MK3 TDI-Power by MATIJAS- MAGNES NA MANDATY!!!!!! SPRZEDAM!!
Moderator: G0 Karcio
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
MK3 TDI-Power by MATIJAS- MAGNES NA MANDATY!!!!!! SPRZEDAM!!
Witam, jestem dosyć nowy na tym forum, ale pragnę się podzielić moim Golfiaczem
Auto zakupiłem ok. 6 miesięcy temu, od człowieka który zajmuje się sprowadzaniem samochodów z Niemiec, stąd też Golfik pochodzi
Samochód jest z 97r. w momencie zakupu miał 164k przebiegu (książka serwisowa i wszystkie papiery więc przebieg raczej prawdziwy) teraz ma już prawie 176k.
Jest to wersja 1.9 GT TDI Special, jak w opisie, 3 drzwiowy, silniczek 110 kucy więcnarawdę ładnie śmiga i się zbiera, jestem baaardzo zadowolony!!!!
Wyposażenie to:
-el. szyby z domykaniem,
-el. lusterka,
-el. szyberdach,
-abs,
-2 poduszki,
-MFA,
-Nagłośnienie System Nokia Sound z subwooferem (naprawdę bardzo ładnie gra)
ETAP I:
AUtko tak jak zostało kupione, bez żadnych zmian.
- felgi BBS 15" oponki 195x50x15.
- zawieszenie KONI 40/40 (z takim już go kupiłem)
ETAP II:
W celu zwiększenia mocy i poprawienia wyglądu w środku jak i na zewnątrz wymieniłem kilka rzeczy.
- turbo od AWX'a
- intercooler z Sharana
- podświetlenie zegarów zmienione na niebieskie UV, wskazówki pomalowane pomarańczowym lakierem świecącym pod UV, podświetlenie przebiegu i MFA zmienione na pomarańczowe
- ringi do zegarów
- rygle wymieniłem na aluminiowe.
- dźwignia zmiany biegów wraz z mieszkiem z Ibizy Cupra
- klamki chromowane
- zakupione felgi OZ 17"
- wskaźnik doładowania
ETAP III:
- chip by Rogal
- lampy Hella MKIV Look
- xenon 5000k
- halogeny i kierunki w zderzak clear
- grill bez znaczka (in progress)
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/988 ... b32ab.html]
Celowałem generalnie w 140km i ok300NM momentu, jednak byłem nie spokojny bo w sumie nie byłem nigdy na hamowni i nie wiedziałem czy AFN trzyma serie, niby byłem świadom że turbo większe oraz IC ale się stresowałem .
Całe szczęście niepotrzebnie co widać na załączonym wykresie z hamowni. Serię trzyma jak cholera a i po czipsiku GItara jest!!!!!!!
ETAP IV:
- wymiana amortyzatorów przód na GT Cupline
- tarcze 280 mm - nawiercane, nacinane, wentylowane + zaciski + jarzma GTI (in progress)
- felgi 16"
- szeroki hokej
- opony Dunlop 205/45/16
- w końcu wyrzucony czerwony znaczek z tylnej klapy i zmieniony na ori chromowany:)
ETAP V
-Zapodane wtryski 0.216 plus korekt softu u Rogala:)
-Lampy In-pro R32 look:)
-Bra:)
-Znaczek TDi w grill:)
No i 3 skromne filmiki:)
0-100
60-120 (3bieg)
80-140 (4bieg)
[ Dodano: 29 Maj 2008 00:48 ]
Sorry że takie średniaste tefilmiki i odejście też może być lepsze szczególnie 0-100 ale samemu ciężko mi było, szczególnie że lewą ręką musiałem trzymać kierownice i aparatem operować w jednej chwili
Generalnie pomysłów i zaplanowanych zmian mam wiele, będą one systematycznie w miarę uływającego czasu wrowadzane.
Pozdrawiam, oraz dziękuję za cierliwość tym którzy dotrwali do końca i przeczytali całą moją historię, a raczej mojego golfa
Auto zakupiłem ok. 6 miesięcy temu, od człowieka który zajmuje się sprowadzaniem samochodów z Niemiec, stąd też Golfik pochodzi
Samochód jest z 97r. w momencie zakupu miał 164k przebiegu (książka serwisowa i wszystkie papiery więc przebieg raczej prawdziwy) teraz ma już prawie 176k.
Jest to wersja 1.9 GT TDI Special, jak w opisie, 3 drzwiowy, silniczek 110 kucy więcnarawdę ładnie śmiga i się zbiera, jestem baaardzo zadowolony!!!!
Wyposażenie to:
-el. szyby z domykaniem,
-el. lusterka,
-el. szyberdach,
-abs,
-2 poduszki,
-MFA,
-Nagłośnienie System Nokia Sound z subwooferem (naprawdę bardzo ładnie gra)
ETAP I:
AUtko tak jak zostało kupione, bez żadnych zmian.
- felgi BBS 15" oponki 195x50x15.
- zawieszenie KONI 40/40 (z takim już go kupiłem)
ETAP II:
W celu zwiększenia mocy i poprawienia wyglądu w środku jak i na zewnątrz wymieniłem kilka rzeczy.
- turbo od AWX'a
- intercooler z Sharana
- podświetlenie zegarów zmienione na niebieskie UV, wskazówki pomalowane pomarańczowym lakierem świecącym pod UV, podświetlenie przebiegu i MFA zmienione na pomarańczowe
- ringi do zegarów
- rygle wymieniłem na aluminiowe.
- dźwignia zmiany biegów wraz z mieszkiem z Ibizy Cupra
- klamki chromowane
- zakupione felgi OZ 17"
- wskaźnik doładowania
ETAP III:
- chip by Rogal
- lampy Hella MKIV Look
- xenon 5000k
- halogeny i kierunki w zderzak clear
- grill bez znaczka (in progress)
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/988 ... b32ab.html]
Celowałem generalnie w 140km i ok300NM momentu, jednak byłem nie spokojny bo w sumie nie byłem nigdy na hamowni i nie wiedziałem czy AFN trzyma serie, niby byłem świadom że turbo większe oraz IC ale się stresowałem .
Całe szczęście niepotrzebnie co widać na załączonym wykresie z hamowni. Serię trzyma jak cholera a i po czipsiku GItara jest!!!!!!!
ETAP IV:
- wymiana amortyzatorów przód na GT Cupline
- tarcze 280 mm - nawiercane, nacinane, wentylowane + zaciski + jarzma GTI (in progress)
- felgi 16"
- szeroki hokej
- opony Dunlop 205/45/16
- w końcu wyrzucony czerwony znaczek z tylnej klapy i zmieniony na ori chromowany:)
ETAP V
-Zapodane wtryski 0.216 plus korekt softu u Rogala:)
-Lampy In-pro R32 look:)
-Bra:)
-Znaczek TDi w grill:)
No i 3 skromne filmiki:)
0-100
60-120 (3bieg)
80-140 (4bieg)
[ Dodano: 29 Maj 2008 00:48 ]
Sorry że takie średniaste tefilmiki i odejście też może być lepsze szczególnie 0-100 ale samemu ciężko mi było, szczególnie że lewą ręką musiałem trzymać kierownice i aparatem operować w jednej chwili
Generalnie pomysłów i zaplanowanych zmian mam wiele, będą one systematycznie w miarę uływającego czasu wrowadzane.
Pozdrawiam, oraz dziękuję za cierliwość tym którzy dotrwali do końca i przeczytali całą moją historię, a raczej mojego golfa
Ostatnio zmieniony sob mar 14, 2009 17:45 przez Matijas, łącznie zmieniany 56 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 15:46
- Lokalizacja: slaskie
- Kontakt:
wiesz jaka mysl mi sie nasunela jak go zobacvzylem ze to bedzie twin brother razem z byleym golfikiem uzytkownika ku_bi chyba tak sie ten uzytkownik nazywal zrob w takim samym stylu a bedzie kozak a teraz tez jest nie lkulawy duzy plusik za silniczek
>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=684737#684737 << moje byle autko... duchem z VW cialem z T...japonią:)
Matijas,
a autko fajne, silnik marzenie
daj jescze jakies foty wnętrza
przebieg teoretycznie mozliwy, ale mi się nie chce wierzyc zeby diesel 10 letni miał tylko tyle przejechane
pozdrawiam
to ,ze nakladki i progi sa czarne to nie ma znaczenia i zwuiązku z tym ,zeby lusterka były pod kolor autaz tego co wiem lusterka są w takim kolorze jak powinny być, spójrz są pod kolor listew nakładek na zderzakach i progów.
a autko fajne, silnik marzenie
daj jescze jakies foty wnętrza
przebieg teoretycznie mozliwy, ale mi się nie chce wierzyc zeby diesel 10 letni miał tylko tyle przejechane
pozdrawiam
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
W lepszych wersjach, jak GT, GTI, VR6 itp. lusterka raczej wypuszczali lakierowane w kolorze nadwozia a nie listew ubozsze wersje mialy czarneMatijas pisze:Goofi, z tego co wiem lusterka są w takim kolorze jak powinny być, spójrz są pod kolor listew nakładek na zderzakach i progów. Oczywiście mogę się mylić;)
Hyh, no trudno...Matijas pisze:Co do sprzedaży to zdecydowanie nie...;p z dnia na dzień i z każdym pomysłem na dodanie czegoś bardziej mi się podoba:]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości