MK IV 2.8 V6 Turbo+Nitro by Daniel1d
Moderator: G0 Karcio
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:48
- Lokalizacja: Warszawa-Ursus
- Kontakt:
Zgodzę się z Tobą faktycznie nie ma w PL takiego Golfa...ale co do strojenia to może nie jest wina tego że komp jest ,,głupi" tylko wina tego że w PL nikt nie umie wystroić 500KM na ori kompie...
Nie chce podważać niczyjej wiedzy i są dwie opcje albo nikt nie próbował wystroić takiej mocy albo nie umie...ja osobiście znam 3 osoby które naprawde się znają na robocie i by ogarnęły takie strojenie
Tak samo do jakiegoś czasu było z S4/RS4 2.7 BiT była mowa że 500KM to się nie da a jak się da to mega trudno i ktoś weźmie za to mega kase ale w PL napewno się nie da...
Ostanio się to zmieniło jeździ kilka mocnych Eskek po 400KM+ nie które opisane nie które nie w tym jedna 520KM na ori kompie a budują się kolejne.
Nie chce podważać niczyjej wiedzy i są dwie opcje albo nikt nie próbował wystroić takiej mocy albo nie umie...ja osobiście znam 3 osoby które naprawde się znają na robocie i by ogarnęły takie strojenie
Tak samo do jakiegoś czasu było z S4/RS4 2.7 BiT była mowa że 500KM to się nie da a jak się da to mega trudno i ktoś weźmie za to mega kase ale w PL napewno się nie da...
Ostanio się to zmieniło jeździ kilka mocnych Eskek po 400KM+ nie które opisane nie które nie w tym jedna 520KM na ori kompie a budują się kolejne.
...Adrenaline Motorsport Warsaw...Tylko To Się Liczy...
trochę było dłubanecowboy pisze:coś tam wczoraj strojone było... coś wiecej koksu ?
Raczej nie,hamowania będzie pewnie po korbach.A narazie wystarczy hamowania z ecumastera raczej mniej więcej podaje wiarygodne wyniki.cowboy pisze:bedzie hamowanko na tym setupie ?
dzięki.Ladro pisze:Wiadomość odnośnie tłoków poszła na maila.Tłoki oczywiście Wiseco.
A ja bym powiedział że tak komp jest za mądry U mnie były próby strojenia na sporej mocy i było tak samochód chodził dobrze wszystko grało jak trzeba i np następnego dnia komp korygował ustawienia i samochód nie jeździł już jak trzeba i tak było w kółko chwile dobrze a za chwile znów źle.Michał z Ursusa pisze:.ale co do strojenia to może nie jest wina tego że komp jest ,,głupi" tylko wina tego że w PL nikt nie umie wystroić 500KM na ori kompie...
Nie chce podważać niczyjej wiedzy i są dwie opcje albo nikt nie próbował wystroić takiej mocy albo nie umie...ja osobiście znam 3 osoby które naprawde się znają na robocie i by ogarnęły takie strojenie
www.proturbo.com.pl
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:48
- Lokalizacja: Warszawa-Ursus
- Kontakt:
No niestety sterowniki Motronic ME7 wymagają juz troche wiedzy, w PL jest kilka osób które sobie z nimi radzą całkiem całkiem nieźle.....Stand Alone jest fajną opcją gdyż stroi to się o wiele łatwiej i wielu domorosłych tunerów przez to sami sobie stroją autka. W Polsce niestety tuning jest na bardzo kiepskim poziomie i dlatego utarło sie ze pewnych rzeczy się "nieda" zrobić na seryjnym ECU i wtedy zastepuja pięknym stand alone z nową wiązeczką no i wtedy wychodzą rumaki
A co do golfa IV VR6 jest zrobiony na seryjnym ECU auto compsportów, ktore ma ponad 400 KM i to ze niema tam 500 czy 600 KM jest tylko kwestią przygotowania mechanicznego silnika. Ale zapewnie niebawem pojawi się tam wiecej mocy i ciągle na ME7
A co do golfa IV VR6 jest zrobiony na seryjnym ECU auto compsportów, ktore ma ponad 400 KM i to ze niema tam 500 czy 600 KM jest tylko kwestią przygotowania mechanicznego silnika. Ale zapewnie niebawem pojawi się tam wiecej mocy i ciągle na ME7
To ile ona podaje ?Raczej nie,hamowania będzie pewnie po korbach.A narazie wystarczy hamowania z ecumastera raczej mniej więcej podaje wiarygodne wyniki.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 03:01 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
no niby Patryk tak zeznaje że seryjne ECU ... ja swojego bede chciał ewentulanie w CS stroić..aw69 pisze:A co do golfa IV VR6 jest zrobiony na seryjnym ECU auto compsportów, ktore ma ponad 400 KM i to ze niema tam 500 czy 600 KM jest tylko kwestią przygotowania mechanicznego silnika. Ale zapewnie niebawem pojawi się tam wiecej mocy i ciągle na ME7
zastanawia mnie tylko jedna rzecz konwersja MAF na MAP, to chyba jeden z większych problemów ? tak tylko dumam bo sie nie znam ale mase powietrza trzeba bedzie zastąpić sygnałem z MAP sensora ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:48
- Lokalizacja: Warszawa-Ursus
- Kontakt:
aw69 pisze:No niestety sterowniki Motronic ME7 wymagają juz troche wiedzy, w PL jest kilka osób które sobie z nimi radzą całkiem całkiem nieźle.....Stand Alone jest fajną opcją gdyż stroi to się o wiele łatwiej i wielu domorosłych tunerów przez to sami sobie stroją autka. W Polsce niestety tuning jest na bardzo kiepskim poziomie i dlatego utarło sie ze pewnych rzeczy się "nieda" zrobić na seryjnym ECU i wtedy zastepuja pięknym stand alone z nową wiązeczką no i wtedy wychodzą rumaki
A co do golfa IV VR6 jest zrobiony na seryjnym ECU auto compsportów, ktore ma ponad 400 KM i to ze niema tam 500 czy 600 KM jest tylko kwestią przygotowania mechanicznego silnika. Ale zapewnie niebawem pojawi się tam wiecej mocy i ciągle na ME7
To ile ona podaje ?Raczej nie,hamowania będzie pewnie po korbach.A narazie wystarczy hamowania z ecumastera raczej mniej więcej podaje wiarygodne wyniki.
Amen
...Adrenaline Motorsport Warsaw...Tylko To Się Liczy...
Może i radzą sobie całkiem nieźle ale co z tego jak by to ktoś wystroił a potem by się zesrało i bym sobie wycieczki w drugi koniec Polski robił.Mój też na seryjnym kompie był wystrojony i tak jak pisałem wcześniej nieraz i tydzień jeździł i było dobrze a potem nagle przerywał albo coś innego.aw69 pisze:No niestety sterowniki Motronic ME7 wymagają juz troche wiedzy, w PL jest kilka osób które sobie z nimi radzą całkiem całkiem nieźle..
Czy tak łatwo to bym nie powiedział.aw69 pisze:Stand Alone jest fajną opcją gdyż stroi to się o wiele łatwiej i wielu domorosłych tunerów przez to sami sobie stroją autka.
Czy jest tam seryjny komp tego tak naprawdę nikt na 100% nie wie.aw69 pisze:A co do golfa IV VR6 jest zrobiony na seryjnym ECU auto compsportów, ktore ma ponad 400 KM i to ze niema tam 500 czy 600 KM jest tylko kwestią przygotowania mechanicznego silnika.
Ja mam map sensor ale zawsze można wsadzić większą przepływkę.aw69 pisze:Cytat:
cowboy pisze:zastanawia mnie tylko jedna rzecz konwersja MAF na MAP, to chyba jeden z większych problemów ? tak tylko dumam bo sie nie znam ale mase powietrza trzeba bedzie zastąpić sygnałem z MAP sensora ?
Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 01:05 przez daniel1d, łącznie zmieniany 1 raz.
www.proturbo.com.pl
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
co do seryjnego ECU to tez znam kogos kto by ogarnal ,ale skoro masz innego kompa i spisuje sie dobrze to po co gdybac ... jest dobrze i niech tak zostanie
ps ale jezeli chodzi o to czy sie da , czy sie nie da to tez uwazam ,ze sie da i sa osoby w PL ktore ogarniaja seryjne ECU.... ja tez bede chcial miec seata zestrojonego na seryjnym kompie na ok 400 bez przeplywomierza
ps ale jezeli chodzi o to czy sie da , czy sie nie da to tez uwazam ,ze sie da i sa osoby w PL ktore ogarniaja seryjne ECU.... ja tez bede chcial miec seata zestrojonego na seryjnym kompie na ok 400 bez przeplywomierza
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Rafalek zgadza sie nikt nie kwestionuje ze VEMS czy jakis inny SA jest ble czy cos takiego, to bardzo dobry ECU i jak widac u Daniela spisuje sie perfekcyjnie....dyskusja dotyczyla tylko tego czy da sie zrobic tez to na ME7co do seryjnego ECU to tez znam kogos kto by ogarnal ,ale skoro masz innego kompa i spisuje sie dobrze to po co gdybac ... jest dobrze i niech tak zostanie
ps ale jezeli chodzi o to czy sie da , czy sie nie da to tez uwazam ,ze sie da i sa osoby w PL ktore ogarniaja seryjne ECU.... ja tez bede chcial miec seata zestrojonego na seryjnym kompie na ok 400 bez przeplywomierza
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:48
- Lokalizacja: Warszawa-Ursus
- Kontakt:
VEMS jeżeli chodzi o komp SA to dobry patent ze względu na jego cene...sam jeżeli miałbym już zmieniać kompa to też raczej bym wybrał VEMS'a według mnie jest bez sensu płacić 10 tys za Autronica albo jeszcze lepiej 14 tys za Moteca...co prawda nie które modele Moteca obsługują i elektroniczną przepustnice i przepływke i ESP i wszystkie sondy ale i tak i tak jak dla mnie to jest chora kasa za kompa
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 16:23 przez Michał z Ursusa, łącznie zmieniany 1 raz.
...Adrenaline Motorsport Warsaw...Tylko To Się Liczy...
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
i uwazam podobnie jak wy ... tzn ze da sie to ogarnac na seryjnym kompieaw69 pisze:Rafalek zgadza sie nikt nie kwestionuje ze VEMS czy jakis inny SA jest ble czy cos takiego, to bardzo dobry ECU i jak widac u Daniela spisuje sie perfekcyjnie....dyskusja dotyczyla tylko tego czy da sie zrobic tez to na ME7
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Czyzbys wzmacnial docisk ??
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości