Pią Kwi 04, 2008 11:12 ]
tak naprawde założyłem sobie 160 KM docelowo i sie tego trzymam

jakbym założył pompe 11 to pewnie poleciałoby juz sprzęgło... do tego MAP sensor trzeba by większy bo to trzeba by dmuchnąć z 1,6 Bara (turbina da rade - wirnik z ARL)

a mnie jest potrzebne auto do jazdy... jak kupie drugie a zdecyduje sie zostawić tego to moze go jeszcze lekko zmodze :)



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt kwie 04, 2008 11:16

zrobiłes foty na felgach?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pt kwie 04, 2008 11:23

No to waga jest malutka. Moja IV waży jakieś 1270 kg na felgach 18" i z 15 litrami w baku.
Spalanie na trasie mam ok 6l a w mieście jak powciskam to 8 łyknie :grrr:
A myśle że po wymianie pompy i przy rozsądnym programie na 180ps mozna spokojnie latać na tym silniku co masz.
Mi auto stroił Mirass a on ze swojej ibizki (seria 90ps) wyciągnął ponad 230 ps, oczywiście cały osprzęt zmieniony (no i wtryski 260 :grin: ).. Ale najzabawniejsze, że dołu silnika nie ruszał i wszystko jeździ już dłuyższy czas, przynajmniej do wczoraj jak sie z nim widziałem :helm:

powodzenia w modach
Ostatnio zmieniony pt kwie 04, 2008 11:24 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » pt kwie 04, 2008 11:37

djtom pisze:zrobiłes foty na felgach?
nom właśnie
bo jesteśmy ciekawi jak wygląda :D :D



RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » pt kwie 04, 2008 14:31

Matijas pisze:
cowboy pisze:z bieżących spraw po założeniu letnich kapci nasiliły się stuki
ehhh, u mnie też jak na letnie sie teraz przezucilem to wyszlo tylko, ze bicie na kierownicu tak przy 80-100 powyżej przestaje..... hmmm może geometria wystarczy :chytry:
cowboy pisze: i znowu geometria i 100 PLN
za geometrie?? na Bemowie można za 50zł zrobić :bigok:
ja za 50 pln balbym sie na geometrie pojechac. moze zbierznosc za 50 ale geometrie jak za tyle robilem to golym okiem widzialem ze katow kola nie trzymaja i jechalem tam gdzie placilem 100-150 i mialem dobrze zrobione.

Moj kochany tatus ktory lubi czasami zaoszczedzic pojechal kiedys na arkuszowa i ustawil sobie geometrie za 40 pln :D co go pozniej kosztowalo 4 opony bo pomimo ze samochod jechal prosto i nic z nim sie nie dzialo to zdarl 4 opony przez 4 miesiace :) i teraz juz nie oszczedza na geometrii :D

Swoja droga jak slysze ze ktos geometrie robi za 50 pln czyli wjezdza samochodem na podnosik rozkreca koncowki rozkreca amorki bawi sie sworzniem w wahaczu poswieca godzine albo lepiej na to tzn ze albo ktos nad nim z batem stoji zeby to robil albo robi to na sile tak czy owak ani w jednym ani w 2gim wypadku nie przyklada sie do roboty tylko robi na odwal sie czyli niedokladnie czyli ja dziekuje :otepienie:

[ Dodano: 04 Kwi 2008 14:39 ]
cowboy pisze:
Ponior pisze:A czy bedą jeszcze jakieś mody pod maska (jak na lekkiego golfa III to i tak duzo ale moze :grin: )???
tak, mój golf waży 1120kg z suchym bakiem :)

i to co jest wystarcza :)

choć czasem kusi mnie pompa 11mm bo byłoby pewnie ze 180KM ale to juz dość mocno dostaje po dupie silnik i pewnie wzrasta spalanie

obecnie po trasie mam około 5,3 a w cyklu mieszanym mieszcze sie w 6 L - pali mniej niz seria :P
Ponior pisze:Wczoraj widziałem ibizke gt tdi i miała 180 ps, podobno daje rade nawet golfowi III VR6.
taka ibiza to lata jak mk4 o mocy 210-220KM bo jest z 250kg lżejsza

[ Dodano: Pią Kwi 04, 2008 11:12 ]
tak naprawde założyłem sobie 160 KM docelowo i sie tego trzymam

jakbym założył pompe 11 to pewnie poleciałoby juz sprzęgło... do tego MAP sensor trzeba by większy bo to trzeba by dmuchnąć z 1,6 Bara (turbina da rade - wirnik z ARL)

a mnie jest potrzebne auto do jazdy... jak kupie drugie a zdecyduje sie zostawić tego to moze go jeszcze lekko zmodze :)
A tak swoja droga ile mozna jeszcze uzyskac zakladajac 230 wtryski w porownaniu do 216 z pompa 10 AFN ??


TDiR - FIMC / VR6 CLUTCH / 0,216 INJECTORS / GT17VA / PD130 WLOT I WYLOT / ORUROWANIE BY SSGARAGE / SOCZEWKI / GOTTI 15" WHEELS / ZAWIESZENIE -60 MM GTCUPLINE / STUT BAR INXX / IN PROGRESS BRAKE SYSTEM Z AUDI S2 & STABILIZATOR Z VR6

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt kwie 04, 2008 15:26

RobeQ pisze:Swoja droga jak slysze ze ktos geometrie robi za 50 pln czyli wjezdza samochodem na podnosik rozkreca koncowki rozkreca amorki bawi sie sworzniem w wahaczu poswieca godzine albo lepiej na to tzn ze albo ktos nad nim z batem stoji zeby to robil albo robi to na sile tak czy owak ani w jednym ani w 2gim wypadku nie przyklada sie do roboty tylko robi na odwal sie czyli niedokladnie czyli ja dziekuje
dlatego zapytałem na jakim sprzęcie

ja ustawiałem w 2 warsztatach na sprzecie Eisbarth czy jakoś tak - nie laserowy tylko z linkami... operacja trwa co najmniej godzine z ustawianiem wszytskiego po kolei..zwłaszcza z kątami jest zabawa bo zbieżność to pikuś

i płaciłem raz 100 PLN raz 120 PLN
RobeQ pisze:A tak swoja droga ile mozna jeszcze uzyskac zakladajac 230 wtryski w porownaniu do 216 z pompa 10 AFN ??
myślę że nie juz na 216stkach ori pompa wystarczająco dostaje po dupie :)



RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » pt kwie 04, 2008 15:42

cowboy pisze:
RobeQ pisze:Swoja droga jak slysze ze ktos geometrie robi za 50 pln czyli wjezdza samochodem na podnosik rozkreca koncowki rozkreca amorki bawi sie sworzniem w wahaczu poswieca godzine albo lepiej na to tzn ze albo ktos nad nim z batem stoji zeby to robil albo robi to na sile tak czy owak ani w jednym ani w 2gim wypadku nie przyklada sie do roboty tylko robi na odwal sie czyli niedokladnie czyli ja dziekuje
dlatego zapytałem na jakim sprzęcie

ja ustawiałem w 2 warsztatach na sprzecie Eisbarth czy jakoś tak - nie laserowy tylko z linkami... operacja trwa co najmniej godzine z ustawianiem wszytskiego po kolei..zwłaszcza z kątami jest zabawa bo zbieżność to pikuś

i płaciłem raz 100 PLN raz 120 PLN
RobeQ pisze:A tak swoja droga ile mozna jeszcze uzyskac zakladajac 230 wtryski w porownaniu do 216 z pompa 10 AFN ??
myślę że nie juz na 216stkach ori pompa wystarczająco dostaje po dupie :)
Co do geometio/zbierznosci to czynnik ludzki nawet jak ma wszystko na ekranie kompa czarno na bialym jest w stanie spieprzyc duzo...

A tym ze pompa dostaje po dupie skad wiesz ze sie tak zapytam, bo tak z mojej logiki pokretnej acz prostej :) wydajemisie ze pompa caly czas podaje takie samo cisnienie czy beda wtryski 200/216/230/260 to daje takie cisnienie jakie jest w programie a od wtrysku tez zalezy ile sie przez niego przeleje ale nie dotykajac cisnienia paliwa i zmieniajac z 216 na 230 pompa sama z siebie nie zacznie wiecej dawac paliwa conajwyzej wtryski wiecej beda przepuszczac/rozpylac - czy jestem w bledzie ??


TDiR - FIMC / VR6 CLUTCH / 0,216 INJECTORS / GT17VA / PD130 WLOT I WYLOT / ORUROWANIE BY SSGARAGE / SOCZEWKI / GOTTI 15" WHEELS / ZAWIESZENIE -60 MM GTCUPLINE / STUT BAR INXX / IN PROGRESS BRAKE SYSTEM Z AUDI S2 & STABILIZATOR Z VR6

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt kwie 04, 2008 15:57

RobeQ pisze:A tym ze pompa dostaje po dupie skad wiesz ze sie tak zapytam, bo tak z mojej logiki pokretnej acz prostej :) wydajemisie ze pompa caly czas podaje takie samo cisnienie
pisało pre osób na OCP ze klękają mocno wysilone pompy..

wieksze wtryski mają to do siebie że więcej paliwa przepuszczą i pompa musi więcej tłoczyć to jasne..skoro musi zapewnić wiekszy wydatek i zapewnić wysokie cisnienie wtrysku to dostaje po dupie..

dlatego np 1Zety osiągają gorsze wyniki mimo takich samych gratów (np turbo AWX, FMIC i 216) od AFNów, bo mają ciutke mniej wydajną pompe



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt kwie 04, 2008 17:17

Nie ma co sie oszukiwac na 11 skoczy spalanie do góry w koncu ta pompa podaje sporo paliwa.... przy 1,6 /1,7 bara trzeba tez zastanawiac sie co na to uszczelka pod głowica czy nie wywali jej...
Ponior Miras fakt ma zrobiono ibize na ponad 230KM tylko po pierwsze u niego jest dosc swiezy silnik a po drugie wcale tak duzo nia nie jezdzi...



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt kwie 04, 2008 21:55

Widziałem wczoraj golfika na oczy pod blokiem u Cowboy`a jak mu dawałem swoje 216`tki żeby mi zmontował :bajer: i pomimo że już się ściemniało to felgi super są :bigok: profi robota :grin:

Jeśli chodzi o ta geometrię której początkiem była moja wypowiedź to ja nie wiem czy robią tam pełną czy nie :grin: ... powiedziałem tylko tyle co usłyszałem a co i jak to możnaby się zapytąc kolegi ArtBiGT powinien wiedzieć bo tam robił, albo Janka :bigok: :grin:
Ostatnio zmieniony pt kwie 04, 2008 21:57 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob kwie 05, 2008 01:58

A tym ze pompa dostaje po dupie skad wiesz ze sie tak zapytam, bo tak z mojej logiki pokretnej acz prostej wydajemisie ze pompa caly czas podaje takie samo cisnienie czy beda wtryski 200/216/230/260 to daje takie cisnienie jakie jest w programie a od wtrysku tez zalezy ile sie przez niego przeleje ale nie dotykajac cisnienia paliwa i zmieniajac z 216 na 230 pompa sama z siebie nie zacznie wiecej dawac paliwa conajwyzej wtryski wiecej beda przepuszczac/rozpylac - czy jestem w bledzie ??
Jestes w błędzie :D


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Damilo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt lip 17, 2007 18:08
Lokalizacja: R-do-M / UK
Kontakt:

Post autor: Damilo » sob kwie 05, 2008 23:00

skad ja znam ta opcje z felgami :grin: ? u mnie juz 2 kompecik tak sie robi :okej:


viewtopic.php?t=339368" onclick="window.open(this.href);return false; Paszur B4 US - Low n Slow :blush:
viewtopic.php?t=132242" onclick="window.open(this.href);return false; 20 Jahre oem+ :bigok:

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości