MK IV 2.8 V6 Turbo+Nitro by Daniel1d

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Michał z Ursusa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:48
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
Kontakt:

Post autor: Michał z Ursusa » pn lis 23, 2009 23:38

Zgodzę się z Tobą faktycznie nie ma w PL takiego Golfa...ale co do strojenia to może nie jest wina tego że komp jest ,,głupi" tylko wina tego że w PL nikt nie umie wystroić 500KM na ori kompie...

Nie chce podważać niczyjej wiedzy i są dwie opcje albo nikt nie próbował wystroić takiej mocy albo nie umie...ja osobiście znam 3 osoby które naprawde się znają na robocie i by ogarnęły takie strojenie

Tak samo do jakiegoś czasu było z S4/RS4 2.7 BiT była mowa że 500KM to się nie da a jak się da to mega trudno i ktoś weźmie za to mega kase ale w PL napewno się nie da...

Ostanio się to zmieniło jeździ kilka mocnych Eskek po 400KM+ nie które opisane nie które nie w tym jedna 520KM na ori kompie a budują się kolejne.


...Adrenaline Motorsport Warsaw...Tylko To Się Liczy...

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt lis 24, 2009 00:54

cowboy pisze:coś tam wczoraj strojone było... coś wiecej koksu ?
trochę było dłubane :D
cowboy pisze:bedzie hamowanko na tym setupie ?
Raczej nie,hamowania będzie pewnie po korbach.A narazie wystarczy hamowania z ecumastera raczej mniej więcej podaje wiarygodne wyniki.
Ladro pisze:Wiadomość odnośnie tłoków poszła na maila.Tłoki oczywiście Wiseco.
dzięki.
Michał z Ursusa pisze:.ale co do strojenia to może nie jest wina tego że komp jest ,,głupi" tylko wina tego że w PL nikt nie umie wystroić 500KM na ori kompie...

Nie chce podważać niczyjej wiedzy i są dwie opcje albo nikt nie próbował wystroić takiej mocy albo nie umie...ja osobiście znam 3 osoby które naprawde się znają na robocie i by ogarnęły takie strojenie
A ja bym powiedział że tak komp jest za mądry :P U mnie były próby strojenia na sporej mocy i było tak samochód chodził dobrze wszystko grało jak trzeba i np następnego dnia komp korygował ustawienia i samochód nie jeździł już jak trzeba i tak było w kółko chwile dobrze a za chwile znów źle.


www.proturbo.com.pl

Michał z Ursusa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:48
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
Kontakt:

Post autor: Michał z Ursusa » wt lis 24, 2009 01:23

No chyba że miałeś takie przygody tego nie wiedziałem :jezor: teraz kumam :D


...Adrenaline Motorsport Warsaw...Tylko To Się Liczy...

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt lis 24, 2009 02:56

No niestety sterowniki Motronic ME7 wymagają juz troche wiedzy, w PL jest kilka osób które sobie z nimi radzą całkiem całkiem nieźle.....Stand Alone jest fajną opcją gdyż stroi to się o wiele łatwiej i wielu domorosłych tunerów przez to sami sobie stroją autka. W Polsce niestety tuning jest na bardzo kiepskim poziomie i dlatego utarło sie ze pewnych rzeczy się "nieda" zrobić na seryjnym ECU i wtedy zastepuja pięknym stand alone z nową wiązeczką no i wtedy wychodzą rumaki :)
A co do golfa IV VR6 jest zrobiony na seryjnym ECU auto compsportów, ktore ma ponad 400 KM i to ze niema tam 500 czy 600 KM jest tylko kwestią przygotowania mechanicznego silnika. Ale zapewnie niebawem pojawi się tam wiecej mocy i ciągle na ME7
Raczej nie,hamowania będzie pewnie po korbach.A narazie wystarczy hamowania z ecumastera raczej mniej więcej podaje wiarygodne wyniki.
To ile ona podaje ? :)
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 03:01 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 24, 2009 10:02

aw69 pisze:A co do golfa IV VR6 jest zrobiony na seryjnym ECU auto compsportów, ktore ma ponad 400 KM i to ze niema tam 500 czy 600 KM jest tylko kwestią przygotowania mechanicznego silnika. Ale zapewnie niebawem pojawi się tam wiecej mocy i ciągle na ME7
no niby Patryk tak zeznaje że seryjne ECU ... ja swojego bede chciał ewentulanie w CS stroić..

zastanawia mnie tylko jedna rzecz konwersja MAF na MAP, to chyba jeden z większych problemów ? tak tylko dumam bo sie nie znam ale mase powietrza trzeba bedzie zastąpić sygnałem z MAP sensora ?



Michał z Ursusa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:48
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
Kontakt:

Post autor: Michał z Ursusa » wt lis 24, 2009 11:11

aw69 pisze:No niestety sterowniki Motronic ME7 wymagają juz troche wiedzy, w PL jest kilka osób które sobie z nimi radzą całkiem całkiem nieźle.....Stand Alone jest fajną opcją gdyż stroi to się o wiele łatwiej i wielu domorosłych tunerów przez to sami sobie stroją autka. W Polsce niestety tuning jest na bardzo kiepskim poziomie i dlatego utarło sie ze pewnych rzeczy się "nieda" zrobić na seryjnym ECU i wtedy zastepuja pięknym stand alone z nową wiązeczką no i wtedy wychodzą rumaki :)
A co do golfa IV VR6 jest zrobiony na seryjnym ECU auto compsportów, ktore ma ponad 400 KM i to ze niema tam 500 czy 600 KM jest tylko kwestią przygotowania mechanicznego silnika. Ale zapewnie niebawem pojawi się tam wiecej mocy i ciągle na ME7
Raczej nie,hamowania będzie pewnie po korbach.A narazie wystarczy hamowania z ecumastera raczej mniej więcej podaje wiarygodne wyniki.
To ile ona podaje ? :)




Amen :grin:


...Adrenaline Motorsport Warsaw...Tylko To Się Liczy...

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » wt lis 24, 2009 12:03

aw69 pisze:No niestety sterowniki Motronic ME7 wymagają juz troche wiedzy, w PL jest kilka osób które sobie z nimi radzą całkiem całkiem nieźle..
Może i radzą sobie całkiem nieźle ale co z tego jak by to ktoś wystroił a potem by się zesrało i bym sobie wycieczki w drugi koniec Polski robił.Mój też na seryjnym kompie był wystrojony i tak jak pisałem wcześniej nieraz i tydzień jeździł i było dobrze a potem nagle przerywał albo coś innego.
aw69 pisze:Stand Alone jest fajną opcją gdyż stroi to się o wiele łatwiej i wielu domorosłych tunerów przez to sami sobie stroją autka.
Czy tak łatwo to bym nie powiedział.
aw69 pisze:A co do golfa IV VR6 jest zrobiony na seryjnym ECU auto compsportów, ktore ma ponad 400 KM i to ze niema tam 500 czy 600 KM jest tylko kwestią przygotowania mechanicznego silnika.
Czy jest tam seryjny komp tego tak naprawdę nikt na 100% nie wie.
aw69 pisze:Cytat:


cowboy pisze:zastanawia mnie tylko jedna rzecz konwersja MAF na MAP, to chyba jeden z większych problemów ? tak tylko dumam bo sie nie znam ale mase powietrza trzeba bedzie zastąpić sygnałem z MAP sensora ?
Ja mam map sensor ale zawsze można wsadzić większą przepływkę.
Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 01:05 przez daniel1d, łącznie zmieniany 1 raz.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » wt lis 24, 2009 12:15

co do seryjnego ECU to tez znam kogos kto by ogarnal ,ale skoro masz innego kompa i spisuje sie dobrze to po co gdybac ... jest dobrze i niech tak zostanie

ps ale jezeli chodzi o to czy sie da , czy sie nie da to tez uwazam ,ze sie da i sa osoby w PL ktore ogarniaja seryjne ECU.... ja tez bede chcial miec seata zestrojonego na seryjnym kompie na ok 400 bez przeplywomierza :bigok:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt lis 24, 2009 16:01

co do seryjnego ECU to tez znam kogos kto by ogarnal ,ale skoro masz innego kompa i spisuje sie dobrze to po co gdybac ... jest dobrze i niech tak zostanie

ps ale jezeli chodzi o to czy sie da , czy sie nie da to tez uwazam ,ze sie da i sa osoby w PL ktore ogarniaja seryjne ECU.... ja tez bede chcial miec seata zestrojonego na seryjnym kompie na ok 400 bez przeplywomierza
Rafalek zgadza sie nikt nie kwestionuje ze VEMS czy jakis inny SA jest ble czy cos takiego, to bardzo dobry ECU i jak widac u Daniela spisuje sie perfekcyjnie....dyskusja dotyczyla tylko tego czy da sie zrobic tez to na ME7 :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Michał z Ursusa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:48
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
Kontakt:

Post autor: Michał z Ursusa » wt lis 24, 2009 16:21

VEMS jeżeli chodzi o komp SA to dobry patent ze względu na jego cene...sam jeżeli miałbym już zmieniać kompa to też raczej bym wybrał VEMS'a według mnie jest bez sensu płacić 10 tys za Autronica albo jeszcze lepiej 14 tys za Moteca...co prawda nie które modele Moteca obsługują i elektroniczną przepustnice i przepływke i ESP i wszystkie sondy ale i tak i tak jak dla mnie to jest chora kasa za kompa
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 16:23 przez Michał z Ursusa, łącznie zmieniany 1 raz.


...Adrenaline Motorsport Warsaw...Tylko To Się Liczy...

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » wt lis 24, 2009 23:53

aw69 pisze:Rafalek zgadza sie nikt nie kwestionuje ze VEMS czy jakis inny SA jest ble czy cos takiego, to bardzo dobry ECU i jak widac u Daniela spisuje sie perfekcyjnie....dyskusja dotyczyla tylko tego czy da sie zrobic tez to na ME7 :)
i uwazam podobnie jak wy ... tzn ze da sie to ogarnac na seryjnym kompie :bigok:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » śr lis 25, 2009 01:05

Wie ktoś kto może mieć do sprzedania docisk sprzęgła od R32?Może być uszkodzony.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lis 25, 2009 09:36

Czyzbys wzmacnial docisk :) ??


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: daniel1d » śr lis 25, 2009 10:43

Dario84 pisze:Czyzbys wzmacnial docisk :) ??
Trzeba coś zadziałać w tym kierunku.


www.proturbo.com.pl

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości