O(L)SZES pisze:sam takich szukam ale narazie nic z tego nie wychodzi.
są aktualnie takie na allegro - koleś jest z Gorzowa Wlkp / Szczecina
http://www.allegro.pl/item172572105_16_ ... f_gt_.html
tylko nie chce nic negocjowac...
[ Dodano: Pią Mar 09, 2007 17:07 ]
barteKKK03 pisze:rant rozumiem będzie polerka?
no przydałoby się ranty wypicowac na cacy... ale to jak starczy czasu...
FOTOSTORY Z WALKI Z ZEGARAMI
w tygodniu skończyłem kabelek, który sprawdzałem 3 razy !
no i dzisiaj podłączyłem na próbę:
po podłączeniu zasilania i po każdym przekręceniu kluczyków coś zarzęzi w zegarach przez 2 sekundy... czyli silniczki sie kalibrują - OK
no ale nic test, obrotki chodzą OK, prędkość nie ok...i choinka:
wskaźnik paliwa (na ori zegarach pokazywał ponad 1/4 baku - na zegarach z mk4 pokazał niewiele ponad rezerwe, czyli ciutke mniej...
DZIEKI STRONCE
http://theresias.com/tutorials/1h_g4t.htm
dowiedziałem się że:
"Die Klemme für Airbag (Blau/6) wird auf Masse gelegt werden, wenn kein Airbag vorhanden ist. Sollte ein Airbag vorhanden sein, dann das Signal an der normalen Leuchte abzweigen, nach bisheriger Erkenntnis muss hier ein Relais zwischengeschaltet werden (wird ergänzt).
Die Klemme für ABS (Blau/19) wird wird wenn sie nicht benötigt wird auf Masse gelegt. Wenn man sie nutzen will, dann ist die Anbindung je nach Modelljahr unterschiedlich. Ab Modelljahr 96 wurde ein anderes ABS-System verbaut, so das die Leuchte direkt angeschlossen werden kann (Pin 1), vor Modelljahr 96 ist ein Relais notwendig, denn sonst wird das Signal nur "umgekehrt" angezeigt, d.h. ihr müsst mit einer Relaisschaltung das Signal umkehren."
PO ROZMOWIE Z BIGOZZ-em już wszystko stało się jasne
BIGOZZ - WIELKIE DZIEKI !!
No i wszysto zrobione !!
aby pozbyć się choinki należy piny we wtyczkach zegarów MK4 zmostkować do masy czyli-
Wtyczka niebieska:
pin 6 - AIRBAG
pin 19 - ABS
pin 31 - PASY
Wtyczka zielona:
pin 14 - ANTYPOŚLIZG
IMMO niestety wymaga rozebrania zegarów (4 śrubeczki)
potem trzeba kręcić wskazówką obrotka w prawo poprze opór i w lewo wykręcac ciągnąć do góry
zalepiamy taśmą diodke od IMMO i po problemie
Kolejny krok to podłączenie pinu 25 z wtyczki niebieskiej do lini K we wtyku OBD
Dzieki temu można wejść w instruments kanał 17
i dostosować licznik porzec recode - zmienia się ostatnią cyfre - u mnie było 2 a najbliższe wskazania prędkościomierza to 3 , czyli soft code 143
i na koniec foto z wstępnej przymiarki - pasowanie mechaniczne w następnym odcinku...