Projekt Golf 4 500 KM - sprzedany :(

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Simon G4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:44

Projekt Golf 4 500 KM - sprzedany :(

Post autor: Simon G4 » pt mar 11, 2005 22:51

Autkiem powozi nowy właściciel i pewnie pod koniec roku całe graty z auta powędrują do nowej lekkiej budy tak wiec to otatnie miesiące czerwonego golfika - będę dawał nowe info w trakcie prac.

UPDATE SPECYFIKACJI:

Silnik 1.8T APX (bazowo 225 KM)
- ECU by Unitronic, dwa programy przełączane z kabiny
- APEXI AVCR do sterowania ciśnieniem doładowania
- kontrola startu APEXI
- nowe turbo Garett t3/t4 z lekkimi wirnikami i wałkiem z WRC
- kute, ultra lekkie tłoki Wiseco z delikatnym odprężeniem
- kute korby Pautera
- wał wyważony i doszlifowany z panewkami na wysokie obroty (do 9000)
- tulejowanie silnika + szlif na wysokie ciśnienia powyżej 2 Bar
- BOV/DV Bonalume
- FMIC by Tomson
- pompa paliwa Wolbro 255 HP
- lekkie koło zamachowe jednomasowe 228mm (5 kg)
- szpera 40% Pelloquin
- Tarcza SPEC + wzmocniony docisk (zestaw na 500 KM/500 Nm)
- downpipe i wydech 3'', tłumik końcowy przelotowy El-tec
- mocowanie silnika na poduszkach powerflex-a
- zawieszenie regulowane KW INOXX Variant 1
- dolna i górna rozpórka przednia
- regulator paliwa Race F1 do 10 barów :hmm:
- pipercross na 3 calowym tunelu
- Najnowszej generacji instalacja podtlenku Wizarda ze strzałem do 200KM, komputerem sterującym progresywnie podawaniem podtlenku
- do tego na zawody lekkie felgi (6 kg) 15x8 i opony Mickey Tomson 24x8,5, na tył 14 cali 155x70 :crazy:

Dla tych co nie wiedzą i nie znają mojego maleństwa - małe fotostory:

A więc wszystko zaczęło się od kupienia golfa i zrobienia go w VTG.... wyglądał on tak
Obrazek
Obrazek
Popatrzcie na ten prześwit w nadkolu z przodu :shock: :shock: :shock: i porównajcie do ostatnich zdjęć :twisted:
oraz legitymował się mocą 250 KM - przy pomiarze na obciążeniówce w TTC srał ogniem i iskrami aż miło :)

Obrazek

Ponieważ obawiałem się o moje tłoki postanowiłem zamontować sobie wskaźnik EGT i bajerancko przerobionego MIL-a na AFR-a

Obrazek

Ponieważ oryginalne fotele golfa są nieteges poszło zamówienie na custom made fotele z golfa R32 do Koeniga.

Paczuszki przyjechały :)
Obrazek

A w środku....taddddaaaaa :)

Obrazek

Po tych zabiegach przyszedł czas na zmianę wyglądu zewnętrznego - dzięki uprzejmości i zdolnościom manualnym PATaTDi z Comsportu autko dostało nowe xenonowe ślepia

Obrazek

oraz zaprzyjaźniony warsztat zajął się dorobieniem nowego zderzaka RS i maski z chłodzeniem silnika+turbinki

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po tym wszystkim autko w słonku zaczęło się prezentować o niebo lepiej

Obrazek
Obrazek

no i oczywiście środeczek - czerwono czarne barwy.

Obrazek

Gdy już auto wyglądało, zachciało mi się aby zaczęło jeździć (te marne 250 KM przestało być fascynujące po miesiącu) i autko pojechało na kurację odczyniania czarów po klątwie VTG ;) do Unitronica

Obrazek
Obrazek

i już po 2 godzinach auto zaczęło prezentować miłe 350 KM już przy 6500 obr a ciągnęło do 7300 przy 1.3 bara.

Obrazek

Z obawy o seryjne sprzęgło (obawy okazały się słuszne już po miesiącu posiadania nowej mocy) autko dostało spiekowe ustrojstwo z rally crosu (niestety dwumasówka i seryjny docisk po kolejnym miesiącu powiedziało dość)
Obrazek

I tak, walcząc to wydmuchanymi uszczelkami pod turbo i odklejającym sprzęgłem wywalczyło się 3-cie miejsce w klasie turbo pomiędzy wydmuszkami i potworkami z 250KM strzałami z nos-a

Obrazek

Na Bemowie dzielnie startował również weteran wyścigów - dieselek 4x4

Obrazek

A tak zmęczeni po zawodach odpoczywaliśmy na lotnisku

Obrazek

Sezon się skończył i trzeba było zacząć prace od nowa aby nie odpaść od czołówki w nowym sezonie - na pierwszy ogień poszło zawieszenie. Nowy zestaw KW Variant1 INOXX -60mm

Obrazek
Obrazek

Do autka wraca shortshifter

Obrazek

oraz wpakuje się szpera pelloquina + nowy kompletny zestaw sprzęgła + docisku + odelżone koło zmachowe wytrzymujący 500KM i 500Nm (zdjęcia później).
W tym sezonie autko ma mieć ponad 400 KM i na stałe będzie jeździło na oponach MT 24.5x8.5x15 ET Drag Slicks + felgi borbet 15x7 - zobaczymy co z tego będzie.
Reszta foto story po skończeniu prac :)
Ostatnio zmieniony ndz wrz 25, 2005 18:22 przez Simon G4, łącznie zmieniany 5 razy.



Lucius Snow

Post autor: Lucius Snow » pt mar 11, 2005 23:06

Godne podziwu... a wydane kwoty muszą być oszałamiające :hmm: Nie to co my, bidoki :cry:



Pieter

Post autor: Pieter » pt mar 11, 2005 23:11

No to masz czym jechac :) nie chcial bym sie z Tobą sporkac na skrzyzowaniu bo bym widziec twoj tylek, ale i tak na pare sekund :P Kasy i czasu troszke to kosztowalo ale rezultat jest zadowalający :) :D



Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » pt mar 11, 2005 23:13

golfik bedzie tylko na ćwiartke czy na codzień też?


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Simon G4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:44

Post autor: Simon G4 » sob mar 12, 2005 00:25

Moze jeździć na codzień ale mi go żal więc stoi sobie w firmie na magazynie :) - czasami wyciągam go do przejażdżek po mieście, jedyny problem to nasze polskie drogi, koszmar znaczy się ;)



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » sob mar 12, 2005 02:24

Jest na co popatrzeć, nie dośc, że oszałamiająca moc, to jeszcze wygląda po ludzku :)

Ja mam kilka fotek auta wykonanych na modlinie i białej w 2004 roku ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

staszek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob paź 02, 2004 21:14
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

a silnik ma zmienione korby i tloki czy w seri jest?

Post autor: staszek1 » sob mar 12, 2005 16:11

i czy nie boisz sie ze cos sie urwie :)



skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » sob mar 12, 2005 17:45

To wszystko leci z 1.8T ? Jestem ciekaw ile jeszcze mozna wycisnac z tak malej pojemnosci :chytry: I znowu wychodzi ze zadna skosnooka kosiarka nie przebije niemeckiej technologii.Powodzenia w pracach.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » sob mar 12, 2005 18:22

fajniutki...aż szkoda ze nie mój :)


Obrazek

Simon G4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:44

Post autor: Simon G4 » sob mar 12, 2005 22:56

Po kanadzie jeździ już golf strojony na ori ecu od Unitronica z 428 KM na pokładzie - ale tam jest wszystko kute i wzmocnione - teraz czas na wzmocnienie mojego auta i zobaczymy co 1-go maja na Bemowie będzie :)

Dla tych co planują takie mocne modyfikacje mam dobrą radę - nie oszczędzajcie na dobrym sprzęgle i skrzyni - a o szperze już nie wspomnę... no chyba że ktoś chce mieć tylko ładny wykres z hamowni a na drodze bawić się w palenie jednej gumy :)



Awatar użytkownika
Młody_85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt sie 17, 2004 20:57
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Młody_85 » ndz mar 13, 2005 22:21

Jestem ciekawy ile kosztowały te fotele? Pewnie sporo.



Viper

Post autor: Viper » śr mar 23, 2005 13:32

No Golfik sie prezentuje trzeba przyznac!! tez jestem Ciekaw ile kosztowały te fotele!! :grin:



Awatar użytkownika
Radar
żabka
żabka
Posty: 4
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 15:05
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Radar » pt mar 25, 2005 01:13

A ta wlepa Gumball 3000 :food:
Byleś, będziesz czy tylko naklejasz ? :chytry:



piotr

Post autor: piotr » wt kwie 05, 2005 20:31

Super sprawa szczerze zazdroszczę trochę ci tej bryki



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości