MK3 by Mekto - Sprzedany!!!
Moderator: G0 Karcio
- monster mack
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: wt sty 09, 2007 02:10
- Lokalizacja: MIELEC
- Kontakt:
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
elegancka mkIII..........pozdrawiam i powodzenia w dalszych modach
Cult Style 07
Nysa 07
Tuningowisko 07
Vw Mania 07
Jarocin 07
VW Treffen 07
Cult Style 08
Nysa 08
Tuningowisko 08
Ossy 2007
Zapraszam do oceny - na szerokim hokeju http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87591&postdays=0&postorder=asc&start=75
Nysa 07
Tuningowisko 07
Vw Mania 07
Jarocin 07
VW Treffen 07
Cult Style 08
Nysa 08
Tuningowisko 08
Ossy 2007
Zapraszam do oceny - na szerokim hokeju http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=87591&postdays=0&postorder=asc&start=75
Jeden gadżet więcej - ale jaki ważny !!!! - FOTO
Po ostatniej wizycie u Uysego dowiedziałem się dwóch rzeczy:
1 - Walnięty termostat - wymieniliśmy natychmiast.
2 - Chipa nie będzie bo turbina nie jest w takiej formie żeby wytrzymać zamiany - szybka porada "szefa" i decyzja zapadła.
Nowa sprężarka ---- i to nie jakaś na 90PS tylko zaufałem w/w i nabyłem turbinkę 130PS od Passata. Kilka kandydatek było - regenerowane, składane na nowych częsciach, używki i co i nic - jak zobaczyłem ceny wymienionych postanowiłem zainwestować w nową. Tak też zrobiłem i na foto moja przyszła turbinka. Niedługo znów do pokonania 200 km i będziemy zakładać sprzęcik - a Uysy ze swoją lutownicą zrobi z nią co trzeba.
1 - Walnięty termostat - wymieniliśmy natychmiast.
2 - Chipa nie będzie bo turbina nie jest w takiej formie żeby wytrzymać zamiany - szybka porada "szefa" i decyzja zapadła.
Nowa sprężarka ---- i to nie jakaś na 90PS tylko zaufałem w/w i nabyłem turbinkę 130PS od Passata. Kilka kandydatek było - regenerowane, składane na nowych częsciach, używki i co i nic - jak zobaczyłem ceny wymienionych postanowiłem zainwestować w nową. Tak też zrobiłem i na foto moja przyszła turbinka. Niedługo znów do pokonania 200 km i będziemy zakładać sprzęcik - a Uysy ze swoją lutownicą zrobi z nią co trzeba.
Wizyta u Uysego - nowa turbina + chip = HELL !!!! - fotki
Akcję rozpoczęliśmy już o 9 rano i na początku wierzyłem, że to kwestia kilku godzin i po sprawie. Pierwszym pkt. działania było zamontowanie turbiny z silnika 130 konnego (passat, audi). Ja tam byłem nastawiony optymistycznie i liczyłem na szybką akcję ale już na starcie zaczęły się problemy z dopasowaniem wyjścia na wydech z turbiny ( w golfie na 4 śruby a na tej sprężarce jet na 3) ale team pracujący u Uysego to jak samowystarczalna manufaktura - co chwilę tworzyli jakieś podkładki, przejściówki, uszczelki i szybkozłączki.
Czas leciał a każdy krok stawiał nowe problemy ale po jakiś 15 godz. walki turbina była zamontowana a Uysy machając lutownicą montował chipa przypalając jednocześnie nią papierosa na uspokojenie nerwów
Jak wynalazł już odpowiedni program - zaczęliśmy jazdy testowe i ustawianie wszystkiego jak należy. Na początku spokojnie i bez szaleństw. Silnik złapał innej charakterystyki i było to czuć zaraz po wymianie. Dźwięk bardziej stłumiony i brak sławnego gwizdu turbiny.
Pierwsze testy - pomyślnie więc 'kierownik' postanowił że załadujemy program i zobaczymy różnicę. Wyjechaliśmy na ulicę no i czekam na instrukcję. Najpierw lekko a później pedał w podłogę i szok normalnie - prawie mi kierownicę z rąk wyrwało!!!
Już mi się 'micha' cieszyła jak dziecku. Zero dymu bo turbo większe, wszystko ładnie dopasowane przez Usyego na jego tajemnym laptopie.
Do domciu normalnie leciałem i nie mogłem się nacieszyć, że taki efekt z tego wyszedł. Uysy szacuje, że w tym momencie jest jakieś 120 PS ale konkretne wyniki będą po hamowni i ostatecznych regulacjach ( ok. świąt).
Jeszcze raz dziękuję Uysemu i jego ekipie - trochę tam posiedzieliśmy.
Jak ktoś się zastanawia czy robić chipa - opowiedź jest jedna - TAK DO DJABŁA , TAK
Zapodaje fotki z akcji i fotę mojej starej turbiny ( Uysy jak wsiadł do auta po raz pierwszy i ruszyłem powiedział, że turbina jakaś dziwna - sami zobaczcie czy miał rację)
Czas leciał a każdy krok stawiał nowe problemy ale po jakiś 15 godz. walki turbina była zamontowana a Uysy machając lutownicą montował chipa przypalając jednocześnie nią papierosa na uspokojenie nerwów
Jak wynalazł już odpowiedni program - zaczęliśmy jazdy testowe i ustawianie wszystkiego jak należy. Na początku spokojnie i bez szaleństw. Silnik złapał innej charakterystyki i było to czuć zaraz po wymianie. Dźwięk bardziej stłumiony i brak sławnego gwizdu turbiny.
Pierwsze testy - pomyślnie więc 'kierownik' postanowił że załadujemy program i zobaczymy różnicę. Wyjechaliśmy na ulicę no i czekam na instrukcję. Najpierw lekko a później pedał w podłogę i szok normalnie - prawie mi kierownicę z rąk wyrwało!!!
Już mi się 'micha' cieszyła jak dziecku. Zero dymu bo turbo większe, wszystko ładnie dopasowane przez Usyego na jego tajemnym laptopie.
Do domciu normalnie leciałem i nie mogłem się nacieszyć, że taki efekt z tego wyszedł. Uysy szacuje, że w tym momencie jest jakieś 120 PS ale konkretne wyniki będą po hamowni i ostatecznych regulacjach ( ok. świąt).
Jeszcze raz dziękuję Uysemu i jego ekipie - trochę tam posiedzieliśmy.
Jak ktoś się zastanawia czy robić chipa - opowiedź jest jedna - TAK DO DJABŁA , TAK
Zapodaje fotki z akcji i fotę mojej starej turbiny ( Uysy jak wsiadł do auta po raz pierwszy i ruszyłem powiedział, że turbina jakaś dziwna - sami zobaczcie czy miał rację)
Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 19:59 przez Mekto, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości