MK2G60 (by Apsik) - Sezon 2008 - Projekt zakończony!!!---!!!
Moderator: G0 Karcio
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
MK1 G60 16v Pawła Hasse, to przecież FWD A na wszystkich zlotach, to on wszystko wygrywa. Jeśli założymy, że ma 230koni w swoim aucie, to nadal on jest górą, bo jego auto jest całę wybebeszone... chociaż na vw-manii raz dostał od golfa R32 z tego co widziałemKrzyś 16v pisze:Wlasnie ten staszek trzeba ten mit obalic wkoncu to FWD a na nowy sezon napewno cos wyskoczy nowego jak tylko $$$$ sie uzbiera
R32 wyskoczył do przodu..a jak Hasse zapiął dwójkę, zaraz go wciągnął
Zakładając, że u Staszka będzie ~300PS i mu węże od turbo przy 1.5bara nie spadną, czy mu nie wydmucha uszczelki pod kolektorem, czy skrzynia po raz dziesiąty nie padnie....może być ciekawie na MajóVWce Będzie ciekawie na pewno
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Hmm ygd - KM na 1/4mili to Ci nic nie dają, ważne są Nm, a te wartośc jakoś niewielu podaje
MajóVWka bedzie ciekawa (oczywiście podpisuje liste obecnosci), a co do MK1 Pawła, to juz sama buda MK1 jest lżejsza niż mojego MK2, a ponadto w moim pozostała podłoga i troche wygłuszenia - niby niewiele, ale zawsze z 5-6kg.
Kolejny problem to przyczepność, obecnie jeżdżę na zastępczych oponach i mam nadzieje że to wina opon, bo na 2gim biegu po wciśnięciu gazu w deche to jak tylko obroty przekroczą 3000rpm to kończy się trakcja. Jadąc od GTO była lekka mrzawka i auto traciło trakcje na 4tym biegu, wiec mam nadzieje że po założeniu moich opon bedzie duzo lepiej (takie szopki robią Barumki).
ml2210 - obecne ciśnienie doładowania to 0,9-1,0bar; należy tutaj dodać iż jest to doładowanie na asymetrycznym wałku Schrick'a, gdyby założyc oryginalny wałek to ciśnienie doładowania mogło by sięgnąć 1,2-1,3bar. Mam też nadzieję że jeszcze mozna poprawic moja spreżarke i jeżeli $$$ pozwoli to wiosną będzie konkretnie przygotowana.
Dodam ponadto, iż z GTO opracowaliśmy kolejne Stage'e co do tuningu mojego MK2. Obecnie jest Stage 4 - wiosenny planik to Stage 4RS, a kolejne to:
Stage 5 - 16v BiG (3 z przodu)
Stage 6 - 16v BiT (4 z przodu)
Stage 7 - VR6T (5 z przodu)
Stage 8 - (narazie niepowiem co to - mam już fotki, a co z przodu... - dowiecie sie po południu)
ważne - na chwile obecna nie wiadomo czy modyfikacje Stage 5 i wyższe wyjdą z fazy projektowania.
MajóVWka bedzie ciekawa (oczywiście podpisuje liste obecnosci), a co do MK1 Pawła, to juz sama buda MK1 jest lżejsza niż mojego MK2, a ponadto w moim pozostała podłoga i troche wygłuszenia - niby niewiele, ale zawsze z 5-6kg.
Kolejny problem to przyczepność, obecnie jeżdżę na zastępczych oponach i mam nadzieje że to wina opon, bo na 2gim biegu po wciśnięciu gazu w deche to jak tylko obroty przekroczą 3000rpm to kończy się trakcja. Jadąc od GTO była lekka mrzawka i auto traciło trakcje na 4tym biegu, wiec mam nadzieje że po założeniu moich opon bedzie duzo lepiej (takie szopki robią Barumki).
ml2210 - obecne ciśnienie doładowania to 0,9-1,0bar; należy tutaj dodać iż jest to doładowanie na asymetrycznym wałku Schrick'a, gdyby założyc oryginalny wałek to ciśnienie doładowania mogło by sięgnąć 1,2-1,3bar. Mam też nadzieję że jeszcze mozna poprawic moja spreżarke i jeżeli $$$ pozwoli to wiosną będzie konkretnie przygotowana.
Dodam ponadto, iż z GTO opracowaliśmy kolejne Stage'e co do tuningu mojego MK2. Obecnie jest Stage 4 - wiosenny planik to Stage 4RS, a kolejne to:
Stage 5 - 16v BiG (3 z przodu)
Stage 6 - 16v BiT (4 z przodu)
Stage 7 - VR6T (5 z przodu)
Stage 8 - (narazie niepowiem co to - mam już fotki, a co z przodu... - dowiecie sie po południu)
ważne - na chwile obecna nie wiadomo czy modyfikacje Stage 5 i wyższe wyjdą z fazy projektowania.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
A więc wszystko zalezy od dystansu.
Jak na vw-mani znowu do wyścigów na prostej będzie taka odległość jak poprzednio,
to w końcu Paweł zostanie zdetronizowany.
Jak nie przez Apsika, to przeze mnie.
Na starcie wywalam 300konne Subaru więc powinno być ok.
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 11:47 ]
Jak na vw-mani znowu do wyścigów na prostej będzie taka odległość jak poprzednio,
to w końcu Paweł zostanie zdetronizowany.
Jak nie przez Apsika, to przeze mnie.
Na starcie wywalam 300konne Subaru więc powinno być ok.
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 11:47 ]
Na projekt 500konnego VR-a musiałbyś chyba bank obrabować.Apsik pisze:Stage 7 - VR6T (5 z przodu)
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
ml2210 pisze:A więc wszystko zalezy od dystansu.
Jak na vw-mani znowu do wyścigów na prostej będzie taka odległość jak poprzednio,
to w końcu Paweł zostanie zdetronizowany.
Jak nie przez Apsika, to przeze mnie.
Na starcie wywalam 300konne Subaru więc powinno być ok.
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 11:47 ]Na projekt 500konnego VR-a musiałbyś chyba bank obrabować.Apsik pisze:Stage 7 - VR6T (5 z przodu)
już chyba jeden obrabował, drugi to kwestia czasu...
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
no jest stage 8 jest. apsik zapomniales dodać jednego projektu o którym wczoraj gadaliśmy. autko jezdzi super wielkie dzieki za pomoc po wymianie tej gałki z biegów biegi wchodzą jednym paluszkiem. na nastpnej wizycie u ciebie posle ci dziś fotki tego G60 "ala cosworth"
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
------------------------------------------Apsik------------------------------------------
Co do miejsca to ja wolałbym tor poznań, bo mozna to wtedy zrobić tak jak w Holandii w Lelystad bylo, czyli np. placi sie 10zł i mozna sie scigac, są 2 jazdy na torze po 1 okrążenie ze startu zatrzymanego i w klasyfikacji liczy sie najlepszy przejazd. Tylko teraz żeby tor wynając
no wszystko zależy od $$$Krzyś 16v pisze:Apsik no cos ty BiT w V i to wzdluznie ?? nie mow ze sie podejmiesz STARGE 8
Zaszczyt to będzie i dla mnie , a na ml'a to nie tylko ty sie szykujeszKrzyś 16v pisze:A co do wyscigow to nie lepiej np. na poznan jakis a nie na odcinku 200m to troszke bez sensu! A stanac na kresce z najmocniejszym G bedzie dla mnie zaszczytem ale ml jest moim celem
Co do miejsca to ja wolałbym tor poznań, bo mozna to wtedy zrobić tak jak w Holandii w Lelystad bylo, czyli np. placi sie 10zł i mozna sie scigac, są 2 jazdy na torze po 1 okrążenie ze startu zatrzymanego i w klasyfikacji liczy sie najlepszy przejazd. Tylko teraz żeby tor wynając
[b]Moje autko:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=14689]Golf MK3 GTI Look [Bon Jovi][/url][/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=14689]Golf MK3 GTI Look [Bon Jovi][/url][/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości