MK2G60 (by Apsik) - Sezon 2008 - Projekt zakończony!!!---!!!
Moderator: G0 Karcio
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1831
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
MK1 G60 16v Pawła Hasse, to przecież FWDKrzyś 16v pisze:Wlasnie ten staszek trzeba ten mit obalic wkoncu to FWDa na nowy sezon napewno cos wyskoczy nowego
jak tylko $$$$ sie uzbiera


R32 wyskoczył do przodu..a jak Hasse zapiął dwójkę, zaraz go wciągnął

Zakładając, że u Staszka będzie ~300PS i mu węże od turbo przy 1.5bara nie spadną, czy mu nie wydmucha uszczelki pod kolektorem, czy skrzynia po raz dziesiąty nie padnie....może być ciekawie na MajóVWce


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Hmm ygd - KM na 1/4mili to Ci nic nie dają, ważne są Nm, a te wartośc jakoś niewielu podaje 
MajóVWka bedzie ciekawa (oczywiście podpisuje liste obecnosci), a co do MK1 Pawła, to juz sama buda MK1 jest lżejsza niż mojego MK2, a ponadto w moim pozostała podłoga i troche wygłuszenia - niby niewiele, ale zawsze z 5-6kg.
Kolejny problem to przyczepność, obecnie jeżdżę na zastępczych oponach i mam nadzieje że to wina opon, bo na 2gim biegu po wciśnięciu gazu w deche to jak tylko obroty przekroczą 3000rpm to kończy się trakcja. Jadąc od GTO była lekka mrzawka i auto traciło trakcje na 4tym biegu, wiec mam nadzieje że po założeniu moich opon bedzie duzo lepiej (takie szopki robią Barumki).
ml2210 - obecne ciśnienie doładowania to 0,9-1,0bar; należy tutaj dodać iż jest to doładowanie na asymetrycznym wałku Schrick'a, gdyby założyc oryginalny wałek to ciśnienie doładowania mogło by sięgnąć 1,2-1,3bar. Mam też nadzieję że jeszcze mozna poprawic moja spreżarke i jeżeli $$$ pozwoli to wiosną będzie konkretnie przygotowana.
Dodam ponadto, iż z GTO opracowaliśmy kolejne Stage'e co do tuningu mojego MK2. Obecnie jest Stage 4 - wiosenny planik to Stage 4RS, a kolejne to:
Stage 5 - 16v BiG (3 z przodu)
Stage 6 - 16v BiT (4 z przodu)
Stage 7 - VR6T (5 z przodu)
Stage 8 - (narazie niepowiem co to - mam już fotki, a co z przodu... - dowiecie sie po południu)
ważne - na chwile obecna nie wiadomo czy modyfikacje Stage 5 i wyższe wyjdą z fazy projektowania.

MajóVWka bedzie ciekawa (oczywiście podpisuje liste obecnosci), a co do MK1 Pawła, to juz sama buda MK1 jest lżejsza niż mojego MK2, a ponadto w moim pozostała podłoga i troche wygłuszenia - niby niewiele, ale zawsze z 5-6kg.
Kolejny problem to przyczepność, obecnie jeżdżę na zastępczych oponach i mam nadzieje że to wina opon, bo na 2gim biegu po wciśnięciu gazu w deche to jak tylko obroty przekroczą 3000rpm to kończy się trakcja. Jadąc od GTO była lekka mrzawka i auto traciło trakcje na 4tym biegu, wiec mam nadzieje że po założeniu moich opon bedzie duzo lepiej (takie szopki robią Barumki).
ml2210 - obecne ciśnienie doładowania to 0,9-1,0bar; należy tutaj dodać iż jest to doładowanie na asymetrycznym wałku Schrick'a, gdyby założyc oryginalny wałek to ciśnienie doładowania mogło by sięgnąć 1,2-1,3bar. Mam też nadzieję że jeszcze mozna poprawic moja spreżarke i jeżeli $$$ pozwoli to wiosną będzie konkretnie przygotowana.
Dodam ponadto, iż z GTO opracowaliśmy kolejne Stage'e co do tuningu mojego MK2. Obecnie jest Stage 4 - wiosenny planik to Stage 4RS, a kolejne to:
Stage 5 - 16v BiG (3 z przodu)
Stage 6 - 16v BiT (4 z przodu)
Stage 7 - VR6T (5 z przodu)
Stage 8 - (narazie niepowiem co to - mam już fotki, a co z przodu... - dowiecie sie po południu)
ważne - na chwile obecna nie wiadomo czy modyfikacje Stage 5 i wyższe wyjdą z fazy projektowania.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
A więc wszystko zalezy od dystansu.
Jak na vw-mani znowu do wyścigów na prostej będzie taka odległość jak poprzednio,
to w końcu Paweł zostanie zdetronizowany.
Jak nie przez Apsika, to przeze mnie.
Na starcie wywalam 300konne Subaru więc powinno być ok.
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 11:47 ]
Jak na vw-mani znowu do wyścigów na prostej będzie taka odległość jak poprzednio,
to w końcu Paweł zostanie zdetronizowany.
Jak nie przez Apsika, to przeze mnie.
Na starcie wywalam 300konne Subaru więc powinno być ok.
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 11:47 ]
Na projekt 500konnego VR-a musiałbyś chyba bank obrabować.Apsik pisze:Stage 7 - VR6T (5 z przodu)

www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
ml2210 pisze:A więc wszystko zalezy od dystansu.
Jak na vw-mani znowu do wyścigów na prostej będzie taka odległość jak poprzednio,
to w końcu Paweł zostanie zdetronizowany.
Jak nie przez Apsika, to przeze mnie.
Na starcie wywalam 300konne Subaru więc powinno być ok.
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 11:47 ]Na projekt 500konnego VR-a musiałbyś chyba bank obrabować.Apsik pisze:Stage 7 - VR6T (5 z przodu)
już chyba jeden obrabował, drugi to kwestia czasu...
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
no jest stage 8 jest. apsik zapomniales dodać jednego projektu o którym wczoraj gadaliśmy. autko jezdzi super wielkie dzieki za pomoc po wymianie tej gałki z biegów biegi wchodzą jednym paluszkiem.
na nastpnej wizycie u ciebie
posle ci dziś fotki tego G60 "ala cosworth"


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
------------------------------------------Apsik------------------------------------------
, a na ml'a to nie tylko ty sie szykujesz 
Co do miejsca to ja wolałbym tor poznań, bo mozna to wtedy zrobić tak jak w Holandii w Lelystad bylo, czyli np. placi sie 10zł i mozna sie scigac, są 2 jazdy na torze po 1 okrążenie ze startu zatrzymanego i w klasyfikacji liczy sie najlepszy przejazd. Tylko teraz żeby tor wynając
no wszystko zależy od $$$Krzyś 16v pisze:Apsik no cos ty BiT w V i to wzdluznie ?? nie mow ze sie podejmiesz STARGE 8
Zaszczyt to będzie i dla mnieKrzyś 16v pisze:A co do wyscigow to nie lepiej np. na poznan jakis a nie na odcinku 200m to troszke bez sensu! A stanac na kresce z najmocniejszym G bedzie dla mnie zaszczytem ale ml jest moim celem


Co do miejsca to ja wolałbym tor poznań, bo mozna to wtedy zrobić tak jak w Holandii w Lelystad bylo, czyli np. placi sie 10zł i mozna sie scigac, są 2 jazdy na torze po 1 okrążenie ze startu zatrzymanego i w klasyfikacji liczy sie najlepszy przejazd. Tylko teraz żeby tor wynając

[b]Moje autko:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=14689]Golf MK3 GTI Look [Bon Jovi][/url][/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=14689]Golf MK3 GTI Look [Bon Jovi][/url][/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości