[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 02, 2007 19:25

BZYCZEK2 pisze:wystarczy z ekupie takie cos http://www.allegro.pl/ite...at_golf_iv.html zamontuje i ustawie na VAG'u i bedzie wszytsko dzialac??
bedziesz musiał dorobić kabelek od manetki do wtyczki która sobie gdzieś tam dynda :)

aktywacja VAG możliwe że jest identyczna jak w mk3
Marcin GTI pisze:jak się turbinka sprawuje?
turbinka została wyregulowana, bo miała tendencje do zbytniego pompowania :P ale juz została okiełznana i pompuje 1,35-1,4 Bara :) czyli lata sobie swobodnie :)

w przyszłym tygodniu pakuje zimówki (15 calowe Estorile + oponki Kleber nóweczki) ale z heblami 280 chyba jednak poczekam do wiosny... choć nigdy nic nie wiadomo :)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt lis 02, 2007 21:03

dzisiaj nastąpiła wymiana oleju połaczona z płukanką silnika specyfikiem LIQUUI MOLY

podobno płukanie ze szlamu, osadów i nagarów potrafi ozywić silniczek
Cowboy to bardzo przykre ze wierzysz we wszystkie bzdury jakie wypisuja ludzie na forach a szczegolnie gulu na streetracingu.
Ostatnio zmieniony pt lis 02, 2007 21:05 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 02, 2007 21:20

aw69 pisze:
Cowboy to bardzo przykre ze wierzysz we wszystkie bzdury jakie wypisuja ludzie na forach a szczegolnie gulu na streetracingu
nie wierze, napisałem podobno :)

dałem za to 14 PLN i zobaczymy czy cokolwiek da sie odczuć :P nie sądzę żebym miał jakiś szlam w silniku bo cały czas jeżdżone jest na full syntetyku ale nie zrujnowało mnie to więc spróbowałem....

zobaczymy, choć na żadne przyrosty mocy nie licze - bo nie ma możliwości żeby przybyły jakieś konie :) bardziej zdecydowałem się na to z uwagi na wcześniejszy wybuch turbiny - może tam zalegały jakieś opiłki więc postanowiłem zastosować ten siuwax :)

preparat do czyszczenia wtrysków też nic nie zmienił - tez juz to testowałem na starych wtryskach - ale też jeżdże wyłacznie na BP Ultimate lub V Power Diesel :), choć pare osób pisało że im pomogło...

generalnie jesli sie stosuje dobry olej , terminowo zmienia, jeździ na porządnym paliwie to nie trzeba żadnych cudownych środków :)

te wszystkie polepszacze, ceramizery itp pewnie działają tylko na podświadomość :)



Awatar użytkownika
BZYCZEK2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 10:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: BZYCZEK2 » pt lis 02, 2007 21:32

cowboy, dzieki za pomoc bede tez pewnie z tym kombinowal wiec gdybym jeszcze czegos nie wiedzial to sie zglosze :)

a powiedz mi czy ten Twoj intercooler jest duzy?? bo nie weim co wciskac tam do siebie??



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob lis 03, 2007 02:08

bardziej zdecydowałem się na to z uwagi na wcześniejszy wybuch turbiny - może tam zalegały jakieś opiłki więc postanowiłem zastosować ten siuwax
turbo 130 czy to od ASZ czy od AWX i wiele innych czy od opla 2,2 TiD sa robione na cienkim wałku i to powoduje ich wysranie w postaci pęknięcia ośki, a po czipsie bardziej im to pomaga, wiec odpusc sobie dywagacje na ten temat bo to g.... ma do rzeczy czy wlejesz do silnika liqui moli czy tam nasikasz.


Bzyczek sam masz zamiar montowac fmic ?
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 02:10 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
BZYCZEK2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 10:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: BZYCZEK2 » sob lis 03, 2007 08:23

aw69 pisze:Bzyczek sam masz zamiar montowac fmic ?
nie no wlasnie bede mial prosbe do Ciebie :)

ale narazie zbieram fundusz i w nastepnym tygodniu zakupie juz turbinke od ARL'a
podjade do Ciebie jakiegos dnia to pogdamy bo mam kilka pytan: najwazniejsze jaka moc bedzie bezpieczna dla mojego silnika gdy program bedzie ustawiony od 2500obr. bo podobno ten silnik ma slaby dol....



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lis 03, 2007 10:17

aw69 pisze:
turbo 130 czy to od ASZ czy od AWX i wiele innych czy od opla 2,2 TiD sa robione na cienkim wałku
z tym że niektóre modele mają dodatkowo stoczone przewężenie chyba w celu zmniejszenia bezwładności (dla emerytów), co dodatkowo powoduje że pękają na pół...

z tego powodu mam teraz wynalazek od karambola na grubszym wałku i jak na razie spisuje sie OK
aw69 pisze:odpusc sobie dywagacje na ten temat bo to g.... ma do rzeczy czy wlejesz do silnika liqui moli czy tam nasikasz
chyba nie przeczytałeś tego co napisałem albo nie zrozumiałeś :)

wlałem tego liqui żeby wypłukać jakiś syf który mógł ewentulanie gdzies zalegać po wysraniu turbiny, jeśli nie pomoże trudno jestem w plecy 14 PLN.... moje 14 PLN :)
BZYCZEK2 pisze:nie weim co wciskac tam do siebie??
musisz sprawdzić, wchodzi np FMIC z iveco 2.8, skontaktuj sie z Borysem widziałem że zrobił kilka ładnych instalacji, np w Leonie:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=255



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob lis 03, 2007 14:13

bzyczek u mnie garazu lezy i czeka fmic od iveco z alu boczkami :) jeszcze nie wiem u kogo bedzie siedzial w aucie :)
najwazniejsze jaka moc bedzie bezpieczna dla mojego silnika gdy program bedzie ustawiony od 2500obr. bo podobno ten silnik ma slaby dol....
heheheh :) dol w sensie korby tloki a nie dolna partia obrotow. Jaka moc bezpieczna ? Tak duzo pytan a tak malo odpowiedzi :) tylko kierownik jest odpowiedzialny za to ile silnik wytrzyma.
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 14:15 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
BZYCZEK2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 10:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: BZYCZEK2 » ndz lis 04, 2007 18:05

aw69, ja jutro sie do Ciebie zglosze to bysmy tak mniej wiecej przylozyli ten fmic to by sie zobaczylo jak to by sie prezentowalo..
pasuje CI tak kolo 17?
zadzownie jeszcze do Ciebie



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt lis 06, 2007 20:19

Cowboy, strasznie mnie ciekawi co się stanęło z fajniutkimi zegarami od mk4?? :chytry:

A takie były ładne, niemieckie, eee;p :hmm:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » śr lis 07, 2007 02:13

cowboy, mam pytanko w sprawie tych amorków?? Długo na nich śmigasz?? Jak się na nich jeździ?? Mam zamiar jakieś sobie kupić może właśnie GT Cupline :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lis 08, 2007 09:34

Matijas pisze:strasznie mnie ciekawi co się stanęło z fajniutkimi zegarami od mk4?? :chytry:

A takie były ładne, niemieckie, eee;p :hmm:
zostały zamienione na indiglo w ori zegarach mk3 - moim zdaniem jest to lepsze rozwiązanie
golfer_1984 pisze:Długo na nich śmigasz?? Jak się na nich jeździ??
zrobiłem na nich jakieś 15 tys km i na razie jest OK, są to gazowe o skróconym skoku

wczoraj pod blokiem założyłem zimowe koła

Obrazek



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw lis 08, 2007 13:18

zostały zamienione na indiglo w ori zegarach mk3 - moim zdaniem jest to lepsze rozwiązanie
A co z tymi od 4? masz na sprzedaż:>? jak tak to jaka cena?
cowboy pisze:zrobiłem na nich jakieś 15 tys km i na razie jest OK, są to gazowe o skróconym skoku
czy Ty swoje GT cupeline kupiłes na allegro?? z tego co czytałem masz springi dedykowane do TDI, a na allegro Ci co sprzedaja to napisali na aukcjach że do TDI i VR6 z tego co pamietam nie pasuja..
cowboy pisze:wczoraj pod blokiem założyłem zimowe koła
Letni setup znacznie ładniejszy, ale cóż zima idzie a te fele w sumie lepsze niż moje stalówki i kapsle VW:(;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » czw lis 08, 2007 13:34

A co z tymi od 4? masz na sprzedaż:>? jak tak to jaka cena?
z tego co wiem,te zegary poszły od ręki :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości