Oby pozytywnie!!!MatthewG pisze:Jeszcze wielokrotnie Cię zaskoczę, zobaczysz![]()

Moderator: G0 Karcio
Oby pozytywnie!!!MatthewG pisze:Jeszcze wielokrotnie Cię zaskoczę, zobaczysz![]()
Nie mam nic na przeciwkozlos pisze:Spotkamy się, polubimy się i pomyślimy co dalejdaniel1d pisze:Trochę
Może za dnia na C? Nie powinno być tłoku ta R-ka Jacka to DSG/Seria? Chętnie przy okazji bym zobaczył jaka jest różnica na kresce, no i oczekuję na przejazd na prawym u Ciebiezlos pisze:Super. Zdzwońmy się jutro po kawievrs pisze:No ja jestem za. Tylko nie wiem jak plan dnia jest na jutro, co tam pani Żona wymyśliła
Przekręcę jeszcze do Jacka (ktokolwiek - biała eRka), on też wyrażał chęć.
Tylko takzlos pisze:Oby pozytywnie!!!
W końcu Daniel miałby chyba najmocniejszą mk4 na zlocie, możliwe, że najmocniejsze auto w ogóleMatthewG pisze:Ja też mam nadzieje Daniel, że uda Ci się złożyć samochód na czas i dotrzymasz nam towarzystwa na zlocie
Niewielka szansa - musiałby się rozwieśćvrs pisze:No chyba ze PiSi wpadnie...
Takie życie, że 'wyścig' na 1/4 mili to głównie rywalizacja maszyn, a później kierowców.PiterGOLF pisze:Można być szybkim z zakrętach i tak samo po prostej. Zrób czas na 1/4 tą swoją erką poniżej dychy i dopiero pisz że to jest nudne. Jeden lubi to drugi co innego. Takie życie, tacy ludzie... Ale widzie ze off top w temacie ci w oogle nie przeszkadza kolego?
Co to jest 'rozłożenie napędów' ?PiterGOLF pisze:Skrzynia jest z golfa IV 2,8 V6 4motion napędy tak samo. Do tego jest haldex z regulacją rozłożenia napędów (4 pozycje)
Auto się trzyma dobrze jak ma lepszy stabilizator, wtedy nie buja się jak ponton na zakrętach. Zawieszenie Koni tylko jakie? 288 to może do Golfa mk2 GTI 16v może się nadawać, jak tam wylądowały klocki ferodo ds2500 albo lepiej ds3000 to może rzeczywiście wytrzyma chociaż trochę upalania na torze.vr6syncro pisze:auto czarnego ma w pełni regulowane zawieszenie koni i w zakrętach trzyma się jak przyklejowy, hamulce 288 z golfa vr6 też w zupełności wystarczają, abs działa jedyne czego mu brakuje w porównaniu z tobą to kontroli trakcji i innych elektronicznych piepszotów które tylko zamulają
Haldex może dać 100% na tylną oś, jest to kwestia specyficznej nawierzchni i tego, że Haldex dąży do wyrównania obrotów przedniej i tylnej osi.zlos pisze:Haldex nie może być rzeźbiony - co najwyżej ma sterownik z przerzutką w 3 pozycje: 0:100, 50:50 i 90:10 (gdzieś wklejałem linka do artykułów o haldexach, w nim jest wyjaśnione dlaczego nie można dać 100% na tylną oś). Chyba, że ktoś ma doktorat z elektroniki i poprawił to, co Szwedzi i tak robią nieźle. Taką przepinkę ma PiSi w swoim potworku.
No niestety w Haldexach w tym miejscu jest zwykła przekładnia kątowa. Z drugiej strony jeszcze trochę i Haldex zbliży się do ideału, czyli napędu, który potrafi przyłożyć dowolny wektor siły do dowolnego koła w zależności od przyczepności.zlos pisze:Pomimo tego na torze zdarza mi się objechać fabryczne subarynki. Dłubane subarynki i evo są absolutnie poza moim zasięgiem, szczególnie z centralnym dyfrem, bo te chodzą jak przecinaki... Wymarzona poprawka golfa r20 - wrzucić aktywny centralny dyferencjał. Kilkoma subarynkami z tym cudem jeździłem i po prostu mowę odbiera jak to chodzi w zakręcie. Pyk-pyk, poprzestawia i znowu ciągniesz czterema pazurami do przodu. Cudo!
Miejscowy elektronik zrobił tyle i tylko tyle na ile pozwolili szwedzi w swojej konstrukcji.vr6syncro pisze:vrs, właśnie tak jest w aucie kolegi, po wbiciu trójki zaciąga ręczny na jeden ząbek i jedzie ośką, a nad sterownikiem siedział miejscowy elektronik i zrobił więcej opcji niż wymyślili szwedzi pomimo tego że nie ma doktoratu
Rozumiem że masz na myśli 100% momentu bo nie ma możliwości żeby tylna oś kręciła się szybciej niż przednia. Tym się właśnie różni haldex od "prawdziwych" napędów 4x4 opartych ma centralnym mechanizmie różnicowym. Choćby prosty torsen stosowany w Audi S4 pozwala na to by koła tylne obracały się szybciej od przednich (stosunek 40:60). Że o systemach z aktywnym dyfrem z miśków czy surbu nie wspomnę.JJacek pisze: Haldex może dać 100% na tylną oś, jest to kwestia specyficznej nawierzchni i tego, że Haldex dąży do wyrównania obrotów przedniej i tylnej osi.
No w haldexie nie ma dyfru a jakoś ten tył musi być dołączony. Podstawowa różnica pomiędzy poprzednimi haldexami a IV jest taka że w IV napęd domyślnie jest spięty tak jak pisałem w stosunku 90:10 dlatego przenoszenie momentu pomiędzy osiami odbywa się płynnie bez wyczucia momentu dołączania tyłu. Haldex IV gen ma jeszcze eLSD które pozwala na przenoszenie momentu pomiędzy kołami z tyłu ale w VW jest to niedostępne. Można to natomiast dokupić w Oplu lub Saabie.JJacek pisze:No niestety w Haldexach w tym miejscu jest zwykła przekładnia kątowa. Z drugiej strony jeszcze trochę i Haldex zbliży się do ideału, czyli napędu, który potrafi przyłożyć dowolny wektor siły do dowolnego koła w zależności od przyczepności.
wy tu o zakladaniu reklam i sponsorowaniu jednego przez drugiego z forum a ja odbije z toru i zapytam czy ktos mnie nie zabierze na sprt R-gruppe?daniel1d pisze:zlos pisze: daniel1d napisał(a):Zawsze może nakleić na moim
Kusisz?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości