[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 22, 2008 12:21

GRZANA pisze:srubki tez zlote czy chrom?
śrubki polerka chrom tak jak rant



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » pt lut 22, 2008 12:29

takie cos mi wyszlo:
Obrazek


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 22, 2008 12:33

GRZANA pisze:takie cos mi wyszlo:
podziękował !!

a mniej złoty kolor mozesz zrobić taki złotawy coś pomiędzy srebrnym z złotym ?



Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » pt lut 22, 2008 13:02

cowboy pisze:a mniej złoty kolor mozesz zrobić taki złotawy coś pomiędzy srebrnym z złotym ?
wiem o co ci chodzi ale chyba nie bede potrafil :/
Obrazek


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pt lut 22, 2008 16:55

ee jakos mi w zlotym sie nie widza na czarnym aucie :/



Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Post autor: bialko1991 » pt lut 22, 2008 17:03

jakis taki szampański jak na mk4 było to jeszcze jeszcze by moze pasował.. ale troche takie zamieszanie sie zaczyna robic, czarne auto, czerwone maski a teraz zlote fele..
Ostatnio zmieniony pt lut 22, 2008 17:05 przez bialko1991, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt lut 22, 2008 20:34

Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem bylaby polerka całych felg :grin: a z tych 3 opcji to ta pierwsza na złoto ładniejsza :grin:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lut 23, 2008 13:42

Matijas pisze:Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem bylaby polerka całych felg
i tak będzie..

tymczasem poczyniłem kolejne drobne przygotowani do sezonu wiosennego

Obrazek

filtry, wszystkie gumki do zacisków S2, płyn hamulcowy Ferodo Racing i talerzyki do przedniego zawiasu z łozyskami

co do opon to juz jestem prawie zdecydowany i zamiast uzywek chyba zakupię Uniroyal Rainsport 2 w cenie 300 PLN

http://www.opony.com/opony/56794_uniroy ... ort_2.html

Obrazek



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » sob lut 23, 2008 13:50

cowboy pisze:co do opon to juz jestem prawie zdecydowany i zamiast uzywek chyba zakupię Uniroyal Rainsport 2
Polecam, dwa poprednie sezonu na takich przelatalem.
Fajna opona, super na mokrym, na suchym tez niezla, tylko ma jedna, super wade :( Po jednym sezonie wyglada jakby przejechala juz ze trzy :helm:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lut 23, 2008 13:53

SToRM pisze:Po jednym sezonie wyglada jakby przejechala juz ze trzy
to dobrze że miekka :) znaczy dość dobrze powinna kleić na suchym więc powinna trakcja byc...

może ta wersja 2 będzie ciutke mniej ścieralna...choc zalezy mi tylko na 2 sezonach :P

a jak z twardością ścianek? czy zawija się na feldze w ostych zakrętach ? jesli dobrze się sprawuje w zakretach to na pewno kupię..

no i rozważam jeszzce NEXEN-a ...bo taniocha



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » sob lut 23, 2008 14:25

cowboy pisze:a jak z twardością ścianek? czy zawija się na feldze w ostych zakrętach ? jesli dobrze się sprawuje w zakretach to na pewno kupię..
Ja powiem tak: ABF wolny tez nie byl, szczegolnie ze lubilem porumakowac po zakretach i naprawde mi ta opona spasowala :bigok: Generlanie w tych pieniadzach ciekzo znalesc cos lepszego. A ze sie syzbko sciera - no to coz. Ja specjalnie nie plakalem ;)



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » śr lut 27, 2008 11:05

na www.naszeopony.pl sa tansze tylko szerokosc 195 no i pierwsza wersja

UNIROYAL RAINSPORT 1 195/45R16 80V osobowe lato 245.07 PLN

[ Dodano: Sro Lut 27, 2008 10:13 ]
nie wiem czy to prawda ale kupel pracujący w 4turbo mówi ze ten płyn nie sprawuje się dobrze w przewodach gumowych hamulcowych



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lut 27, 2008 12:09

Kapibara pisze:na www.naszeopony.pl sa tansze tylko szerokosc 195 no i pierwsza wersja
ja koniecznie chcę mieć 205/45/16 i raczej II generację rainsportów
Kapibara pisze:kupel pracujący w 4turbo mówi ze ten płyn nie sprawuje się dobrze w przewodach gumowych hamulcowych
nie słyszałem tego wczesniej odnośnie 5.1.... ludzie mają i jeżdżą ...

moze ktoś potwierdzić ?



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » śr lut 27, 2008 12:33

dokladnie mowil o takim:

MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE

ale ten twoj to ferrodo ale tez jakas odmiana racing

a przewody do zacisków zostawiasz orginalne czy dajesz rurke metalowa?
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 12:54 przez Kapibara, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości